Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Auto es motor is nekem japan
hali skacok
nem szeretnék mélyen nyúlni a törzsi villongásba csak a saját véleményemet teszem hozzá
imádom a V2-t, ezen belül az Tuono, RSV szuper kipróbáltam
a Dorsoduro 750, 1200 csúcs imádom, futómű, fék tényleg jó de nem is az Aprilia gyártja
DE más dolog kipróbálni és megvenni, finom leszek csak annyit írok olasz motort valószínű sosem veszek, és ez sajnos hosszú évek tapasztalata alapján írom, hál isten főleg a haverjaimé
előbb vennék egy MT 01-et, vagy egy fasza VTR-t mind a kettő fasza
az erőfitogtatásról, nyomatékról annyit, körbe kerültem már R1-et is nem kell hozzá más csak 1 kis eső
FIGU
elolvastam és igen valóban ez teszik benne egy igazi olaszvadállat és ahogyírja az adrenalin függőknekvaló olyan mint a drog, én szeretem a mocit élvezeti cikknek használni, index tényleg szar helyen van, ergo aprilián nem indexlek de ez a cikk is az én elképzelésemet erősíti, meg azt hogy hibátlan motor nincs illetve olyan sem ami mindenkinek tetszik
ja este leszek
Akinek esze van, az ZX6-ot vesz. Balázs, erősíts meg!
Plazer msn közelben elszel holnap? Szeretnék kérdezni 1-2 dolgot erről a motorozásról. 50% esélyt látok rá hogy el tudok menni de azért lenne 1-2 kérdésem és nem akarom a fórumot sokkolni. Köszi :D
Jóéjt mindenkinek
olvasom
Jó éjszakát,szép álmokat!
Oksa
Te szerelmes vagy az apriliába,én meg kicsit csalódott vagyok benne .
1-2ben tuti ellép a sor négytöl,de az felett kb. kiegyenlitett a helyzet .
Olvasd csak itt pld. a CB1000-el vetik össze:CB vs. Tuono
hát még nálam van de folyatban van rá hitel, meg kaptam rá egy ígéretet aztán meglátjuk hogy alakul! ha elmegy akkor veszek valamit mindenképp, ha nem akkor meg kicsinosítom még jobban
Most akkor Te eladtad a Z-det vagy mi a helyzet vele hogy ennyire másfele kacsingaccccc? ( Ja amúgy autóban én is olasz párti vagyok, meglehet motorban is az lesz a következő )
na akkor jól láttam
hát ugyen azért az csak 1000-es és V2 te tudod miről van itt nagybaszó :D
Jaaa jaa nagy nehezen elment. A Z-t is árulom de annyira nem eladó.
( Zavar a vibrálás 6ezertől, és kevésnek érzem sajna a TL után.) De biztos bennem van a hiba...
ok nekem akkor is jó imádom az olasz desing kocsiban is motorban is ez van
amúgy japán mocikban messze a kawának van a legegyedibb stílusa lásd: új zx10,z1000(sx)

most nézem TL-t eladtad? amúgy meg a te Z750-ed van fent használtautón csak fotókból gondolom?
azt elhiszem hogy kezelhetősége könyedebb a sor4 miatt de a nyomatékkossága az (biztos nagyon jó) de a V2-t ebben az egyben biztos meg sem közelíti, azt is aláírom hogy a futóműve biztos dimenziókkal jobb mint a 750-nek a az rsv futóműben szerintem egy álom meg hát a fékek de ismét leírom félreértés ne essék most is nagyon jó motornak tartom a z750/1000 párost ebből is szívesen felülnék egy z1000-re is csak hát az új széria az horror árban van még... egyenlőre HA csere lesz akkor mille/tuono a nyerő, de szívesen fogadok más tippeket is, de min. 750-esnek kell lennie és gixxer nem kell
Egy Kawa fórumon biztos hogy nem a legnagyobb überfaxa az Aprilia na...
akkor nemtudom biztos az aprilia egy szar
A gumiból a pirelli diablo supercorsát én is ajánlom mindenkinek, marha jól tapad.
Ja, úgy könnyű...
Csak az újabb(2010es)Z1000el mentem,ég és föld a két motor.Nem marad le a Z hidd el.A kawa teljesitményleadása nyomatéka rugalmassága egy álom,fordulékony könnyed nem érezni a súlyát.Az aprilia ehez képest olyan mitha tervezéskor félbe hagyták volna és hiába vannak rajta jó nevü gyártótól származó futómű és fékelemek nem jobb annyival mint gondolnád.
a gyerek az mindenre allergiás. ha már valami kis piszok van ott akkor csinálja.. igényes egy tag.. szal ha észrevette volna megcsináltatja.
azért a teló szimering sem szokott így elszállni csak lehet nem vette észre hogy ereszti az olajat és nem lett rendbe téve
4-4500-at azért elmegy a verseny gumma és.. és hát tapadás terén ég és föld, szerintem michelin power one vagy pirelli diablo supercorsa sp/sc
hát nemtudom én régebbi tuonoval mentem meg új mille factoryval akkor rángat ha a szakaszosan meg van nyúlva a lánc igen 10 körül már nem olyan mint egy 4 hengeres de 2-10-ig beszarsz olyat tol
Áááááh a hátsó is totál kuka. Tiszta kockás és már a jelzés alatt vagyok. De ez volt az utolsó útja, legalább lesz összehasonlítási alapom az újhoz képest. Verseny gumitól félek hogy hamar nyalná el, én meg azért túráznék, és nem szívesen cserélgetném 3000km után. Már azon csodálkoztam hogy a gyárival kibírt a moci 6200 at, de hát nem volt hajtva, így több maradt. Sajnos márkát sokáig olvasgattam, milyet vegyek és végül vagy az Angel vagy Rosso 2 maradt. Mivel egyik ismerősöm vett egy diavelt, és azon sem tudja elnyalni egyszerűen hamar a Rosso 2 őt akkor a kis Zén is sokáig ki kell tartania.