Szeva! Z1000 egy gyönyör, maga a tökély. Én a futómőve, kinézete miatt vettem és mert megengedhettem magamnak. Biztos jó a 750 is, de nekem jobban tetszik a "nagy". Az biztos, hogy a mai piacon a 750-é az egyik legjobb ár-érték arány. Szóval Z1000: Nem vagyok egy nagy ász, de szeretek gurulni, néha pályázni. Az ER6f-be tettem 21E-ret 15 hónap alatt. Z-be van lassan 6E 3 hónap alatt. Előzőt szerettem, ezt a gépet imádom. Nekem úgy jó, ahogy van. Talán hasidom, bukógomba és hátsó sárvédő érdekelne rá. Gyári hasidom 90E, kissé horror. Gombát még nem kapni rá, amit nem is értek. Röviden ennyi. Üdv.!
Köszönöm a segítsegget! A villogó piros lámpa lett volna a következő kérdésem... :-))))))))))
A hőfok csak annyiban érdekelt, hogy ezek az értékek normálisak-e. A 60 fok tuti, hogy nem a legegészségesebb, de ha egy picit húzom neki azonnal 80 körül jár ami már jobban ízlik nyilván a motornak. :-)
Én ma is gurultam. Nem bírom ki. Gatya, dzseki, csizma, maszk és gyihééé... :-) Mondjuk az látszik, hogy az autósok nem látnak ki rendesen az autóból. Az arasztoló sorból tolta ki az orrát egy méla, hogy elnézzen meddig ér a sor. A kipuffomon lett is egy 15 centis horzsolás... sebaj amúgy is ki akarom cserélni majd valami nemgyárira... ;-)
Hello Bivaly!
Akkor egy és ugyanaz, akit láttam-látok ! Gratulálok a cseréhez! Majd egy pár szóban közzétehetnéd az új 1000-esről a tapasztalatokat. Egy-két tesztet olvastam már, de az mindig más, mint egy gyakorlati vélemény egy tulajdonostól. Persze ez utóbbi sem mentes általában az elfogultságtól
Pot! Nállunk ma zsirfasza idő lett ,igaz fuj a szél de motoron egyébként is, uh lépek 1kicsit agyatlankodni. Az alkatrészeim mind megvannak ,ha visszajöttem börzét tartok a topikban. Z
Rózsaszín-fehér ruha? Arról jó lehet a bogarakat vakarászni... Itt amikor elhoztam a motrot, rámszólt a boltos, hogy most komolyan piros bukót akarok hordani a zöld motorhoz? Nah szép... Legközelebb azért is az állatkás bukómban fogok szervízre menni...
A hőfokmérő remek dolog arra, hogy elterelje az ember figyelmét a vezetéstől, én legalábbis nem bírom megállni, hogy ne bámuljam folyamatosan, és ne kezdjek el azon meditálni, hogy jaaaaaj, ez most túl kevés vagy túl sok, és ez biztos nem jó így...
Azt írja a kisokos: ha a hőfok 115 oC fölé megy, a kijelző villogni kezd. 120 oC fölött a kijelzőn a oC helyett egy villogó, HI jelzés jelenik meg. Ekkor azonnal le kell állítani a motort, és a kihűlés után ellenőrizni a hűtővíz szintjét.
A hűtővíz (ami ugy nem tiszta víz) viszont bőven 100 fok fölött forr fel, és kb. 100 oC környékén bekapcsol a ventillátor, szóval a működés amit írsz, teljesen normalis. A 60 oC nem tudom mennyire normális de ilyen hidegben mit várjon az ember... Az enyém ugyanezt csinálja.
Nah szóval a mph/km váltást a mode és reset gombok együttes megnyomásával lehet elérni. Az én használati utasításom ezt írja: a mode gomb folyamatos nyomvatartása mellett a reset gombbal lehet léptetni, de vigyázat, 4 verzió van: A.) kmh es oC, B.) mph es oF, C.) mph es oC, D.) kmh es oF.
Akkor azt meg légyszi nekem mondja meg valaki, hogy az immobilizer piros villogó ledjét hogyan lehet kikapcsolni.
Egy technikai jellegű kérdés. Eddig olyan motorokkal jártam amiken nem volt pontos hőfok kijelző. Amit most vettem a Z750 2007 már digitális, számszerűen kiírja a vízhőfokot. A kérdés, hogy normális-e, hogy időnként 102 fokig felmegy? Amint gyorsabban megyek persze hamar visszamegy 60egynéhányra. A másik, hogy a kezelési útmutató nem ír arról semmit, hogy a kijelző mph hogyan váltható át kmh-ra. Eddig nem zavart, de tegnap megállított a rendőr, hogy gyorsan mentem. Szemből, úgyhogy egy kis vitatkozás után elengedett. Aztán jöttem rá, hogy a 62 mph egy kicsivel több mint a megengedett 70 kmh... ;-) Ráadásul a km számláló is mph-ban mér.
