Üdv Z-ék,
engedelmeskedve a mai (meg tegnapi) gyönyörű idő keltette öntörvénynek, fittyet hányva az itt bölleszkedő technikai dumának, engedelmeskedtem ösztöneimnek, és - lógva munkahelyemről - kibaszottul megtéptem kicsi zéééémet! És határtalanul boldogitott mások látványa is az úton!
Hali! Részemről a lánckeréktémához annyit, hogy úgy a legegyszerűbb megnézni, csal-e, vagy sem, hogy 1. ben kihúzatod szabályzásig, meg kettesben is, és ha ugyanannyit mutat akkor szar. ha kevesebbet muata, mint a gyári lánckerékkel, akkor fasza. A Hornetemen pl még spirálos a km-hajtás, a lánckerék tengelyén van a meghajtója, tehát elvileg kisebb lánckerékkel is jól fog mutatni, mert a tengely az fix... De mondom, a legegyszerűbb, hogy km/h-nál szabályoz. Szerintem... jó tesztelgetést, annak, akit nem hagy nyugodni a dolog
Sokan írják, hogy bikább lett a moci (ez ok, rövidebb áttétel-jobb rugalmasság) de a fogyasztás nem változott. Na erre mondta Regős Bendegúz: "Ilyen a kalendáriumban sincs"
Vegyünk egy Z1000-t 16-ról 15-ös lánckerék. Így kb 6,5%-kal rövidülnek a fokozatok áttételei. Ezzel együtt ennyivel többet is forog a motor. Természetesen ez többlet üzemanyagfogyasztással jár.
Szokott tempóban idáig mentél 250km-t a napi számláló szerint. Tankolsz 15 litert. Kijön 6-ra a fogyi. 15-ös fogas fel, 250 km, tankolás. Megint 15 liter, de jó megint 6 De nem csak a kilométeróra fog "sietni", a napi számláló is becsalja a + 6,5%-ot így csak 234km a megtett táv a fogyi így egyből 6,4 lityó.
Erre lehet kapni a speedohealert, amivel ki lehet küszöbölni a csalást (már akit ez érdekel:-) (Persze aki szeret frenkizni, a leáttételezett gépével annak kapóra jön az óraszerinti gyorsulás és sebességmámor - jobban gyorsul, ugyanannyit eszik, végre is többet megy
Volt nekem is JT lánckerék elöl, de a gyárihoz képest kicsit mórickásabb, bár gond nem volt vele semmi. A gyárin meg van csillapítóbetét és halkabb is vele a lánc, a JT ennek hiányában zajosabb.
Hali knapet . Én mindenképp megyek gurulni holnap kb 11 kor indulok Törökbálintról - Tatabánya - TATA-
Almásfüzitő-10 esen Esztergom - Bp. Vagy ha érdekel másvalakit is szivesen látok 06-30-546-5017
Széles utat ....
Jo ez, nekem is ilyen van, telen ezen tartottam a mocit. Nem az a csili-vili, de a celra teljesen jo. Majd ha nyerek a lotton en is veszek allithato-forgathato-gurulo-automatikus allvanyt extra lancfujo funkcioval.
Tudom! Azért adom 8000-es irányáron! Viszont "téli álomra" tökéletes sztem! Én úgy takarítottam a motort (lánc stb...), hogy ezen állt! Erre is megfelelt! Eleinte nehézkés kicsit felállítani rá a motort, de megszokod és pár mozdulat az egész! Akinek meg nincs pénze a drága emelőkre, de szeretne venni egyet....
Kösz a képet! De sajna az ilyen louis-os legolcsóbb emelő nem sok mindenre jó. Bikelift, Silver , azok jó emelők,nekem is ilyen van.
Sőőt ! Jelzem, van 1 FEKTI TIBIKE féle is ,kúrva jó az is ! Köszi Tibi!
FIGU!
A lánckerék csere lehet,h nem fog menni egyszerűen,igen rá szokott gyógyulni!Én már csereberéltem többször is és volt mikor még a légkulcs is megszenvedett vele!
27-es hosszabbított krovafej kell hozzá és sok-sok bar légnyomás
A km-óra nem fog csalni,ugyanis a jeladó a kihajtó tengely fordulatszámát figyeli,az meg ugye nem változik meg(egy speckó anya rögzíti a kereket,azon van 4lapolás) Magyarul ugyan annyit fog mutatni az óra 100km/h-nál viszont valójában lassabban fogsz haladni,de nagyon minimális az eltérés.
Kb. 80 helyett 87 lesz a sebesség!
Helló skacok!
A drag részlegtől kérdezném , az első lánckerék csere jelent nehézséget
a sebesség mérő érzékelője miatt? Van info róla csal-e a km-óra, és a km-számláló?
Csak a békesség miatt kérdezem, mert polisz nem igen érdekel .
Köszi FIGU
Szia!
Köszi szépen! Közben énis kiderítettem. De azthiszem, hogy előre énis 15-öset fogok tenni, ha nem igaz az, hogy ha megváltoztatom az adott lánchoz való fogaskerék profilt, akkor sokkal hamarabb fog gajjjra menni a lánc és a fogaskerék.
Hali!
Kérdezném, hogy megjöttek-e a cuccok? Ha igen, milyenek?
Bár a Németeknél nem annyira divat az átb@szás. Lehet tudni valamit a postakölcségről?
Köszi FIGU
Úgy veszem észre, az "elfogyasztott" motorjaink több ponton egyeznek. etézé, gépéiksz, valamint a 03-as zé. Tényleg 16-42 a gyári méret. Egyik haverom szintén most vásárolt egy 03-as, literes zőccséget, abban is biztosan van valami okosítás az első lánckeréken, mert jóval harapósabb az enyémnél, amiben gyári áttétel van. Gyanítom ott is egy 15-ös lánckerék lapul a dekni alatt.
Gyermekeim!
Maradt rám egy hátsó emelő is, nekem a 2007-es 750-hez tökéletes volt! Aki akarja mondjuk 8é viheti! (Még mindig megvan a hátsó sárvédő....)
Az enyém 2003-as Z1, elöl 16, hátul 42-es a fogaskerék. Az elsőt egy éve cseréltem 15-re (JT márka, 6e Ft volt). Sokkal jobb lett. Erőteljesebben tól. Igaz 200-300 fordulattal többet pörög azon a sebességen mint előtte, de meg éri. Fogyasztásban nem érzek különbséget.
engedelmeskedve a mai (meg tegnapi) gyönyörű idő keltette öntörvénynek, fittyet hányva az itt bölleszkedő technikai dumának, engedelmeskedtem ösztöneimnek, és - lógva munkahelyemről - kibaszottul megtéptem kicsi zéééémet! És határtalanul boldogitott mások látványa is az úton!