ja értem! most nézem vissza aképeket a rizoma ami be lett ide szúrva az is ilyen.. csak akkor elveszik a gyári tartó ami szerintem marha jól néz ki főleg ha rajta van az a z750 gravírozású lap az utólagos tartók nem ilyen szépek
a kezelőszerveknél elvékonyodik 22mm-re mindegyik vastag kormány.Még 2db lyukat kell még fúrni a kormányba a kapcsolók rögzítő pöcke miatt,meg nemárt esztergáltatni a kormány végébe(bele)súlyokat a kormányszitálás miatt.
én soha nem szoktam otthagyni a gumisnál sem alufelnit semmit éppen ezért és ott nézem mit csinál vele megkérdezem nem lehetne azt a kis gumit feltenni a gépre? dede pont most akarta.... na persze
Kormánysúlyt(SZEGED) és a kormány befogót(BP.) az RMC-nél vettem.Én kicseréltem mert szerintem a 28,6mm-es kormányok szebben néznek ki mint a gyári 22mm-es.
Jóó ezt nem azért mondtam... Vita ne legyen... Csa 1x elvittem egy másik gumishoz aki nekiesett úgy hogy szétbarmolta rajta a fényezést.. így lehetett újrafesteni ami nem volt olcsó. Na onnantól kezdve válogatós voltam
Csak mondjuk a DRZ-nek nem lehet nekiesni pajszerral mivel sm volt és "egyedi" festése volt a felninek... Eznem tanyasi bokorugró DRZ volt amit szana szét lehetett pajszerolni.. Gépbe is csak úgy lehetett hogy szépen gumit kellett rakni a gépre
Hi
a DRZ-t gumizni nem nagy menet, 30 perc alatt meg van mind a két kerék, gumiszerelő gép nélkül is otthon a garázsban,
a centirozás tovább tart
pár kamion gumizásáért bármelyik gumis a hátán is hazavisz
Megjöttek az új technikák pár kép izelitöül!
Ügyfelem részére keresek lehetöleg szervizkönyves magyar gondos gazditól Z-750-et 04-05-06 évjáratot.
Békéscsaba, de Szegeden tanulok
de evvel a fényezés dologgal megfogtál
Off-Használ valaki Igo Primo szoftvert a naviába?
a DRZ-t gumizni nem nagy menet, 30 perc alatt meg van mind a két kerék, gumiszerelő gép nélkül is otthon a garázsban,
a centirozás tovább tart
pár kamion gumizásáért bármelyik gumis a hátán is hazavisz