En tartok tole, hogy nem ferne be a nagyobb meret. Meg persze sokan azt mondjak, hogy a gyari gumimeret nem veletlenul az ami, mert kanyarban esetleg szerencsetlenul valtoztatja a motor viselkedeset az eltero meret, mert valtozik a sulypont.
De majd a nalam okosabbak ugy is megmondjak :D
Üdv all. Segítséget illetve tanácsot szeretnék kérni vkitől aki érti a következő kérdésem: 2005' Z750-re Suzuki gsxr600 k6 2006-os telókat rá lehet-e biggyeszteni ?
Külföldi oldalakon láttam, én meg nem vagyok az elejével kibékülve.
Sziasztok!
Bivaly! Az nem fog sehogyan sem felmenni a tiédre mert az a kistesóé!
Ezért sem lehet 190 es gumit beletenni a 750 esekbe amin sárvédő van.
Gumi ügyben pedig én annó a Papp Lacitól kértem tanácsot,hogy 190 es gumival jobb lenne e a motor a pályán,de ő azt mondta,hogy inkább 180 as sportguma!
190 estől az egyenesfutása rosszabb!
Úgy tűnik nem szereti a .bmp kiterjesztést becsatolni... (pedig csak 1 megás a file)
Próbálom újra, ha most sem jön össze, küldj egy mailt és áttolom...
Persze hogy lehet húzgálni neki, de nem állandóan. Én se bírnám azt az örökös "tötymörgést" úgy, hogy tudom mire képes a gép alattam. Néha kicsit ki kell engedni. :)
kis Z-re ki milyen gummát rak hátra? 180 vagy 190? mert most úgyis cserélnem kell de eddig tartottam magamat a gyári 180-hoz most elgondolkoztam hogy milyen lenne 190-nel?
necces pillanatok sok éves motorozás után is lehetnek/lesznek nem biztos hogy a te hibádból de akár abból is lehet...
az ÉSSZEL szabály az mindig érvényes de azért szerintem szabad húzgálni is neki
nyilván van benne igazság, meg az is hogy egyenesben mindeki tudja húzni nem ott mutatkozik meg a tudás, de azért akkor sem tudod tartani az 50-90-130-at... legalábbis én nemtudom
A felni és a szín is nagyon tuti grat hozzá. Az én matriciám nem hiszem hogy tök méretpontosak lennének de 4e párszáz forint volt Innen (gondolom nem csinálhatnak méretpontosat mert jogokat sért)
De majd a nalam okosabbak ugy is megmondjak :D
nekem 190-es van soha többet 180-as
és nekem faszán elfér
Külföldi oldalakon láttam, én meg nem vagyok az elejével kibékülve.
Bivaly! Az nem fog sehogyan sem felmenni a tiédre mert az a kistesóé!
Ezért sem lehet 190 es gumit beletenni a 750 esekbe amin sárvédő van.
Gumi ügyben pedig én annó a Papp Lacitól kértem tanácsot,hogy 190 es gumival jobb lenne e a motor a pályán,de ő azt mondta,hogy inkább 180 as sportguma!
190 estől az egyenesfutása rosszabb!
Próbálom újra, ha most sem jön össze, küldj egy mailt és áttolom...
Z.
Z.
az ÉSSZEL szabály az mindig érvényes de azért szerintem szabad húzgálni is neki
V2 1000es után nekem is hozzá kell szoknom hogy kapcsolgatni kell, de ettől még több az adrenalin.... és ez király