Természetesen áll még neked az akció!
Majd szólj ha aktuális lesz! Bár januártól biztos lesz némi áremelés,de akkkor is alá tudunk majd menni a bolti árnak bőven !
Érdekel vki 1 normális hátsó rugóstag a kis z-be(2004-06), mindene állítható és sokkal stabilabb a hátulja a motornak,sokkal jobb,mint a gyenge gyári! Egy az egybe kicserélhető a gyárival,nekem kb 10 perc kellett hozzá. Ár: 20 000 Ft
Én jót motoroztam ma, viszont tökéletesen megfagytam, percekig tartott, amíg kiolvadtam a a kipufogón... Be kell hogy lássam, hogy itt a szezon vége...
Szasztok!
Én két napja gurultam utoljára, elvittem tankolni és egy kisebb kört mentem. Ezzel szerintem idénre vége ahogy nézem a rövidebb és hosszabb távú időjárás előrejelzéseket.
MINDENKINEK NAGYON BOLDOG BÉKÉS KARÁCSONYT ÉS SIKERES ÚJ ÉVET!
Ok, azt elcsaltam, hogy nem csak a Muzzys gyart kupos kiput, hanem van meg nehany mas ceg is, akik odafigyelnek arra, hogy mit csinalnak. A Muzzys ugye kifejezetten Kawasaki tuningceg, akiknel a regebbi Kawa modellek is a figyelem kozeppontjaban allnak. Az alkatreszeik nem is nagyon dragak, csakhat mire eljut USA-bol a kis pilisi falu vegere (a folydogalo kanalis partjara ), na az tul sok. Jo lenne megcsipni valami ugyes cuccot, elfogadhato aron. Nem sz@rer-hugyer akarom, de a szazezreket nem lehet csak ugy szamolni, mint az ujjamat. Ha magamnak megcsinalom, akkor toredeke a koltseg. Lehet hogy ezt fogom tenni. De azert, ha lattok valamit irjatok ide vagy az e-mailemre! Koszi!
(Drbig tuti ki fog akadni...) A gyari kb 90 euro. Viszont a plexibol sokat szamit, hogy melyik tetszik jobban... Plane, ha az ember nem tudja kiprobalni vasarlas elott a hatekonysagat.
Én tavaly vettem Givit,sztem az a leghatásosabb(hogy legszebb-e,az már ízlés kérdése) 26 rugó volt tartóstól mindenestül, és nem kellett semmit szétfúrni és naon stabil és jól be lehet bújni mögé és és és
De néztem ezt a Barracuda-t,szimpi ez is,sztem éri a pízt!
Ehhez a kipuffos témához szeretnék én is hozzá szólni!
FehérCápa bizony jól letérképezte a dolgot,valóban sokat tud lendíteni a lovak összeterelésében a "csőszerelés"
A 2üteműeknek kimondottan a lelke a kipu!
A négyütemnél is sokat ronthat a dolgon 1 jó hangú "sportdob" (persze nem fikázok,mert nekem is "csak" Cobra karbon dobom van) ! Nyáron vittük cimbi szekerét fékpadozni és volt ott 1 milleresműmájer kis csíra VTR SP-2vel,már nem emléxem milyen márkájú hurkatöltőt tett fel rá,de mikor visszarakták a gyári dobot rá a csúcsteljesítmény +2 ló lett! Lehet,h nyomatékot nyer az ember,de ha gagyi a kipu,akkor csak szétszalad a ménes!
A Nortonos kép naon jól mutatja a titkot, én kúpos rendszernek hallottam nevezni,a lényeg végülis az!
Akra gyárt ilyet,ahol ugye áramlástechnikai mérnökök firkálják a tervezőasztalokat!
milyen gyártmány, mennyi idős és mennyit szolgált eddig a rugóstag?
köszi