Tény ha szeretnél olaszt, akkor vegyél. Volt egyáltalán olasz géped? Nekem volt autó és motor is. Soha többet, mert marhára rapszódikusak. Szó szerint, akkor működik, amikor akar. De az biztos, ha olyat akarsz, akkor vedd meg. Engem sem lehetett meggyőzni, hogy ne vegyem meg azt az autót. Megvettem. Kurva sokat BKV-ztam abban a két évben, amíg "használtam". Amikor megvettem, a Fordot, akkor ponyva alá került. Három évig állt, mert nem volt szívem eladni. A Fordomat, 210 000 kilóméter után adtam el. Mindezt hiba nélkül nyomta le. Szóval olasz gép=szerelem. De kitartást, megbízhatóságot ne várj Tőle. Sűrűn szervizeld, sűrűbben mint a japánt. És akkor talán kevés bajod lesz vele. De azért majd jól megnézzük a vasat.
Basszus, ez aztán bosszantó!
Egyébként nem hiszem el, hogy nincs a szlovákoknál ilyen évjáratú ZX6R forgalomba helyezve, de facto már rendelkezésükre áll az adat...
Hát a hivatali ügyintézés már csak ilyen, azért is ki kell találniuk valamit, nehogy simán menjenek a dolgok.
Kitartás!
nekem 3 barátomnak van van egy mille R egy régebbi tuono mind a kettő 2003-as, meg egy 2004-es mille factory de egyikkel sem volt még semmi... illetve de a 2004-esen most kell vagy generátort javítani vagy feszszabályzót cserélni mert nincs mindig rendes töltés de ennyi amúgy csak a kopó alkatrészek lettek cserélve rajtuk
hali
háát tudnék mesélni
mennyi törődéssel tudod kivédeni, hogy a 4-5 hónapos motorról ne törjön le a lábtartó, menet közben és semmi extra mutatvány,
/én a kawán felállok a 95 kilómmal, a lábtartókra/
az 1 éves mocin 5600km-nél a főtengely csapágy szét baszta a csapágyházat, blokk csere, és persze csak mind a 2 felét lehetett kapni egyben, /volt benne olaj/
garis huza vona 2 hónap, ezektöl függetlenül nekem is tetszik
Hogy a motor megfelel az EU-s emissziós normáknak. Minden motorhoz van ilyen, az importőr állitja ki, jelen esetben a DMC Kft.
Már 800 km van a motorba, ki is próbáltam rendesebben, a 250 simaliba
ÁÁÁ, ne is idegesíts a motorral
Most értem vissza Szlovákiából. Kimentem, vittem minden papírt (elvileg), aztán kint kiderült, hogy nincsen műbizonylat, anélkül nem lehet ott se forgalomba helyezni. Tököm se tudta, hogy kell. Lombardot felhívtam, hogy hol a műbizonylat -- fogalmuk sincs. Péntekre kapok a DMC Kft-től egy másolatot, amit remélem elfogadnak
A másik, hogy teljesen feleslegesen mentem ki, mert kiderült, hogy új motor esetében rá se néznek a szlovák hatóságok a motorra, nekik csak a papír kell. Ha meg lett volna a rohadt műbizonylat akkor cakklipakkli 3 óra alatt kaptam volna rendszámot. Kicsit rugalmasabbak, mint itthon...
nálam ha esetleg cserélek, amit nem tervezek,
az FZ1 2006 utáni a legesélyesebb vagy az MT01
persze olasz dizájn, meg szív, életérzés ez fasza is,
az viszont akkor is bosszantó ha van lóvéd szervizbe hordani, esetleg megcsinálod magad, hogy nem akkor használod amikor szeretnéd vagy jó idő van, ha nem akkor amikor működik
hát a japó mocikon is brembo meg tokico fék van így azt ők is beszállítótól veszik
mt-01 nekem nagyon power cruiser jellegű már, vtr meg nem túl szép a cb1000r az szép - olasz tervezte - új Z1000 szép meg fz1 is fasza, de az olasz temperamentum csak olasz vasban van meg
Nem is volt hátsó ülésed!