Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszi! Továbbitóm a tervezö asztal felé az ö érdemük!
de szépek a gépek
ja értem! most nézem vissza aképeket a rizoma ami be lett ide szúrva az is ilyen.. csak akkor elveszik a gyári tartó ami szerintem marha jól néz ki főleg ha rajta van az a z750 gravírozású lap az utólagos tartók nem ilyen szépek
Ne is mond bammeg...
Sziasztok!

Megjöttek az új technikák pár kép izelitöül!
Te inkább a kis húgodra figyelj oda, hogy mit művel otthon!
a kezelőszerveknél elvékonyodik 22mm-re mindegyik vastag kormány.Még 2db lyukat kell még fúrni a kormányba a kapcsolók rögzítő pöcke miatt,meg nemárt esztergáltatni a kormány végébe(bele)súlyokat a kormányszitálás miatt.
És a kapcsolókat hogy tetted fel a vastagabb kormányra ?
Sziasztok!

Ügyfelem részére keresek lehetöleg szervizkönyves magyar gondos gazditól Z-750-et 04-05-06 évjáratot.
és hogy mennek rá a gyári kezelőszervek, markolat stb?
én soha nem szoktam otthagyni a gumisnál sem alufelnit semmit éppen ezért és ott nézem mit csinál vele megkérdezem nem lehetne azt a kis gumit feltenni a gépre? dede pont most akarta.... na persze
Kormánysúlyt(SZEGED) és a kormány befogót(BP.) az RMC-nél vettem.Én kicseréltem mert szerintem a 28,6mm-es kormányok szebben néznek ki mint a gyári 22mm-es.
te látom orosházi vagy, szerintem akkor téged láttalak egy párszor mikor megyek szegedre! Tucc valamit kormány ügyben? Kellene végsúly is !
Hali!
Békéscsaba, de Szegeden tanulok
meg 25-ért szedték szét a felnit és fényezték át... Ezt elfelejtettem hozzátenni XD
Jóó ezt nem azért mondtam... Vita ne legyen... Csa 1x elvittem egy másik gumishoz aki nekiesett úgy hogy szétbarmolta rajta a fényezést.. így lehetett újrafesteni ami nem volt olcsó. Na onnantól kezdve válogatós voltam
gumiztam pár tanyasi excel felnis SM-et, szaros WR meg KTM-ken
de evvel a fényezés dologgal megfogtál
Sajnos az A luxuskategória már csak ilyen.
hát ez alap hogy legyen a gépen gumi stb nekem ne b@ssta össze a felnit
Ló estét!
Off-Használ valaki Igo Primo szoftvert a naviába?
csak drága
Csak mondjuk a DRZ-nek nem lehet nekiesni pajszerral mivel sm volt és "egyedi" festése volt a felninek... Eznem tanyasi bokorugró DRZ volt amit szana szét lehetett pajszerolni.. Gépbe is csak úgy lehetett hogy szépen gumit kellett rakni a gépre
Hi
a DRZ-t gumizni nem nagy menet, 30 perc alatt meg van mind a két kerék, gumiszerelő gép nélkül is otthon a garázsban,
a centirozás tovább tart
pár kamion gumizásáért bármelyik gumis a hátán is hazavisz
Rizomáéknál nem lehet mellényúlni
ja hát ok úgy már belefér