Azt hisze 2,9 liter megy bele, de a service manual-ban pontosan benne van...
Megnéztem:
Cooling System:
Coolant:
Type (recommended) Permanent type of antifreeze – – –
Color Green – – –
Mixed ratio Soft water 50%, Coolant 50% – – –
Freezing point –35°C (–31°F) – – –
Total amount 2.9 L (3.1 US qt) – –
Szevasztok!
Z1000-et szeretnék venni a közeljővőben.
A kérdésem az lenne,hogy van-e valami gyári betegsége a régebbi ill.
újabb típusoknak.
előre is köszi!
Több mint két éve erre járok. Reggel szokásos időben indultam, volt kb 8 fok, aztán van egy balos 90'-os kanyar, egy kis híd előtt. El akartam menni egy kisteher mellett, de valószínű, hogy kicsit több gázt húzhattam, meg ràmehettem a festésre. Aztàn elment a segge jobbra, majd balra vissza, aztàn megint jobbra és màr csúsztam is úgy 10 métert. Hàt, nem voltam túl vidàm. Egy öregasszony ment el mellettem biciklivel, mikor toltam félre a motort, aztán mondja, hogy "miért kell mindig száguldozni". Mondtam neki, hogy" gyorsan húzzon innét mama, amíg teheti". Faszom. Megyek harminccal, aztán nem elég a bajom, hogy lehúzom a gép bal oldalát, még egy 80 éves öreglány be is szól. Van egy benzinkút 30 méterre innét, gyorsan bementem és kértem volna egy kis homokot, vagy vmit, amivel az olajat felitatom, nehogy vki más is elfeküdjön, most már miattam. A pultos csaj csak nézett mint a birka, azt sem értette, mit akarok. Aztán a kutas adott egy lapát homokot, azt hintettem el. Nagyon jól nézhettem ki full bőrszerkóban egy lapát homokkal a kezemben sétálva. Aztán hazatoltam a motort, meg beszóltam a munkahelyre, hogy ne várjanak. Azért a motort tolni teljesen felöltözve, hátizsákkal, hát, a tökömön is folyt a víz. Na mindegy, nekem semmi bajom nem lett, a bal lábam kicsit fáj, de a csizma tette a dolgát.
Most rendelek hozzá alkatrészt, aztán a srác, aki ma hívott a jövő héten megveszi, akkor heppi-szánsájn-vattacukor.
A hangerőre van szabvány. A gyári értéket veszik alapul. Ha annál adott százalékkal erősebb, akkor annyi. Ugrik a rendszám és a forgalmi. Ráadásul azonnal bevonják. Szóval egyszerűbb és olcsóbb nem szarozni velük.
Módszer: "Az elhaladási zaj és a közeltéri zaj. Az elhaladási zaj mérését az MSZ ISO 7216:1996 szabályozza. A mérésre használatos zajmérőt pisztofonnal hitelesítik. Egy egyszerű képlet a LA=20 lg (P/Po). LA= az A jelű súlyozószűrővel mért hangnyomásszint dB (A)-ben. P= a mért hangnyomás értéke Pa-ban. Po= 2x10 az ötödiken Pa (a hallásküszöb hangnyomása). A hallás 120 dB-nél megsérül. ELhaladási zaj /most a pöcsköszörűkre vonatkozó értékeket nem írom ide :))/ 500 ccm felett 86 dB. Személygépkocsira 80 dB. A közeltéri zajmérés elvégzése nem egyszerű. A járműtől 3 méterre a kipufogó középvonalától 45 fokos szögben lehet a mikrofon. Ettől a helytől pedig fél méterre kell elhelyezni a mérőműszert. A talajtól 20 cm-re kell lennie a műszernek, de ha mondjuk függőleges a kipufogód akkor 1 méter 20 cm-re. Közeltéri zajra érték: 100dB: MOTOR!,"
