Mai napon végre ismét használhattam a drága kis Zééét. Sajnos 1 hónapig nem tudtam használni, alig vártam hogy végre újra rá ülhessek. Viszont megjött hozzá az új plexi egyből fel is raktam. 180 ig egészen jól tereli a szelet. Ráadásul a fejidomot sem kell szétfúrni a felrakáshoz. Eddig abszolúte pozitív.
Nekem nagyon bejön az X-Challenge, örülök, hogy ezt választottam végül. Pont olyan, amilyen szerettem volna. Talán egy pár év alatt fel tudok nőni hozzá...
Az X-Motoról azt mondják, hogy nem igazán utcára való. Ahogy az enyém is inkább csak terepre ajánlott, úgy azt inkább csak supermoto pályára csinálták. Ettől még lehet utcán használni, de nem lesz olyan kényelmes, mint a Z, az biztos. Semmiképp nem lenne visszalépés a Z-hez képest, mert egy teljesen más karakterű motor, az enyémnek a fékje pl. sokkal jobb mint a Z-nek volt, és nagyon erős gép. X-Motoval nem fogsz tudni hosszabb túrákra menni szerintem, mert feltöri a hátsód, de ha csak rohangászni akarsz vele, netalán komolyan érdekel a supermotózás, akkor nagyon jó választás. De jól nézd meg mit veszel, mert sokat német totálkáros gépből legóztak össze. A BMW-nél az alvázszám alapján szívesen elmondják a részletes élettörténetét, és ha itthoni a gép, akkor lehet, hogy személyesen is ismerik a tulajt, mert ezekből nagyon kevés van itthon... Forgalmiban lehet, hogy csak 1 személyes, ezt is nézd meg, ha szoktál utast vinni.
Itt van 3 kép a vágott slickekről. Szóval, nekem az a tapasztalatom, hogy amennyit ezzel elmegyek, annál nem megyek el sokkal többet az utcai gumival sem. Árban pedig a harmada. Nem mindegy. A rendőrök meg eddig elkerültek és remélem, ez így is marad
Szia Csutka!
Milyen a BMW? Most lenne nagyon olcsón egy 650es Xmoto, nagyon tetszik, lehet ideiglenesen, hogy egy kis pénzt csináljak belőle megvenném. Nagy visszalépésnek érzed a Zé után?
Szerintem idiótaság két ilyen motor teljesítményét, végsebességét összehasonlítani, tekintve, hogy közúton nincs az az átlagmotoros, aki ki tudná aknázni ezen motorok képességeit. Egyébként meg mindenki a maga lovát dicséri, és olyan motort vesz, ami neki tetszik. Ha az ember más véleménye ("bezzeg az enyém") alapján vesz motort, az rég rossz. ("a szomszéd füve mindig zöldebb" effektus). Próbáld ki mind a kettőt, és úgy döntsd el, melyik tetszik jobban.
Különben is az én motorom lenyomja mond a kettőt... És szebb is, és kevesebbet fogyaszt, és stbstbstb.
Nekem is ilyenem van, a felfogatás másképp néz ki mint zoltán.illésé de az idom ugyanaz (gyapi féle) laposvasból van gyártva a tartója, az meg üvegszállal bele lett rögzítve így nincs kinti csavar. Ha kell kép max hétfő kedd amikor tudok feltenni.
Köszönöm mindenkinek a hozzászólást! Már elmúltam 14-éves! Feltettem ezt a kérdést a hayabusa fórumon is ott korrekt választ kaptam a kérdésemre! De mindenki a maga lovát dicséri! Egyébként 20-éve motorozok most épp hayabusám van, csak egyik ismerősöm vett egy kawa zzr1400-est és állítja hogy elpicsáz, azt hiszem felkel vennem a kesztyűt és pontot tenni a végére! A tranzakciót felveszem kamerára és elemezhetjük, szerintem csak pilóta függő lesz a dolog.
Most szerinted aki bejön és bekérdez egy ilyet, az mennyire van képben és mennyire gondolja komolyan a motorvásárlást?
Gyorsulás meg végsebesség... A srác kb 14 éves
hali
az egyik Kawa a másik Suzuki
bocs hülye kérdésre az a válasz,
sokáig tartana leírni, és nem is biztos, hogy segítene,
a kérdésed alapján, de a lényeg ha pénz nem számít Kawa,
ha számit, akkor busa
próbáltam mindkettőt, és kurva jó volt
FIGU
Sziasztok, tudnátok segíteni hűtőtakaró idom felrakásában?
2004-esre kellene feltenni (gömbölyített, képet teszek fel róla), csak jó lenne valakitől egy kép a belsejéről, meg a méretek.
Talán Illés kollegának van ilyen?
Vagy hol lehet ilyent beszerezni?
köszi
Az X-Motoról azt mondják, hogy nem igazán utcára való. Ahogy az enyém is inkább csak terepre ajánlott, úgy azt inkább csak supermoto pályára csinálták. Ettől még lehet utcán használni, de nem lesz olyan kényelmes, mint a Z, az biztos. Semmiképp nem lenne visszalépés a Z-hez képest, mert egy teljesen más karakterű motor, az enyémnek a fékje pl. sokkal jobb mint a Z-nek volt, és nagyon erős gép. X-Motoval nem fogsz tudni hosszabb túrákra menni szerintem, mert feltöri a hátsód, de ha csak rohangászni akarsz vele, netalán komolyan érdekel a supermotózás, akkor nagyon jó választás. De jól nézd meg mit veszel, mert sokat német totálkáros gépből legóztak össze. A BMW-nél az alvázszám alapján szívesen elmondják a részletes élettörténetét, és ha itthoni a gép, akkor lehet, hogy személyesen is ismerik a tulajt, mert ezekből nagyon kevés van itthon... Forgalmiban lehet, hogy csak 1 személyes, ezt is nézd meg, ha szoktál utast vinni.
Milyen a BMW? Most lenne nagyon olcsón egy 650es Xmoto, nagyon tetszik, lehet ideiglenesen, hogy egy kis pénzt csináljak belőle megvenném. Nagy visszalépésnek érzed a Zé után?
Különben is az én motorom lenyomja mond a kettőt... És szebb is, és kevesebbet fogyaszt, és stbstbstb.
Nekem is ilyenem van, a felfogatás másképp néz ki mint zoltán.illésé de az idom ugyanaz (gyapi féle) laposvasból van gyártva a tartója, az meg üvegszállal bele lett rögzítve így nincs kinti csavar. Ha kell kép max hétfő kedd amikor tudok feltenni.
Gyorsulás meg végsebesség... A srác kb 14 éves
az egyik Kawa a másik Suzuki
bocs hülye kérdésre az a válasz,
sokáig tartana leírni, és nem is biztos, hogy segítene,
a kérdésed alapján, de a lényeg ha pénz nem számít Kawa,
ha számit, akkor busa
próbáltam mindkettőt, és kurva jó volt
FIGU
2004-esre kellene feltenni (gömbölyített, képet teszek fel róla), csak jó lenne valakitől egy kép a belsejéről, meg a méretek.
Talán Illés kollegának van ilyen?