Hát úgy döntöttem hogy mégis csak 180-as lesz alatta. És így a michelin power one 2CT lett amit plazer nézett ki magának és lenyúltam előle DE megbeszéltem vele és ő mondta hogy nyugodtan megvehetem Még egyszer köszönöm Plazer Bácsi
Ma megjöttek a Brian féle tappancsok :) ÉS ahogy néztem az első gumim azt azonnal le kell cserélnem ha indulunk... Kopásjelző alatt van a minta és elkezdett kagylósan kopni .. Szal az kuka
Bakker most nézem hogy te kecsói vagy... Én itt lakom a szomszédban Ha jó lesz az idő gurulhatnánk valamerre.... Jó lenne ha közelben minél több kolegabácsit találnék :)
Az új Z-n középen van a teló.
Átheggesztést nem prefelálom (nem véletlenűl van ott ahol)
Hát nem tudom narancsosan ,hogy nézne ki,de PL:a kék eget hiányolom a bukóról
Üdv, a régi Z750-en a teló is balra van tolva, mint a zx636-on, Az új Z rugóstagja hogy áll? (max marad az áthegesztés ). A bukók 25-környékén indulnak, a roadrunneres témát még lehet egy kicsit narancsosítani .
A lábtartók VTN fóliázása belefér egy 20-asba. ( a felület alapozva, aztán bázis feketére fújva, aztán fóliázva és végül több rétegben van lakkozva). Az enyémen nem látszik sérülés 1.5 szezon után.
Sajnos az ujjabbik Z-hez nem lehet paszintani a 636-os lengővillát,mert a teló (nem)középen van felfogatva
Láttam már valahol képen egykaros megoldást régi Z-n szerintem a Cb1000R lengőkarja volt benne
Sisak Airbrush-t szerettem volna régóta,de látom amit kigondoltam már megcsináltátok,igaz Cross sisakra(Kengyelfutó gyalogkakukk )Nagyon sárga az a gond
Mibe fáj egy sisak dekor?
Üdv, a hasidom 15.000- ( festés, rögzítés nélkül), egyébként ez a 2007-es gyári reinkarnációja. Hátsó index-es lámpát pedig most várom keletről. De ha érdekel tudok még képet küldeni.
bár az első michi power 1 még bírja, ahhoz majd egy diablo s.corsa társul.