Nyilván nem csak ennyi a különbség... :-) Valaki azt írta, hogy amennyire motorozni tud arra a kicsiZ is bőven elég... ez a 10 pontos megfogalmazás az én esetemben is. :-) KicsiZ után úgy is Bimotát veszek... ;-)
Sziiiiiija! Itt hetvegen vegre nem fog esni, ugyhogy muszaj lesz kicsit motoroznom fagyban a lelki bekem miatt. Csak sajna csuuuuuuszik...
Most egy evet nem tudok menni a Kakucsringre, reeeeeemes... Cserebe ellatogatok a Nurburgringre, bar vannak ketelyeim, mert a honlapon azt irjak, hogy a palyan ervenyes a kresz... Remelem azert trafipax nincs... Furak ezek a nemetek...
A Z1000 futomuben tud SOKKAL tobbet Z750-nel, ezt szerintem azonnal erezni lehet 100m utan. Valamicskevel erosebb is, bar a motorkarakterisztikaja szerintem a kicsi Z-nek jobb. Onmagahoz es kategoriajahoz merten az tobbet tud. A kis Z szebb is, mert szebb a fejidomja es szebb a kipuja gyarilag.
Hatareset, hogy meger-e a Z1000 egy millaval tobbet de, hogy sokkal jobb gep mint a kicsi Z, az biztos.
Kis Z mellett szoljon, hogy muszaki meghibasodas nem jellemzi, az enyemnek sosem volt semmi baja, javitani nem kellett. Fekbetet csere utan nem akart fogni a fek egyszer (persze pont e-ringre indulaskor), de szetkaptam gyors es kipucoltam a beragadt fekdugattyut. Ezen kivul semmi. Ehez kepest a Ninjat mar atvetelkor tudtam, hogy szerelni fog kelleni. Remelem a vaz nem fog eltorni....
Csókolom Asszonyom! Pompás napot ott a messzitávolban! A vázrepedés jószokása a Kawának ui a nyáron a cimbim ZX 10ének is mindkét felől elrepedt a hengerfej fölött. Egyébként én mikor vettem a Zét mindenki azzal biztatott ,hogy milyen hülye voltam, mert a kawa nagyon romlékony. A Z viszont rácáfolt, mert mindig indult egy pöccre és sose hagyott ott közel 40 000km-en át.Üdv Z
Hali Figu! Maga a dob 46centis+a kis kidörrentőkarima ugy3, tehát átlagosnak mondható. Felszerelve a vége a hásólámpa aljától induló képzeletbeli függőleges vonalon nem nyulik tul. Harmic papir kell érte min. mert azt már beigérte érte egy ottani szerelősrác, ahol a gépemet beszámitják. De ha nem sürgös , biztos lesz még jó slipon olcsóbban is ,mert ha elvétve megyek olaszba be-benézek bontókba is, bár most mopedautókért megyek. Z
Szia Knapet!
Most látom, hogy újabb "földi" került a csapatba. Az adatlapom ellenére én is vecsési vagyok.
Reggelente az Üllőin befelé most már rendszeresnek tekinthető gyakorisággal találkozok egy új narancs Z1000-el (2007-es) Nem tudja valaki vagy ismeri fel magát az az "elszánt" aki eső, hó és hideg ellenére ilyenkor is nyomja ?
Igazság szerint az irigység beszél belőlem, miközben a kocsiból látom elsuhanni...
Nekem ER-6n-em volt elotte (Megj: elrepedt a vaza, azert csereltem el... Es tobbet nem veszek elso generacios motort... A Z-ket mar fejlesztik egy par eve, talan nem fog szetesni... Bar a Kawasakitol minden kitelik... )
Az ezres azert elegge kulonbozik. Olyan fek van rajta, hogy ihaj. Az onmagaban megerheti az arkulonbozetet. De menetdinamikajat tekintve nekem nem nyujtott annyival tobbet, hogy megerje megvenni. Ez alatt azt ertem, hogy amennyire motorozni tudok arra a kicsiZ is boven sok... De talan egyszer...
Igen ezt a futómű dolgot én is olvastam, de a menetpróbán, lévén nem vagyok motorversenyző, nem észleltem nagy különbséget. Nyilván a határokat még csak mérföldekre sem közelítettem meg.
Csupán arra próbáltam utalni, hogy ez a választás tipikusan emocionális jellegű az én motorozási szintemen. Kipróbáltam mindkettőt. Az 1000-es nem adott ANNYIVAL ( ami nem azt jelenti, hogy nem jobb több szempontból is ) többet mint amennyivel többe kerül. :-) Ennyi. Dehát ugye tudjuk, ízlések és pofonok.
Az ezres igazából futóműben tud sokkal többet. Ez igaz a "03-"06 évjáratokra. "07-est csak képen láttam, nem tudom mit tudhat az új fordított teló? Talán Csutka tud valami összefoglalót, asszem neki volt régi 750-ese is.
A 2003-as Z1000-nek is gusztustalannak tartom a kipufogóit, az újabbaknak meg olyan, mintha egy eltúlzott rajz lenne. Úgy látszik felvettek egy karikaturistát a tervezőosztályra.
Amikor vettem, hidd el végigrágtam a műszaki adatokat. Én azt mondom, hogy nekem érzetre nem adott komolyabb élményt... Érzetre. És mivel én is emberből vagyok, nyilván az érzékeim simán csalatkozhatnak. ;-)
"És érzetre nem is tud annyival többet mint amennyivel nagyobb, nehezebb, drágább... etc."
hahaha. A Z750 203 kiló, ehhez 106 lóerő és 78Nm párosul. A Z1000-es meg 205 kiló, ehhez 125 lóerő és 98Nm párosul..
Max drágább, de én azért a plusz 2 kg-ot elviselném a plusz 19 lóerőért és a 20Nm-ért
Fiúnak fiús motor... tudod, hogy megy ez... :-) Az ezrest amúgy is túl nagynak éreztem amikor próbáltam. És érzetre nem is tud annyival többet mint amennyivel nagyobb, nehezebb, drágább... etc.
Milyen útvonalak? Milyen messze? Engem mondjuk nem zavar a hideg. Ma is nyomultam. :-)
Áh, csak vicceltem, az első túrán kiderült volna... Bár most egy ideig nem fogok túrázni menni. De ha valakinek van kedve ilyen messzire eljönni, szivesen megmutatom a kedvenc útvonalaimat.
Osztom a véleményed. A Z1000 dupla dörrenője már tolakodó. Egyelőre barátkozom a gyári hanghatással, de szerintem tavasszal majd rábiggyesztek valami tunyingcumót.
Amúgy én a feketét választottam... nem szeretem a zöldet. Úgy általában. Bár az új színek amik lesznek jövőre sem rosszak. Narancs... hmm... a kék kimondottan jó. :-)
Nyilván nem csak ennyi a különbség... :-) Valaki azt írta, hogy amennyire motorozni tud arra a kicsiZ is bőven elég... ez a 10 pontos megfogalmazás az én esetemben is. :-) KicsiZ után úgy is Bimotát veszek... ;-)
Üdv
knapet