Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

köszi knapet....
Ma már én sem bírtam, és beröffentettem a vasat, az egész ünnepi forgatagban ez volt a legjobb dolog ami velem történt!
BUÉK minden jelenlegi-, ex- és jövőbeni Z" "fanatikusnak"
kingmidas köszi a tippet majd az alátétezést bepróbálom valami sürübb olajjal. hátha...
drbig
Mondom, h itt még lesz vmi....
Nemtok ebayezni... MÉG!
Sziasztok!

A szelepelést én csináltam,kb 50Ft-ba került az egész!
Ne gondolj gépészeti csodára! Recept: kitekered a telóból azt a kupakot,középen kifúrni,utána végy két rossz motor vagy bicajtömlőt,kivágod belőle a szelepet és az anyáival belerakod a kupakba.Némi kis műgyanta a menet végére ami belül van,h a menetnél ne szökjön el a levegő.
Kupak visszateker és mehet a pumpa !
1,5- 2 bárral megnyomatod és már egész kemény is az eleje!
A távtartót is elég egyszerűen meg lehet oldani:
csavarbolt, kérsz alátétet aminek a külső átmérője épp belemegy a szárba,ezek kb 2-3 mm vastagok
Ebből először rakj be 2-őt,ha kevés akkor növelheted.Nekem asszem 3 van száranként.
Ez is kemény 20-25 Ft alátétenként!
De persze lehet esztergáltatni alumíniumból is egyforma hosszú gyűrűket,az azért sokkal precízebb!

De még így se várj nagy csodát az egésztől!

Az olaj segít a legtöbbet!

Üdv!
felvettelek msn-re, ne nem baj ott majd átküldöm
igen igen igen igen légyszi
semmi még asszem van egy pár kép ahol a tiéd is meglelhető, ha gondolod átküldhetem
most mivan?
szia kingmidas
huh, szépen belenyulsz a vasba a szelepelést te csináltad vagy valaki más? ez a része eléggé érdekelne, de leginkább csak elméletben (hülyén hangzik de nő létemre kegyetlenül izgat a szelepelés-téma ).
ami viszont már nem csak elméletben érdekel az a távtarto "adatai", amit Fekti Tibivel kapcsolatban említettél. önmagában az olajat részmegoldásnak tartom, az nsremben is csak olaj lett cserélve, de hát hogymondjam. nem vált be, másra számitottam. keményebbnek kemény lett, de érzésre ugyanugy nem volt jó.
direkt
Hát ez kúrva fasza!

Mi a kúrva tök történt? Fúú,szétbasz az ideg! Vagy fél órán át írtam !ÁÁÁÁ

Amúgy ha nézet menüben-karakterkódolás-Unicode(UTF-8)-ra kattintotok,olvasható lesz!

nincs lelki erőm újra írni az egészet!

Na Sziasztok!
Sziasztok!

Miri!
Rendben,várom hívásod!Nekem bármikor jó,hétközben,akár este is(meló után)!
Fúúú,még most is naon sajnálom ezt a szép sárvédőt Fene ezt a jó szívemet

Adrika!
Valóban igen hullámzó a Z eleje,ez nem csak a te észrevételed! A Fekti Tibi is újonnan vette a paripát,de 1 métert nem ment vele,olajcsere(a legsűrűbbet) plussz távtartókkal adott előfeszítést a rugóknak!
Ő így tud karistolni a ringeken!Szal bárki aki karistol,tuti nem széria a gépe!a

Miután én is kidobtam a gyári olajat a gépből,ami 1,5 évesen elég trágyás volt(furamód),utána asszem 20-as olajat raktam bele(452ml a pontos mennyiség,de lehet picit többet is,2-3 ml)na utána sokkal stabilabb lett az eleje,nem csinálta azt amit neked is csinál!nem esik be olyan könnyen,nem kóvájog a kanyarba és iszonyat módon lehet karcolni vele! már az egyik lábtartón(balos) cserélni kellett azt a koptató kis fém genyát
Pályán a kategória társaknak esélyük sincs !
De... soha nem lesz olyan jó,merev,stbail ,mint 1 fordított teló(a full állítható,japán sportmotorokéra gondolok) Én az enyémet még meg is szelepeltem,fel lehet keményíteni,de sok értelme nem volt,mert nem olyan merev a szár mint a fordítottnál!

