Én biztosan nem venném már le a sárvédőt
Mindíg összemocskolódna a teló stb..
Van 180-as D211,még December elején pont volt Briannál gyorsan le is csaptam rá tartaléknak
Nem mindegy, hogy milyen az a 190-es és ez alatt nem a márkát, hanem a /50, ill, /55-öt értem.
Ez a profilmagasság a szélesség %-ban (ha jól tudom).
Ezért lesz nagyobb a kerék átmérője egy 190/55-ös gumival a 180/55-höz képest!
Létezik 190/50-es gumma is, lehet, hogy arról írta Plazer, hogy befér az újabb Z-be. (valamilyen utólagos sárvédő mellett...)
De persze az sem mindegy, hogy hol áll a kerék.... El tudom képzelni, hogy "rövidebb láncnál" (nagyobb hátsó fogaskeréknél) előrébb kerül valamelyest...
Csak halkan mondom, hogy a régi Z-be a gyári sárvédőhöz tényleg befér a 190/55-ös! (nem sok hely marad, de befér. (középen áll a láncfeszítő jelzése...)
Z.
én meg fenthagyom az első power 1-et mert az még jó, hátra meg veszek egy másik 180-as power 1-et és akkor elöl hátul egyforma és el is fér biztosan, a gumival pedig meg vagyok elégedve így jó lesz az
Üdv. Figu.
Nekem pirellibe supercorsák voltak,dragon meg diablo is,sc1töl-sc3-ig.Nagyon jó tapadós gumik .Én álltalában 180-ast használok,190-el azt tapasztaltam hogy valamivel nehezebben fordul egyik oldalról másikra szükebb kanyarban.Amugy semmi bajom vele.Egyébként most is 190 megy fel,Dunlop d211gp.
azért lesz más mert a teljes átmérője a 190-es gummának nagyobb így a hátulja is picit magasabbra kerül a gépnek + ugye elvileg nagyobbat lehet dönteni a szélesebb futófelület miatt
Mindíg összemocskolódna a teló stb..
Van 180-as D211,még December elején pont volt Briannál gyorsan le is csaptam rá tartaléknak