Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja így gondolom. (ezressel kezdtem én is most meg 750es az isten )
ha ez segít: a kawa betűtípus "verdana"
Én jelentkezek!
Sose ültem motoron max robogón... és tavasszal vettem egy Z-t. Énís így gonolkoztam, hogy ésszel kell, az elején fostam is tőle, de teltek a hónapok és nembírtam ki hogy nehúzzam neki. Így én mondanám, hogy kezdő motornak megfelel hisz én közel 4000km múlva is ittvagyok, és remegve várom a tavaszt. De ÉSSZEL, mert engem is elkapott néha az élvezet és voltak necces pillanatok
Szia!

Bátran állíthatom, hogy a megküldött sárvédő nem rakható fel az én motoromra. Sem a rögzítő helyek, sem a kerékjárat nem stimmel. 190-es gumim van, mint az összes gyári ezresnek. Mindezt azután, hogy 12E-ért le lett fújva. :-( A képek nem adják vissza, hogy mennyire szorul már a gumi körül!. A legnagyobb bánatomra szélesebbre húzva és egyáltalán sehogy sem lehet úgymond a helyére tenni. Mi a megoldás Basi?
Lehet hülye kérdés de nem tud esetleg valaki olyan esetleg méretpontos matricát vagy képet ami a tankra illetve a farokidomra lenne jó.
Nehéz leírni mit szeretnék igazából fújva lesz a tankra és a farokidomra a kawasaki és a z 750 és olyan matrica kellene amit a fújás utána lehúzok és eldobok azonban szeretném a gyári méretet illetve betű típust megtartani.
Dekoratőr simán megcsinálja azonban ha lenne alap akkor egyszerűbb lenne a helyzet.
Ez k.... jó!
Szényeld magad, ez már erős kishitűség :D
Szerinted kinek volt az itteniek közul Z* az első motorja... Megkockáztatom, aki megteheti még mindig ott figyel otthon a Z mellett egy kisebb robogó, vagy a szivének kedves régi mz-je.
Engem az szokott idegesíteni a forgalomban, hogy sokszor olyan helyen elmennek az mz-s kollégák, ahol én nem férek el, vagy már nem merek bemenni a pesti forgalomban...
ne viccelj évekig toltam ETZ-vel ez nem kifogás
Nem vagyok én semmilyen hittérítő és semmi ilyesmi.
Az adatlap meg azért hiányos mert nem érzem magam még igazi motorosnak egy mz mellett és itt a "nagyok" között kicsi vagyok.
hali Bukter
valami hittérítő vagy,
mer nagyon szépen beszélsz
az adatlapod viszont kicsit hiányos
persze tudom, hogy nem síelsz
sérülés szempontjából ua. és hát én föleg akkor találkoztam a versenyzőkkel
minden ok. már alig várom mikor lesz 12-15c legalább
alatt én már nem nagyon nyomom
Alakul a vas a végleges felniszín elkészült.
Szép ez az electric orange...
Lehet hogy nagyon nehéz megállni, de nekem az oktatóm azt mondta, hogy ne a gép irányítson téged, hanem te a gépet. Ne ess át a ló túloldalára. És szerintem nem az a "nagy" motoros, aki 250 felett "közlekedik", hanem aki meg tudja állni hogy ne tekerje a gázt mindig tövig. De ezt lehet csak én látom így.....
jajj én is nagyon mennék már boardozni
én már sokkal kisebbel sem tudtam megállni hogy húzzam a gázt
ok csak ezt majd mondd akkor amikor a motoron ülsz és húzgálod a gázt..
nemtudom neked kell tudnom hogy motoroztál e, ha igen mennyit milyen az önkontrollod stb..

sv650 az v2-es szerintem attól barátságosabb egy v2-e, leginkább egy er6n vagy ilyesmi
Board van volt és lesz, holnap sztem egy rövid motorozás is belefér. Nálad mi a pálya?
hali cimbi
se sí, se meló?
jah és motor se
Ez így igaz.... Én is mondtam hogy óó hát lehet ésszel menni... De rájöttem hogy nagyon nehéz... kívánja hogy húzd azt a gázt
persze értem,
szerintem viszont úgy sem ellenfél,
bár az igazsághoz tartozik, hogy gyakran használom a váltót
és 50-nél még nem 6-ba vagyok
higgadtnak maradni nehéz mikor 100 lóerőkről beszélünk.
Az alatt hogy fejben kell felnőni hozzá azt érted hogy ésszel kell motorozni igaz? Nem kell mindig tépni neki, csak többet eszik.....
Lehet egy gép ezres is, ha nem húzzuk neki, az sem megy.
Én ezt gondolom.
lehet, hogy hülye kérdés de az egyszerü megoldás nem jutott eszdbe AKRA ügyben,
kicserélni nem lehet, ott ahol vette az asszony
Aham az elso lanckerek csere megvolt a hatso meg azert nem mert nem akarok meg nem akarok meg harmadikban is egykerekezni. Egyelore ez meg kezelhető gyorsulást eredményez. Meg egyszer amire vágyom az a kiegyenlített teljesítmény-leadás