Na de már csak napok kérdése és bekerül a ninja eleje,radiális fékestül együtt! Az első felni és féktárcsa marad,pont be lehet rakni,de lesz vele meló azért,szal nem olyan egyszerű,h csak a gyári ki a másik be és kész!
És bizony felé megyek én is a 100 rudinak(mondjuk én a hátsó villát is cseréltem,az sem volt egyszerű,de már benn van)
Kicsit legózni kell,mert a felső villahíd pl a Z1000-é(az külön 30 rudi volt bontóból),meg az alsó kiflit is kicsit át kell variálni,mert a kormányhatárolók nem ott vannak rajta,mint a Z-n.
De sokminden stimmel pl a kormánycsapágy,ami a legfontosabb! Hetekbe telt míg ezeket a dolgokat anélkül kinyomoztam,h szét kellett volna szedni az enyémet!Bontókat járni,rajzolni,méregetni,s rengeteget agyalni,mit hogyan is lehetne,merthát ugye azért ez nem játék!kell pár egyedi alkatrész,nem mindegy az anyagminőség stb...
De már nemsokára kész,megvan minden már csak be kell r
Sziasztok!

Miri!
Rendben,várom hívásod!Nekem bármikor jó,hétközben,akár este is(meló után)!
Fúúú,még most is naon sajnálom ezt a szép sárvéd�t Fene ezt a jó szívemet

Adrika!
Valóban igen hullámzó a Z eleje,ez nem csak a te észrevételed! A Fekti Tibi is újonnan vette a paripát,de 1 métert nem ment vele,olajcsere(a legsűrűbbet) plussz távtartókkal adott el�feszítést a rugóknak!
� így tud karistolni a ringeken!Szal bárki aki karistol,tuti nem széria a gépe!a

Miután én is kidobtam a gyári olajat a gépb�l,ami 1,5 évesen elég trágyás volt(furamód),utána asszem 20-as olajat raktam bele(452ml a pontos mennyiség,de lehet picit többet is,2-3 ml)na utána sokkal stabilabb lett az eleje,nem csinálta azt amit neked is csinál!nem esik be olyan könnyen,nem kóvájog a kanyarba és iszonyat módon lehet karcolni vele! már az egyik lábtartón(balos) cserélni kellett azt a koptató kis fém genyát
Pályán a kategória társaknak esélyük sincs !
De... soha nem lesz olyan jó,merev,stbail ,mint 1 fordított teló(a full állítható,japán sportmotorokéra gondolok) �n az enyémet még meg is szelepeltem,fel lehet keményíteni,de sok értelme nem volt,mert nem olyan merev a szár mint a fordítottnál!

Na de már csak napok kérdése és bekerül a ninja eleje,radiális fékestül együtt! Az els� felni és féktárcsa marad,pont be lehet rakni,de lesz vele meló azért,szal nem olyan egyszerű,h csak a gyári ki a másik be és kész!
�s bizony felé megyek én is a 100 rudinak(mondjuk én a hátsó villát is cseréltem,az sem volt egyszerű,de már benn van)
Kicsit legózni kell,mert a fels� villahíd pl a Z1000-é(az külön 30 rudi volt bontóból),meg az alsó kiflit is kicsit át kell variálni,mert a kormányhatárolók nem ott vannak rajta,mint a Z-n.
De sokminden stimmel pl a kormánycsapágy,ami a legfontosabb! Hetekbe telt míg ezeket a dolgokat anélkül kinyomoztam,h szét kellett volna szedni az enyémet!Bontókat járni,rajzolni,méregetni,s rengeteget agyalni,mit hogyan is lehetne,merthát ugye azért ez nem játék!kell pár egyedi alkatrész,nem mindegy az anyagmin�ség stb...
De már nemsokára kész,megvan minden már csak be kell r
Sziasztok!

