Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

nagyon sok mindent nem, meg volt segítőm anyum dekoros ők rengeteg mindent fóliáznak meg gyártanak táblákat stb...

pl amit fóliáztam kocsim teteje fekete fóliával van lehúzva, anyum csinált koplett fóliázást (autóüveg) is

nemtudom hogy neki lássak e mert venni kell hozzá egy csomag cuccot... majd megkérdezem anyumat hogy nagykerben van e ilyen mert úgy kicsit jobb az ára a cuccnak
Bocs, nem hagyhattam ki !
2 hét fekvés, 1 hónap állás?
Szekka!

Igen, bal oldalon van a gyújtás és igen, van olaj is!


Z.
nem tudom hogy van e alatta olaj de ha igen attól még le lehet venni, én úgy cseréltem a jobb oldalon a kisdeknit hogy autógumikra eldöntöttem a mocit az oldalára dekni le másik fel kész is, annyi van hogy amennyi ideig fekszik vízszintesen, kétszer annyi ideig kell várni mire az olaj visszafolyik és csak utána szabad beindítani
na ide mutattam én is
szerintem ott szar helyen lenne nem a védelem szempontjából hanem mert a térded lehet néhe nekiütközne
szerintem nem, a vidik hasznosak.
kb 30 fokos víz kell, alapozott és bázissal megfújt felületet zsírtalanítod, a fólia a víz tetejére ( határolni kell a fóliát, vagy lemezzel a kádnál, vagy papír szalaggal), 1,5 perc pihi, aztán aktivátor ( kis nyomással permetezni, de eléggé porlasztva!), aztán merítés. Kis várakozás után a kész darabot lemosod, amit aztán lakkozol. És te miket és mivel fóliáztál?
Én 26000km-nél xseréltem le kb de visszaraktam a gyárit mert nem z-hez való a lánckerék
de tied sokkal rövidebb meg az 8-as csavarral van felfogatva.. Nekem 10-es csavart adott és hosszabb a cucc. És amit néztem az csak oda stimmelne amit raktam fel képet.
Most nem tudok belenézni a manualba, így lenne egy bamba kérdésem a bal dekni alatt van olaj? Le kellene venni, hogy azt is ki tudjuk javítani. Az én elméletem szerint balról van a gyújtás nem?
Akkor ti gyártanátok a híres ekéket? :D meg egyéb talajművelő eszközöket?
Én ide raktam
Nem éppen ott de majdnem Vogel & Noot talajtechnika Kft.-nél.

plazer

Nem puszta kézzel, kellett egy Crova meg 1 méteres cső.
jha és hozzáteszem hogy olyan 10-15 cm-es a tartó+gomba. Azt mondta hogy tudja hogy újabb Z-re melyik kell......
nem azért nem bírtam megtágítani mert gyenge vagyok XD Hanem mert ezek az eszközök gyengék :D
Nos ráhagytam. :) 1 kingtony és 2 db proxon fix hajtót törtünk el XD Viszem majd szerelőhöz és elektromos nyomatékkulccsal le tudjuk szedni. Hát ha oda kell akkor nekem nem jó :(
Nekem mutatom a képet hogy hova lenne jó.. a csavar méretei alapján.
Azért itt zalában is vannak erős emberek És azok is csak légkulccsal tudták megoldani a gondot Aztán az is lehet, hogy mivel én kb. 17000 km-nél cseréltem le a lánckereket, addig elég ideje volt összegyógyulni és azért jött le nehezen
Mindegy, a lényeg, hogy megérte kicserélni, mert sokkal jobb lett a gép
persze élő szövet fém vázon
puszta kézzel, szerszám nélkül csavartad le mi?
Hát ezek a hsz-ek egyre jobbak lesznek
Akkor a te kezed kalapács légkulcs és csőhosszabító is egyben, és amelyik épp kell akkor azt használod....
(Tán az agrocontaktnál nyomod?)
Figyi, ezt a vtn fóliát nehéz felrakni? Mert "sima" fóliával tudok dolgozni azzal nincs baj de ilyen vtn-el még soha nem volt dolgom, de lehet mepróbálom néztem videót nem tűnik nehéznek csak kell valami edény amiben tudod meríteni a cuccokat.. utána még lakkozod vagy hogyan szoktad?
Én is Gábli Zolitól rendeltem akkor az ezek szerint jó lesz de azért ha lesz egy kis időm megnézem, nehogy
Mivel én egy mezőgazdasági gépgyárban dolgozom nem kellett külön légkulcs mert egy elvan rejtve a karomban is.
Akkor nektek mákotok volt Csak én szoptam meg a lőcsöt A fél órás szerelésből lett vagy 3 óra, de legalább nem kértek érte pénzt