megrendeltük emailben, átutaltuk a pénzt és a posta már hozta is. Nem volt semmi gixer. Jött nekem állvány (első hátsó), ponyva, és a hasidom.
De azt sajnos benéztem, mert rosszul rakták fel, és a ZR-7-hez valót rendeltem meg (az tetszett), uganis a Z750-hez rakták. Most nézem, hogy át lehet e alakítani. Ugyanis a ZR-7-nek közelebb vannak a leömlői, mint a Z750-nek. De úgy látom, hogy meg lehet oldani.m Egyébként a minősége rendben van. Tényleg a fényezők álma. Megoldom. A Z750-hez való, amit ők csinálnak, nem tetszik. Rakok fel fotókat is, csak nincs lelkierőm kimenni a garázsba.
hello Z crew, boldog karácsonyt nektek is
Robis... ahonnan rendelted hasidomot ott hogy müxik az egész rendeléses dolog? Skype-on nézegetlek, de soha nem vagy online azért itt kérdezem
Szeva Nép!
Régen nem jelentkeztem, de rengeteg dogom vót, bocsika !
Ha valaki aszongya nem is hiányoztam, hát aszt is üdvözlőm !
Azért szeretnék Mindenkinek sok, sok Boldog Békés Karácsonyi Ünnepeket Kívánni !
S aki motorozásra adná a fejét ilyenkor , annak plusz kívánok kurv@ sok szerencsét még.
Csá FIGU
Nem kell bíbelődni, tényleg plug and play. Vagyis az első ülés alatt, jobb oldalon az ECU mellet van a diagnosztikai csatlakozó. Kiveszed a gyárit, ami az esetleges diagnosztika esetén a leföldeléshez kell (mondjuk valami hibának ez eredetét keresed, persze elktronikai hibánál). Bedugod a fokozat kijelzőt. Végig számolt 6-tól lefelé, és már működik is.
Persze a kábelt végig kell vezetni a tank alatt, de ez tényleh nem nagy kihivás, és a kijelzőig elvinni. Ennyi. Ott aztán oda rakod, hová akarod. Öntapadós az alja, csak nem tudom mennyire strapa bíró, mondjuk eső után. Szersám csak annyi kell, amilvel a tankot felllazítod, hogy alá férj (12-es kulcs).
Múlt vasárnap rendeltem, szerdán házhoz hozták, szóval nem sok utánajárás kell.
Megnéztem az oldalt, szerintem majd tavasszal én is beszerzek egy ilyet. Most már nem mert tegnap elvittem téli tárolásra a kicsikét. Kúrvűra élveztem, de iszonytató hideg volt menet közben... brrrr... :-) Ez a fokozatkijelző ha egy icipicit laposabb lenne akkor könnyebb lenne neki helyet találni. Alap szerszámokkal otthon én magam is be tudom szerelni? Mondjuk én nem fogok postázással bíbelődni, amúgy is viszonylag sűrűn járok Egomban.
Megjött a karácsonyi ajéndékom a nagy Z-re: egy fokozat kijelző. Ma felszereltem és emelőn kipróbáltam. Nagyon szupi lesz.
Még egy tartót kell konstruálni, mert félek a rázkodástól leesik a linken látható felragasztásnál, hisz azért remeg a Z rendesen.
Vagy eddig is kellett volna a láncvédő cserébe? Igazából nem az árral van bajom, csak ha meglátom, hogy a moci mellett hever még egy sárvédő az bassza a szemem. Na de 111.
Egy kérdés még lenne. Mennyire sürgős neked a 25 ropi. Mert az a helyzet az időjárás nem igazán kedvez a motorozásnak. Dombóvárról mennék hozzád és azért az annyira közel nincs.
Van a környezetemben egy Renault Traffic, talán avval tudnám elvinni, de közel sem biztos, hogy elhozhatom. Ha mégis az is csak karácsony idején lenne (25,26,talán 27).
Vagy pedig várunk a jobb időre, egy kis napsütésre. Január 7-én fogok újra dolgozni, addig ráérek, utána hétvégente. Leginkább tőled függ a dolog, vagyis a pénzszükségletedtől.
Esetleg ha van valami ötleted erre a problémára?