Miri!
Rendben,várom hívásod!Nekem bármikor jó,hétközben,akár este is(meló után)!
Fúúú,még most is naon sajnálom ezt a szép sárvédőt Fene ezt a jó szívemet

Adrika!
Valóban igen hullámzó a Z eleje,ez nem csak a te észrevételed! A Fekti Tibi is újonnan vette a paripát,de 1 métert nem ment vele,olajcsere(a legsűrűbbet) plussz távtartókkal adott előfeszítést a rugóknak!
Ő így tud karistolni a ringeken!Szal bárki aki karistol,tuti nem széria a gépe!a

Miután én is kidobtam a gyári olajat a gépből,ami 1,5 évesen elég trágyás volt(furamód),utána asszem 20-as olajat raktam bele(452ml a pontos mennyiség,de lehet picit többet is,2-3 ml)na utána sokkal stabilabb lett az eleje,nem csinálta azt amit neked is csinál!nem esik be olyan könnyen,nem kóvájog a kanyarba és iszonyat módon lehet karcolni vele! már az egyik lábtartón(balos) cserélni kellett azt a koptató kis fém genyát
Pályán a kategória társaknak esélyük sincs !
De... soha nem lesz olyan jó,merev,stbail ,mint 1 fordított teló(a full állítható,japán sportmotorokéra gondolok) Én az enyémet még meg is szelepeltem,fel lehet keményíteni,de sok értelme nem volt,mert nem olyan merev a szár mint a fordítottnál!

Na de már csak napok kérdése és bekerül a ninja eleje,radiális fékestül együtt! Az első felni és féktárcsa marad,pont be lehet rakni,de lesz vele meló azért,szal nem olyan egyszerű,h csak a gyári ki a másik be és kész!
És bizony felé megyek én is a 100 rudinak(mondjuk én a hátsó villát is cseréltem,az sem volt egyszerű,de már benn van)
Kicsit legózni kell,mert a felső villahíd pl a Z1000-é(az külön 30 rudi volt bontóból),meg az alsó kiflit is kicsit át kell variálni,mert a kormányhatárolók nem ott vannak rajta,mint a Z-n.
De sokminden stimmel pl a kormánycsapágy,ami a legfontosabb! Hetekbe telt míg ezeket a dolgokat anélkül kinyomoztam,h szét kellett volna szedni az enyémet!Bontókat járni,rajzolni,méregetni,s rengeteget agyalni,mit hogyan is lehetne,merthát ugye azért ez nem játék!kell pár egyedi alkatrész,nem mindegy az anyagminőség stb...
De már nemsokára kész!
drbig, te vagy a dr_big_1 ebayen?
Ebből lesz vmi....
szia, igen az enyém direkt álltam oda amugy
Andy ez a gép a tiéd?
Hali!

Én is egy kicsit meglepődtem amikor riasztó beszerelésnél láttam a horpadást. Utánakérdeztem, kiderült, hogy valami gyártási "nyom", szóval nyugi, fura de normális, hogy ott van.

Üdv és BUÉK!
knapet
jaaaa bocs gratu. azthittem megkaparintottad jó áron a tesztmotort
Teljesen új motort vettem...
Hajrá Rider! Benne lennék egy kezdőknek szóló, tavaszi, erdélyi túra-gyakorlaton, if u nó vát áj miin
a zx10r már 2006 ota ronda.. mondhat akárki akármit, akkoris a 04-05 az etalon
az R1et is jó vezetni, jobb mint az új R6ot. de R1 sem kéne pont olyan okbol, amiért a zx10r... pályán viszont bármikor szivesen letekerek vele pár kört

drbig, van egy oylan érzésem hogy te ezt a motort vetted meg pofátlanul olcson... na és ezt élmény vezetni. bocs a sz.r képért, video készült csak rolam
Hát... Pofátlanul olcsón rámsózták az R1-et! Akkor van mentségem! Az új ZX10 meg iszonyat ronda.... Szal...