Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A 6.ban gyorsulást írtam nem egyebeket. Nekem nincs áttétel piszkálásom mint egyeseknek
baszki fojtott a géped?
SV650-en nem ellenfél a kis Z-nek sem
legalább is az enyémnek, és most nagyon finom voltam
FIGU
Nincs nagy különbség a kettő között ( A kawa jobban megy ha pörgeted de hanem akkor kb egyformán mennek, pl 120 ról 200 ig 6ban nem bírtam lehagyni az sv650et igazán ) . Jó a Z750 kezdőnek is, fejben kell felnőni hozzá. Ha bírsz magaddal ameedig megszokod akkor nincs gáz.
hát ez szívás
variáld át a fogaskerekeket ami max 10 ropi ha mind kettőt cseréled
és nem kerül annyiba mint a PC
gyorsulás bitang, és még 4 ben is hanyatt vágod magad
FIGU
Hali mindenkinek!
Eladó a motorom sajna, 2004-es. ha valakit érdekel vagy tud vevőt rá az légyszi segitsen. Köszi
freakazoid@citromail.hu
Azt hiszem pénteken írtam mailt várom a választ :P :D
Tenyleg jobban elvezem a nagy gyorsulast mint a nagy sebesseggel rohanast. Igazabol nem is annyira tuningolni mint "optimalizalni" szeretnek. A PC inkabb arra kellene hogy egyenletesebb legyen a teljesitmenyleadas.
Az Akrat a kornyezettudatos felesegemtol kaptam aki kifejezetten katalizatoros dobot vett nekem. A szetszedest nem mernem en megtenni csak mielott elmegyek egy szakihoz szerettem volna tajekozodni egy kicsit a lehetosegekrol. Egyebkent kosz a segitseget :)
Akkor első gépnek jó pl egy sv 650? Az pl nem megy annyira és nem is túl drága.
Azt hogy megérné e azt neked kell eldönteni!
Maga a motor szerintem nagyon jó, én egy szezont mentem vele 9000km-ert tettem bele.
Hátsó futómű lehetne keményebb ezt remélem a tavaszi beállítás majd orvosolja, ha nem akkor kap egy zx10-es hátsó telót nem drága..
Amúgy motorikusan szerintem rendben van, lehet vele nagyon élvezetesen motorozni, általában én ezresekkel járok haverjaimnak az van és tudom tartani velük szépen a tempót
Fogyasztás 5-8 ez a nagypapától az elmebetegig tartományt lefedi kb
Szélvédelem 160-ig szerintem naggyából jó utána hasalni kell de nem gond szerintem egyáltalán
Jah és én is 185 vagyok én nekem kényelmes, viszont első nagymotornak csak akkor ajánlanám ha azért már van motoros tapasztalatod...
Venni még nem akarok csak kíváncsiskodok hogy milyen ez a gép, megérné-e venni egyet.
Én 185 vagyok, első nagymotorom és minden porcikáját imádom. Mellesleg pont eladó
hali Laca!
ne vedd kötözködésnek, mi a bánatos faxnak tuningolod a gépet ha 130-al jársz de ha szeretsz nagyon gyorsan 130-ra érni akkor meg minek veszel fojtott Akrát , hogy utána szét verd, persze ha occovolt az más
a lényeg viszont mind 2 megoldás használható, ha át fúrod, vagy kilyukasztod egyszerűbb, a szétszedés ha nem értesz hozzá necces
üdv FIGU
Köszönöm szépen!
Akkor egy 181-182 cm magas emberklének aki még tanuló, első nagymotornak ideális lehet mint tanulómotor?
De egyébként (szigorúan saját vélemény, mindössze másfél szezon lemotorozása után)...
Motorikusan ott van a szeren (egy ügyesebb motoros állítólag tudja alázni a kisebb sportolókat is, de én biztos nem). A futóművet általában elég gyengusznak szokták mondani (mondjuk nekem egyelőre teljesen elég, és a hátsó gátlót viszonylag olcsón lehet Kawa sportmotorokéra cserélni).
Fogyasztásra nekem olyan 5,5-6,5 liter között szokott lenni 100 km-re attól függően mennyire tekeri el a fülét az ember.
Ami pedig a kényelmet illeti... én 187 cm magas vagyok, és habár maga az üléspozíció és az ülés teljesen kényelmes, nekem olyan 130 körüli tempóig tud teljesen jó lenni a szélnyomás és 160 körül még elviselhető (de ilyen gyorsan nem nagyon szoktam menni - tudom, apás tempó de ennyi telik a tehetségemből). Persze ez nem egy túramotor és a naked szépségéhez az is hozzátartozik, hogy tempónál már benyomja a gyomorszájat a menetszél .
Hát sztem egy ilyen fórumon rosszat úgysem igen fogsz hallani erről a motorról, egyébként meg lehet nem volt rossz ötlet elkezdeni visszaolvasni. Vagy a keresőt használni
Üdv mindenkinek!
Érdekelne a véleményetek a kawa z750-ről. Olyan témákban hogy motorikusan milyen, futőmű, fogyasztás, menetteljesítmény, kényelmes lehet-e egy kb 185 cm magas emberkének stb....
Igen, nálam is szokott lenni, de azért nem "aktivizálodtam", mert a fogaskerekek ár 2000-5000-ig van, minőségtől, gyártótól meg más dolgoktól függően.

Nem szeretnék belemenni abba, hoyg nálam miért 2700HUF, mikor másnál meg 2580HUF....

Kimaradnék belőle..:)
Hát meglepődnék ha szét tudnád bontani , meg kell furkálni benne a katalizátort és kész
Feltettem már ugyan a kérdést a kipufogó topicban is, csak ott nem válaszolt senki
Szóval vettem egy Akrapovic dobot, aminek a belsejében van egy katalizátor. Beszéltem Ágóval azzal kapcsolatban hogy valamikor a szezon elején mennék PC-t vásárolni és hangoltatni hozzá csak azt mondja, hogy jó lenne valahogy előbb kiszedni a dobból a katalizátort mert a hangját is, és ami a nagyobb gáz, hogy a teljesítményt is visszafogja.
Na már most, ezt szerintetek hogy lehet megcsinálni? nyomjam bele a dobba egy vascsövet és verjem ki belőle? Vagy próbáljam szétbontani a dobot? Csinált már valaki ilyet közületek?
Ha még mindig gondod, van, szólj és segítek szívesen.
AGO motorsnál is szokott lenin 14 es fogaskerék
Még mindig lánckerék Adee! Akkopr, még nyáron ugyancsak kérdeztem ezt a 14 fogú lánckereket Geleta Ruditól a www.biker-world.hu oldalról, és nála ugyan akkor egy kicsit többe került, de polcon volt neki is. És nagyon segítőkész a csávó, úgyhogy talán megér egy misét.
Halló Adee-ZzZz!

Ha még érdekes lehet, akkor én tavaly nyáron a www.motoralkatresz.eu oldalról rendeltem magamnak lánckereket. Ha jól emlékszem viszonylag jó árban adták, volt készleten, és gyorsan ki is szállították. Lehet megér egy próbát.
köszi!

akkor tényleg szépen elakadtál