Akkor evvel a lendülettel meg is hirdetném a sárvédőmet eladásra. Akit érdekel hívjon és megegyezünk, valahogy. Fekete színű 2004es z750-en "volt". A számom 30/944-16-94
Most két napra elutazom, utána bármikor megköthetjük az üzletet. Addig olvasgatom a fórumot.
Akkor vedd úgy, hogy lefoglaltam a motyód.
Utána kérdeztem a dolognak bontókban,a hátsó rugóstagokért 25-30at kérnek,és nem tudják ,h jó-e!
Sárvédőért + a láncvédőért összesen 15 körül kérnek .Ha egybe visz mindent az ember fia,akkor 35 a legjobb ajánlat!
Ez természetesen gyári ,műanyag sárvédővel értendő! Viszont ha szeretnél venni külön 1 normális sárvédőt(az enyém a gyári másolata full karbonból,ráadásul gyári esetén 2 darabból van,na az enyém szépen össze van dolgozva 1 darabból és még az illesztés sem látszik, s mindez fényes feketére fújva,ami ezesetben neked is jól jönne ,mivel neked is fekete a mocid,akárcsak az enyém!
Le se merem Írni,h nekem mennyibe csinálták a sárvédőt fényezéssel,ráadásul kaptam 1 szépp nagy követ és most újra kell fújatnom.
Szal csak a sárvédőm van kb 30ba!
Akkor a következő az ajánlatom:
A sárvédőtt tartsd meg,majd vkinek elpasszolod pár ezerért,nekem a láncvédőre lenne szükségem +25000 Ft-ra!
Cserébe megkapod a rugóstagot és a karbon sárvédőt és ingyen és bérmentve felrakom neked!
Én érdeklődtem nálad reggel. Igazából az a legnagyon bajom, ha megveszem akkor rajtam marad a régi sárvédőm. Ha esetleg lehet rá számítani, hogy lesz még 2004es vagy újabb hátsó rugós tag, akkor várok még vele. Amint lesz megyek is és rakhatjuk is be.
Vagy ha beszámolod a gyári sárvédőt, akkor megoldhatjuk. Bár nem hiszem, neked nagy szükséged lenne rá.
Mi ez a csend?
Mindenki szaladgál a mocijának venni vmi kariajándékot?
Balinko már gondoskodott Z-je ajándékáról!
Itt egy újabb alternatíva!
2002-es 6os ninja rugóstagja,ő is sokat szolgált kicsi Zémen! Az egyedi,full karbon,ehhez a rugóstaghoz átalakított,fényes feketére festett sárvédőt adom hozzá ajándékba,mert a gyáriba beleér a tartály berugózáskor!
A rugóstag eredeti gazdája egy 2004-es évjáratú 636-os ninja volt,6ezerpárszáz km volt benne,mikor szarrátörték az elejét.Akkor vettem meg belőle a rugóstagot,én azóta kb 8000km-t mentem vele!
Gyártmányügyileg showa vagy kayaba a gyári beszállító,szal nem gagyi,meghát sportmotoron volt ugyebár
Sokkal jobb,mint a Z-jé,pályán lehet igazán érezni a külömbséget,ott rácsavartam fullra a csillapítást,mintha az aszfalthoz ragasztották volna a hátulját,semmi pattogás,pumpálás!
De kétszemélyes túránál is sokkal jobb!
Nos ennyi
Mondjuk illő az első telóba is a legsűrűbb olajat tenni,meg a rugót is előfeszítettem 1 kicsit,mert túl puha is az eleje,meg a csillapítás is nulla. Így azért érezhetően stabilabb az eleje is.
megrendeltük emailben, átutaltuk a pénzt és a posta már hozta is. Nem volt semmi gixer. Jött nekem állvány (első hátsó), ponyva, és a hasidom.
De azt sajnos benéztem, mert rosszul rakták fel, és a ZR-7-hez valót rendeltem meg (az tetszett), uganis a Z750-hez rakták. Most nézem, hogy át lehet e alakítani. Ugyanis a ZR-7-nek közelebb vannak a leömlői, mint a Z750-nek. De úgy látom, hogy meg lehet oldani.m Egyébként a minősége rendben van. Tényleg a fényezők álma. Megoldom. A Z750-hez való, amit ők csinálnak, nem tetszik. Rakok fel fotókat is, csak nincs lelkierőm kimenni a garázsba.