ehhh... megváltál attol a szépségtöl?
nekem semmi bajom amugy a motorral, csak a futomü.... amugy kényelmes, elég a 110 ló, és nyomaték is elfogadható, nekem elég.
én csak 60 kg vagyok kb, szoval nemvagyok bálna, de még igyis hullámzik alattam a vas
ha valamire lecserélném akkor csak egy "05ös zx10r lenne. de az meg ésszerütlen utcára, szoval nem fogom lecserélni :) (de ha pofátlanul olcsón rám akarnának sozni egyet... asszem nem ellenkeznék)
Nahát... Itt egy Andika! Helloka csajszi! Ha biztos motort akarsz, tipegj be zakarékhoz a használt részlegre! Ott megtalálod az enyém.... Amúgy az olajcsere csak részidős megoldás, mert egy idő után megint szar lesz. Legalábbis haverom ezt tapasztalta.... Én meg semmi különbséget nem éreztem a sűrűbb olajnál kb. Mondjuk lehet, hogy a közel 100kg teszi Szal max a villák cseréje, de inkább a motoré
Oh, megköszönném ha szereznél róla infot, mert akkor lehet én is benevezek egy ilyenre.
Enyhe túlzás? Hát nemtudom. Én egyszerűen képtelen vagyok bedönteni, annyira beszarat mikor elkezd kihullámozni a kanyarbol, hogy az valami fogalom. Kövezzetek meg, de a hyo gt650 eleje _sokkal_ biztosabb érzetet nyújtott (ez a viszonyitási alapom...), és azt még valamilyen szinten dönteni is tudom (feldobtam pár képet rola a fényképeim közé). Engem zavar, hogy a Zével nem megy ugyanez, mert összerogyik a motor alattam. És én is láttam már Zével karistolni nem egy embert, és tény hogy lehet. De akkor én vagyok ennyire béna, vagy félős? Ennél jobban már csak az MT-03on tojtam...
Itt a Seedline-nál szereltek be egy 750-be , de az udvaron nem volt lehetőségem tesztelni ,el meg nem vihettem. Mindenesetre a tulaj, akit csak igy látásból ismerek, elismerően beszélt rólla utóbb, sőt még segitett az egyémnek is jobban belőni a hátulját. Január elején megtudom Neked és ideirom, mivel más is érdekelt lehet benne. Az azért egyhe tulzás ,hogy nem lehet vele kanyarodni, mert láttam már innen is egy-két csókát(Cápa, Fektitibi, stb) aki elég szépe térdelt vele . Inkább csak gyárilag olyan ,hogy némileg elveszi az ember önbizalmát egy jó csapatás közben . Mind1, mire legközelebb Eringezünk, összefabrikálod, hogy klappoljon minden ! Ja és gratula hogy ilyen kis okoska leszel, de napi 5min fórumuzástól még sikerülhetnek a vizsgáid!
Zrider
Arrol a Wilbers szettről mit tudsz? teljesen véletlenül nem ismersz valakit aki próbálta? a legtökéletesebb megoldás kéne, mert macerálja a csörömet hogy nemlehet kanyarodni a Zével
Jaja tényleg eltüntem. Gépészmérnök hallgato lett belölem, és probálok megfelelni. sajnos azt pedig nem a forumon kell A Zé pedig már elég régota áll a garázsban, sajnos nembirom a hideget... magamban is rettentő fagyos vagyok, de motoron nembirok megmaradni 10 fok alatt. De jellemzően be szoktam pótolni a szezonban a lemaradást
én is a hyperprokat néztem, de eddig még nemtaláltam árakat. az tutibiztos hogy villát nem cserélek, költséges.
január vége felé fogunk szerintem hozzányulni, addig meg informálodok hogy mivel járok a legjobban.
a hátsó rugóstag... Engem még elbir, de kétszeméllyel (~130 kg) siralmasan dolgozik. nembeszélve arról hogy tépi a láncot. Lazitok rajta, hogy kétszeméllyel lehessen vele menni, de mikor egyedül megyek vele, akkor meg túl laza csöppet bosszantó...
Szia A! Én is szenvedtem egy ideig ettöl, majd 24ezres szerviznél amikor cserélték egyébként is, töltöttek bele sürübbet. Ezután nem volt már olyan süppedős érzésre az eleje, cserébe elkezdte kagylósra koptatni az elsőgumit. Kawa-szervizekben lehet hozatni bele Wilbers szettet, beszerelve olyan 40-50 e körül áll meg. Agyaltam rajta egy idöben v hogy belevarázsolok egy ZX elejét de már aktualitását vesztette közben. Különben meg el vagy tünve mint az aranyóra! Vagy le se szállsz a Zröl, hogy firkálj ide valamit Megárt az a sok motorozás is
Én még nem próbálkoztam villatuninggal, csak beszélgettem egy-két emberrel róla. Hyperpro és wirth vagy würth nemtom hogy írják, progreszív rugókat kapni 25ropi körül. Kingmidassal beszélj talán vagy stewasakival ők sztem többet tudnak nálam. A zx 636 és a z1000 villái jók előre asszem max villahidat kell cserélni de azt sem biztos. Igaz egy 100ezres tétel legalább. Én hátra most veszek egy 636os rugós tagot. Bízom benne hogy sokat javul a moci. Előre is akarok majd valami tuningot, majd követem az eseményket mi lesz a mociddal.
