Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

de egy szuperpotyóval nem mész el egy 2-300km-es karikára mert széjjel megy a segged
a 9-es szériából sokat próbáltam kínomba még az Adventure-t is mert a Tököli reptér szuperlotyó pályáján a kutya se akarta elvinni csak én voltam az a hülye
de kurva jó mind
Körfa írtam
ha ktm akkor inkább valami szupermotyó kéne de csak második motornak
emlékszem, na a KTM V2-je is izgatja a fantáziám próbáltam isten
de van cimbim a KTM-nél szerelt pár évet, diplomatikusan annyi hogy nagy valószínűséggel sosem lesz
mz teeeeeee?
RSV-t még nem próbáltam, Tuonot igen tetszett nagyon is ,
max az nem hogy a fejidom olyan mint az MZ trophyn
már kanyarodsz a lámpa meg az erdőbe világít
vicc nélkül Tuono is kurva jó volt kormánygátló gyárilag stb,
de ha még is csere lesz majd valamikor csak rizs kályha lesz
nyilvám fz1 is 150 paci az nem hazudik
a gyárak vetélkednek egymással a motorosoknak nem kell itt mindenki ugyan azért az élményért ül fel mindegy milyen márkán tolja
Egy V2 létezik, és ezt egy barátom már prezentálta is hogy mi történik ha értő kezekbe kerül, KTM 990 Super Duke

páran biztosan emlékeztek...
attól jobban félek hogy elromlik vagy mivan ha kell hozzá valami
persze de a buellen mekkora tárcsa van amúgy meg szerintem nem az a pláne hogy brembo hanem hogy radiális
A baráti körben folyamatos az összehasonlítgatás, mert van FZ1, RSV, Tuono... egyik sem vall szégyent a másik előtt! Egy kutya!
szeretem a V2-t is
viszont kíváncsi lennék ha hasonló kategória lenne a hasonlítás alapja
pl FZ1 próbáltam azt is hááááát csak aszondom kapaszkodjon nyugodtan mindenki V2-n amibe akar
hogy apraszaki urat meg se említsük
Plazer összekötött minket...létrehozta a Kawasaki-Aprilia baráti kört! ....De jártam én már itt annó, mikor még kawám volt!....de nem akarok zavarkolodni.
á, ott a Zéket vesézik ki
Srácok lassan olyan mintha az Aprila fórumba olvasnék bele
nekem a Tuonon ugyan az elöl -1, hátul plusz2....szerinted?
Hát majdnem 1 milla az elsőkerék(ha mondjuk megpadkázod)
Gondoltam
Azért kérdeztem,tuonoval még nem volt szerencsém menni.
Viszont vtr sp2 bejövős volt
hali
akkor vegyél 1 Buellt na az nem tucat,
rohadék kis ördög, én egy Buell XB12R-t próbáltam , mentem Tuonoval is és ha azt gondolod hogy a Brembo fékek a csúcsok elöl, akkor előbb próbáld ki a Buellét
hát valami rohangálós kellene. Csak a sima simson az nem olyan flash :D egy kicsi dt blokk vagy cr blokk azzal már harapna is :D burkolat alatt elfér nem feltűnő XD
A csúszó kuplung sem bolondság csak kár hogy kevés gépben van. (TL ben sem volt, áttételezve vicceskedett néha ám )
De egy fémfékcsövet dobok majd rá és jóaz nekem. A DRZ-n is mondták hogy a gyári S-s fékkel nem lehet stoppizni. hát volta rajta egy 320-as tárcsa olyanokat csináltam hogy pofára is estem XD
igazi motoros vagy te is uccsó pénzedet benzinre költöd de kzben motorépítésen jár az eszed