én is benéztem két haverrel... hely 0 minden motor foglalt, de abból is elég kevés volt + más kereskedőktől hozták el mert ivanics stb. matrica volt rajta... akkor már lehetett volna egy normális tesztflottát is összehozni... na mind1... kicsit vártunk aztán inkább egymás között cseréltük a mocikat és úgy mentünk
ennek eredményeként mentem ma egy mille factoryvan meg egy tuonoval is, kibaszott jóóóó az a V2 meg a radiális fék az egy álom... a Z fékje sehol nincs ahhoz képest
valaki tud szerválni nekem egy 636-ot vagy egy z 750-et ha lehet 10-20% önerővel és minimum 1 kezes keljen hozzá ja és Dunaújvárostól ne legyen messze max 80-100km
ez hely függő. KPM-hez ne vidd így :D én pl a drz-met egy niytott csővel vittem oda egy Finsterrel. nem volt semmi gond. :) Az összes ismerősöm sportdobbal hordja a motorjait vizsgára. Csak legyen benne E jelzés és kész
A hangos az elég relatív. Nincs rá valami szabályozás, decibel érték stb.? Papírok is megvannak, ilyen TÜV-ös. De ha nagyon nem tanácsos így odavinni, mert amúgy elég hangos dobok vannak rajta, akkor inkább visszaeszkábálom rá a gyáriakat.
nem tudom ki ,hogy van vele ...Ez a m3 tesztnap egy kalap foss .Azt sem tudom ,hogy ezek hogy akarnak motort eladni?Unott fapofák ezek a magyar kereskedők?! .Le sem szarnak ... tesztelni meg ne is reménykedj !Hullaház és dögrovás . Kiábrándítóóóóó! volt
Van egy új kék szinű fék-kuplung karom rövid kivitelben fekete állítóval 12000Ft.
Elérhetőségem az adatlapomon.
Megnéztem:
Cooling System:
Coolant:
Type (recommended) Permanent type of antifreeze – – –
Color Green – – –
Mixed ratio Soft water 50%, Coolant 50% – – –
Freezing point –35°C (–31°F) – – –
Total amount 2.9 L (3.1 US qt) – –
Z1000-et szeretnék venni a közeljővőben.
A kérdésem az lenne,hogy van-e valami gyári betegsége a régebbi ill.
újabb típusoknak.
előre is köszi!
Mit akarsz helyette?
Most rendelek hozzá alkatrészt, aztán a srác, aki ma hívott a jövő héten megveszi, akkor heppi-szánsájn-vattacukor.
Módszer: "Az elhaladási zaj és a közeltéri zaj. Az elhaladási zaj mérését az MSZ ISO 7216:1996 szabályozza. A mérésre használatos zajmérőt pisztofonnal hitelesítik. Egy egyszerű képlet a LA=20 lg (P/Po). LA= az A jelű súlyozószűrővel mért hangnyomásszint dB (A)-ben. P= a mért hangnyomás értéke Pa-ban. Po= 2x10 az ötödiken Pa (a hallásküszöb hangnyomása). A hallás 120 dB-nél megsérül. ELhaladási zaj /most a pöcsköszörűkre vonatkozó értékeket nem írom ide :))/ 500 ccm felett 86 dB. Személygépkocsira 80 dB. A közeltéri zajmérés elvégzése nem egyszerű. A járműtől 3 méterre a kipufogó középvonalától 45 fokos szögben lehet a mikrofon. Ettől a helytől pedig fél méterre kell elhelyezni a mérőműszert. A talajtól 20 cm-re kell lennie a műszernek, de ha mondjuk függőleges a kipufogód akkor 1 méter 20 cm-re. Közeltéri zajra érték: 100dB: MOTOR!,"
ennek eredményeként mentem ma egy mille factoryvan meg egy tuonoval is, kibaszott jóóóó az a V2 meg a radiális fék az egy álom... a Z fékje sehol nincs ahhoz képest