Kingmidas! Ha tudok szerezni nagyobb autót akkor bepakolom a mocit és már megyek is. Lábon nem viszem el szerintem. Ha van autó hívlak majd. Szeretném jövő hétem megoldani a dolgot. Pénz már van, autó még nincs.
sziasztok
teljesen véletlenül nincs közöttetek olyan aki próbálkozott már "villatuninggal"?
nagyon nem vagyok megelégedve a Zém elejével, kihullámzik a kanyarbol... Most elsőre valami olajjal szeretnék próbálkozni, ha valakinek van javaslata nagyon szivesen várom. Ha az nem válik be, akkor pedig rugócserével. A rugókról érdekelne minden, melyik gyártónál érdemes nézni, milyen fajta rugót, és kb mennyibe kerülnek. Ha van tipp, megköszönném
Gratulálok a Z-dhez, nagyon állat ezzel a full fekete festéssel! Tetszik, nagyon....
Ha nem túl nagy kérés tennél fel valamikor olyan képet amin az egész motor látszik?
Hm... szóval el vagyok ragadtatva tőle....
Fektitibi mostanság a motorozz.hu-n nyomja. Balinko képröl megismertelek volna, a srác 750S-én emlékszem volt szinrefujt hasidom is. Ő már indult haza ,én meg még toltam tovább keresztül a Hargitán! Kalandozok gyakran a szomszédos országokban meg még azontul is társakkal v 1edül. Tavasszal verethetünk közösen egy Erdélyt! Propulssal már voltunk csapatni Pesten, ő tudja h haladósan megyek, megszegem az osszes szabályt de nem teremtek gázos helyzeteket, bevárom a társaimat, szal ideális utitárs vok !
S aki még esetleg vágyna így kari után egy karbon sárvédőre,a régebbi kis Z-re!
Ezt még a fekete előtt hordta a moci(ami Miri mociját díszíti ezentúl)!
Ha vkit érdekelne, 15000 igaz magyar Forintért átadom meleg szívvel!
Hja és én is rendeltem onnan a németektől hasidomot,valóban naon korrekt a dolog,laza2hét alatt ide is ért a doboz,első emelőt is rendeltem,jól jön a szervízbe!
Nem sokat kellett ügyködni vele,kicsit igazítottam rajta itt-ott ,kapott szép fekete színt és voálá! Nekem tetszik!
Nekem Givi plekóm van,sztem az a legjobb(némi elfogultsággal ugyan ),persze kinek mi tetszik!
Egész jó szélvédelme van és elég merev is,nem rezeg!
Miri!
Kész lett a sárvédő, már most fáj a szívem,mikor megláttam újrafújva...
Szal innentől tiéd a pálya! Egyeztetünk ,h kinek mikor jó!
Azé dobok neked róla képet! Sajnálom naon,de nem jó a frissen beszerelt ninja hátsó villára,nincs szívem szétbarmolni,csakhogy feltegyemrá,akkor inkább kap egy másikat,ami pont passzol rá!
CSő Rider,
keversz, mert én tutira nem az vagyok. A mockosom csak Okt elejétől van meg és bár csak már ott tartanék, hogy Erdély bekacsint egy motorozásra!
Majd pakolgatok fel még képeket a profilomba, de most lusta vagyok lemenni a garázsba. Már egy kicsit másképp néz ki a szaggatóm, de az igazi belbecs-változás majd csak tavasz elején, az új, hátsó rugesz miatt ! (köszönet Kingmidas-nak! )
Na, Boldogat újfennen, vigyázzon mindenki magára - főleg a piával
Hi! Boldogat Neked is! Veled találkoztam a nyáron Erdélyben Székelyudvarhely környékén! Dumálgattam volna, csak már sietősre vetted. A gép az igy nézett ki! üdv Z
Megvan még minden motyó az exvasam után, most meg kezdhetek bazározni az rsvhez! Még megsem volt, de márelkezdtem a beruházást kormánytelóra. Ezután jön 2 MIVV kipu meg a full karbonidom + valami motormenedzsmentbaszkurálás, meg még amit közben kitalálok. Szerencsére itt a fékre-futómüre nincs panasz, a motor se gyengus . Szal ha kell a lámpa viheted, mert most nagy gyüjtésbe kezdtem, kell a píííz, mer ami vót, eltapsoltam
nekem semmi bajom amugy a motorral, csak a futomü.... amugy kényelmes, elég a 110 ló, és nyomaték is elfogadható, nekem elég.
én csak 60 kg vagyok kb, szoval nemvagyok bálna, de még igyis hullámzik alattam a vas
ha valamire lecserélném akkor csak egy "05ös zx10r lenne. de az meg ésszerütlen utcára, szoval nem fogom lecserélni :) (de ha pofátlanul olcsón rám akarnának sozni egyet... asszem nem ellenkeznék)