ezen a linken 65 lovat írnak de az rossz én eddig is úgy tudtam meg a 2011-es motor katalógusban is az van benn hogy 75 vagy 78 lovas és 200 a vége az szerintem azért elég korrekt
hali
biztosan veszett gyors lehet, az adatai alapján viszont nem nagy szám motorikusan, és a Z-nek papíron nem is ellenfél http://motoprofi.com/motospecs...
nekem is van egy cimbim aki a 650-es tuning Burgmannal azt gondolta ő a gyorsulás csimborasszója
mind addig amíg 3-4 zakóba bele nem szaladt,
egy nagy előnye van a Girellának a CVT váltó, piszok gyors
Lattom tennem kell mar fel videot a vinciröl.a szalonban ahol nekem szereltek most aprilisban a dolgokat fel,szerviz stb,,ott a szerelö srac mondta h ennyire jo hangot meg Z-en nem hallott.mellesleg nekem is nagyon bejön .egy sraccal mar mentem 07-esen volt akra neki,parkoloba hallgatunk,hat majdnem egyformak,de a vinci melyebb volt
Az annyira ment a robogo h harmadikban tudtam olyan 160 körul elhagyni,valami irealisat gyorsult,nem talaltam rola adatot igy szazra,h kb mennyi is lehetne,de szerintem olyan 4mp környeke.brutal volt.A gyerek meg tudod is kemenyen motorozni ugy döntögette.
hi
gondolom csavart leszedted teljesen
kicsit mozgasd meg a hátsó kereket oldalra, és egy kicsit emeld meg a kereket, és szépen oda vissza mozgatva húúúúzd bakker
utána meg zsírozd be a tengelyt mielőtt visszateszed,
ha a csavart nem tudod leszedni tekerj rongyba 1 vas csövet és tedd be hátra keresztbe a kerékbe
FIGU
Hát apám, ha a hangot kell osztályozni, beszerelt hangtompítóval, akkor az Aprókavics a legszebb, de a második a gyári dob. A többi nem tetszett. Hangtompító nélkül biztosan szebb a többi is, de az illegális.
Az egyik haveremnek is van egy SR-je megtuningolva, de az sokkal jobban veszi a gazparancsot...... mentem vele a varos kozt, de nem tudtam magam alatt tartani, egyfolytaban allt ki.
Egyszoval igen, lazan lehagyja.
OK FIGU, de Te kiteszed a sarkad és felgyűröd a kockakövet meg az aszfaltot. Azok a nyurga 50 kilós legénykék még a robogót sem bírják egyedül felállítani.
én sokat mentem Bp-en enduróval, a robogók sehol nem voltak
dugóban arra megyek amerre akarok, csak a korlát akadály
fordulékonyságról ne is beszéljek, lebaszom a csizmát és 2 négyzetméteren megfordulok keskenyebb is mint a hokedlik
és a legszebb amikor a kis pizzás csóka azt hitte Ő az élet császára, és a XI. kerbe egy mellékutcába bedurrantottunk 70-80 körül, én nem fékeztem csak kiálltam a nyeregbe, ő próbált fékezni de a kockakőből rakott fekvő polsz gyorsabb volt
vagy 10 percig szedegette a pizzát az útról ,
ok de a lényeget is leírtad hogy nem a robogókkal van a baj hanem azokkal akik szabálytalanul közlekednek vele, erről a kis gép nem tehet
persze egy dt sokkal jobb vas de én városban simán robogoznék azt ott semmi nem fogja meg mert kicsi, keskeny
hi
próbálok finoman őszinte lenni, nem szeretem a robogókat, saját magukért sem hokedli keréken , illetve tisztelet a kivételnek de sokat ártanak a motorosok megítélésében is a kis burnyákok
rendszám nélkül tökön, paszulyon, piroson át aztán telibe veri a trolit
és hogy olcsó lenne nem igen
ha csak 1 kilóm lenne motorra, amiből valljuk be gyengusz kis robogó lenne akkor inkább vennék 1 yamaha DT 125-öt amivel kurva jókat lehet MOTOROZNI városban,
de még terepen is elboldogul
A héten "teszteltem" az sx1000-est .Nagyon állat csak baromira csendes ....! Nem ehhez vagyok szokva Az a plussz 30 ló és a +31 Nm nagyon kellene .A futómű és a fékek nagyságrendekkel jobbak mint a kicsi z-én.Alulról is már baromira tol és "szinte egyenletesen" 10000-ig.Nagyon robbanékony.!Elég feltűnő a forgalomban .Sokan megnézték !Pofás is tetszene csak nekem nagyon lepuhították a lámpák szép szögletes formáját kicsit ívesítették olyan jappósra. Jobb lett volna ha a 2011-es ZX10r agresszív pofáját adták volna neki.Az ülés egy kicsit talán kényelmesebb.Nekem kicsit furcsa volt,hogy kanyarodásnál a műszerfal nem fordul és nekem nagyon tükröződött .-,de hát ez ilyen .Tetszett ! Lehet ,hogy veszek egyet
biztosan veszett gyors lehet, az adatai alapján viszont nem nagy szám motorikusan, és a Z-nek papíron nem is ellenfél
http://motoprofi.com/motospecs...
nekem is van egy cimbim aki a 650-es tuning Burgmannal azt gondolta ő a gyorsulás csimborasszója
mind addig amíg 3-4 zakóba bele nem szaladt,
egy nagy előnye van a Girellának a CVT váltó, piszok gyors
gondolom csavart leszedted teljesen
kicsit mozgasd meg a hátsó kereket oldalra, és egy kicsit emeld meg a kereket, és szépen oda vissza mozgatva húúúúzd bakker
utána meg zsírozd be a tengelyt mielőtt visszateszed,
ha a csavart nem tudod leszedni tekerj rongyba 1 vas csövet és tedd be hátra keresztbe a kerékbe
FIGU
Valszeg ugyanehhez a teszthez csatlakozik egyébként youtube-os video is emitt http://www.youtube.com/results...
Klassz mert így jó könnyű összehasonlítani melyiknek milyen a hangja :)
Egyszoval igen, lazan lehagyja.
(13. oldalon végítélet)
http://www.motorradonline.de/d...
birodalmival
dugóban arra megyek amerre akarok, csak a korlát akadály
fordulékonyságról ne is beszéljek, lebaszom a csizmát és 2 négyzetméteren megfordulok keskenyebb is mint a hokedlik
és a legszebb amikor a kis pizzás csóka azt hitte Ő az élet császára, és a XI. kerbe egy mellékutcába bedurrantottunk 70-80 körül, én nem fékeztem csak kiálltam a nyeregbe, ő próbált fékezni de a kockakőből rakott fekvő polsz gyorsabb volt
vagy 10 percig szedegette a pizzát az útról ,
persze egy dt sokkal jobb vas de én városban simán robogoznék azt ott semmi nem fogja meg mert kicsi, keskeny
próbálok finoman őszinte lenni, nem szeretem a robogókat, saját magukért sem hokedli keréken , illetve tisztelet a kivételnek de sokat ártanak a motorosok megítélésében is a kis burnyákok
rendszám nélkül tökön, paszulyon, piroson át aztán telibe veri a trolit
és hogy olcsó lenne nem igen
ha csak 1 kilóm lenne motorra, amiből valljuk be gyengusz kis robogó lenne akkor inkább vennék 1 yamaha DT 125-öt amivel kurva jókat lehet MOTOROZNI városban,
de még terepen is elboldogul