Huu, az tok jo lenne! Tudnal legyszi irni egy uzit a cimemre (adatlap)? Akkor megadom a srac elerhetoseget, es meg tudjatok beszelni mikor-mit-hogyan. 2007-es a jargany?
Igen, a regi Z-n ezt gyari csavarhelyekbe meno csavarokkal, illetve gumirozott patentekkel a villahoz rogzitettek. A fekcsovet vezeto klipsz pedig ebbe a muanyag sarvedobe ment bele. Az Ujnak mar mas a lengovillaja, de nyilvan lehet hozza kapni ilyen sarvedot.
Az alkatreszek erzekenyek lehetnek:
- himbarendszer: sok csapagybol allo nagy terhelesnek kitett epitmeny, aminek a javitasa csak cserevel kivetelezheto es kizarolag dragan.
- rugostag: a regi Z egyik gyengeje volt hiba mentesen is, nem ha meg folydogal az olaj. ha valami homokszem jol kikarmolja a kromozott szarat az javithatatlanna valik es lehet venni uj rugostagot. A nem 2 forint.
- komputer: a regi Z-n abszolut a dzsuva vonalban volt. Nem kiserleteznek vele, hogy hogyan vezerli a motort a computer elaztatott, koszos kontaktokkal. Computer hiba gyanujaval szervizbe rohanva sulyos penzeket lehet kifizetni egy tisztitasert "Computert kellett cserelni" cimszoval.
Utangyartott sarvedo project: Aki kolcsonadja a motorjat mintanak, az kap egy sarvedot ingyen! Kb 2 hetre kene a motor, es a srac termeszetesen felelosseget vallal erte!
Nem azert nincs az ujon, mert igy a fejlettebb motort adhatjak a regi aran, hanem az utolag mereg dragan eladott sarvedovel fedezik vegulis a fejlesztes koltsegeit... . A vasarlo szamara ugyanaz az eredmeny vegulis. Most vigyorogva bemegy az ember, hogy milyen fasza motort adnak milyen olcson aztan a vegen kiderul, hogy nehany "aprosag" ami kellene ra, nincs rajta... Marketing okossag, hanyinger. Ezzel nem szidom a Kawasakit. Minden gyar ezt csinalja ma mar... Modellfrissites evente, a valtoztatasokat a vasarlo penztarcajan teszteljuk ki. Igy lehet szar termekeket csinalni...
Hátsó villára! Azért nincs a Z-n gyárilag, h minél olcsóbban tudják árulni! Mivel jobb minőségű a motor, mint az elődje, de ugyanannyi az ára, vhol spórolni kellett.... Na mindegy. ELADÓÓÓ!
Elképzelem. Ha az általad felsorolt alkatrészek annyira érzékenyek, akkor miért nincs rajta gyárilag? Ezt abszolút őszintén kérdezem. Mert ha ez gond lehet akkor kezdek elgondolkozni...
Szasztok! Ezt a sárvédőt a hátsó villára kell csavarozni? Érdekes... Direkt leszedek róla mindent ami felesleges, hogy minél "karcsúbb" legyen a segge. Gondolom ennek leginkább esőben, dzsuvában veszi hasznát az ember?
Jaj Setzer koma, azt hittem ezt mar reg megbeszltuk. Mi baj a Z1000-el? Egyszeru. Semmi. Az egyetlen, amibe bele tudok kotni az az, hogy szerintem egy picit gyenge. A Ninjanal abba tudok belekotni, hogy nem mutatja a muszerfalon, hogy mennyi van a tankban.
elobb is lehetett volna elado... nem birtam a ceruzammal es vettem egy Ninjat hirtelen felindulasbol, pedig Z1000-t akartam! azota mar nem banom, hogy nem Z lett. a Ninja ugytunik raszolgal a hirnevere!
És drbig megkapja az első termék árának mondjuk a felét. Csak ötlet.
Igen, a regi Z-n ezt gyari csavarhelyekbe meno csavarokkal, illetve gumirozott patentekkel a villahoz rogzitettek. A fekcsovet vezeto klipsz pedig ebbe a muanyag sarvedobe ment bele. Az Ujnak mar mas a lengovillaja, de nyilvan lehet hozza kapni ilyen sarvedot.
Az alkatreszek erzekenyek lehetnek:
- himbarendszer: sok csapagybol allo nagy terhelesnek kitett epitmeny, aminek a javitasa csak cserevel kivetelezheto es kizarolag dragan.
- rugostag: a regi Z egyik gyengeje volt hiba mentesen is, nem ha meg folydogal az olaj. ha valami homokszem jol kikarmolja a kromozott szarat az javithatatlanna valik es lehet venni uj rugostagot. A nem 2 forint.
- komputer: a regi Z-n abszolut a dzsuva vonalban volt. Nem kiserleteznek vele, hogy hogyan vezerli a motort a computer elaztatott, koszos kontaktokkal. Computer hiba gyanujaval szervizbe rohanva sulyos penzeket lehet kifizetni egy tisztitasert "Computert kellett cserelni" cimszoval.
Szoval jo dolog. A Ninjan sincs ilyen.
Nem azert nincs az ujon, mert igy a fejlettebb motort adhatjak a regi aran, hanem az utolag mereg dragan eladott sarvedovel fedezik vegulis a fejlesztes koltsegeit... . A vasarlo szamara ugyanaz az eredmeny vegulis. Most vigyorogva bemegy az ember, hogy milyen fasza motort adnak milyen olcson aztan a vegen kiderul, hogy nehany "aprosag" ami kellene ra, nincs rajta... Marketing okossag, hanyinger. Ezzel nem szidom a Kawasakit. Minden gyar ezt csinalja ma mar... Modellfrissites evente, a valtoztatasokat a vasarlo penztarcajan teszteljuk ki. Igy lehet szar termekeket csinalni...
Motorpartsban vettem, ermaxos cucc! Igény esetén lefestetem.