Pompás napot! Engem is izgat ez a xenon-téma, mert itt egy csákó tett 1xenont a Tuonojába de annak betyárerős fénye van. Mondtam is neki ,hogy csak óvatiba azzal a lámpával, mer még erdőtüzet csinál . Pénzt nem tudott mondani, mert neki egy összetört autóból tették át a megmaradtat, igy diszkontba volt.
Engem érdekelne a xenon. Mi a tapasztalat? Mennyiben változik a bevilágított terület? A távolsági is xenon lett vagy "csak" a tompított? 12 pénz nagyon kevés ha valódi xenon, autóba egy rendes rendszer 100 fölött kezdődik. Ráadásul az áramellátó rendszert is eléggé terheli. Köszi a választ.
Nem kusytami hanem Kushitani
Csinál rosszat is meg jót is...A shox-os cuccok mondjuk inkább az alja, de külföldön nagyon jó cuccokat lehet venni...
Én a páromnak most vettem egy kushitani egyrészes bőrruhát, az tuti hogy egyedi megjelenés, még csak hasonlót sem láttam sehol (rózsaszín-fehér) olyan csajos...
Sőt, Icon bukót vettem neki, csak a dragonos fényezésben. Egyvalami nem jó abban a sisakban, a plexizáró mechanizmus..
Szeva mindenki!
Én úgy vagyok polissza, hogy diszkriminájják a "machine rider-eket" és alapból kib@nak velük.
Ezé én kerülöm a velük való verbális és egyéb kontaktust, bár van 1 motoros rendőr nagyon jó cimbim ő a kivétel . Néha kérdem is tüle -te nem utálod a fajtád?
Ilyenko aszongya anyád utálom, hogy élve szült. Külömben jól megvagyunk .
Na ő sírva röhög a rendszámomon , könnyü neki.
Tehát én is azon a nézeten vagyok mint Z ha nem ász meg nincs gáz , de kezdőknek nem ajállom!
Mindenki aszik , hiába pofázok?
Joccakát FIGU
CSá!
A szeptember stimmel, kin voltunk a cimbikkel!
A szerko nem vészes, közép árfolyam. Tehát a Kusytami (hülye aki megveszi ) és egy noném jaki között van féluton. Sisak sem vészes. A kettő + kesztyű volt 150, sok? Igazándiból az előző SHOE-m 12 éves és az XJ-600 hoz kaptam annó. A régi jakim is 15 körül van. Jó áron vettem a Z-t és gondótam ami maradt elszórom, hát így lett ICON .
A Rémusznak az alakja nam OK, már Leo Vincét is találtam de nem tudtam magam rászánni a vételre.
A trafi problémára minnyá lövök képet.
FIGU
Sziasztok . Én is gondoltam hogy gurulni kéne de sajna dologoztam ma is.
Viszont ami miatt irok , hátha érdekel valakit ma sikerült beszerelnem a XENON
-t a Z-be szerintem baráti áron 12800 ba került számlára . Ha estleg érdekel valakit .
Széles utat +10 fokot ......
Ha tudnak értékelhető képet csinálni, az unioból bárhonnan hazajön a bünti de ha nem tudják rádhuzni az itteniek, ugy meguszhatod még ha a tied is a rendszám. Az adatkérőn egy union kivüli valós személy neve, aki be is vállalja azzal itt már be is bukták. 1 a lényeg, soha ne állj meg, ja és legyenek rendben az idegeid, mert ha nem és fogócska közben telibeversz valakit, az az igazi nagy gáz!
Na nekem ilyen felcsík kéne zöldbe. Azt írtad tudsz minden színben.
Köszönöm a segítsegget! A villogó piros lámpa lett volna a következő kérdésem... :-))))))))))
A hőfok csak annyiban érdekelt, hogy ezek az értékek normálisak-e. A 60 fok tuti, hogy nem a legegészségesebb, de ha egy picit húzom neki azonnal 80 körül jár ami már jobban ízlik nyilván a motornak. :-)
Én ma is gurultam. Nem bírom ki. Gatya, dzseki, csizma, maszk és gyihééé... :-) Mondjuk az látszik, hogy az autósok nem látnak ki rendesen az autóból. Az arasztoló sorból tolta ki az orrát egy méla, hogy elnézzen meddig ér a sor. A kipuffomon lett is egy 15 centis horzsolás... sebaj amúgy is ki akarom cserélni majd valami nemgyárira... ;-)
Üdv
knapet
Akkor egy és ugyanaz, akit láttam-látok ! Gratulálok a cseréhez! Majd egy pár szóban közzétehetnéd az új 1000-esről a tapasztalatokat. Egy-két tesztet olvastam már, de az mindig más, mint egy gyakorlati vélemény egy tulajdonostól. Persze ez utóbbi sem mentes általában az elfogultságtól
Meg legalább mindenki megbámulja, olyan egyedi
Azt írja a kisokos: ha a hőfok 115 oC fölé megy, a kijelző villogni kezd. 120 oC fölött a kijelzőn a oC helyett egy villogó, HI jelzés jelenik meg. Ekkor azonnal le kell állítani a motort, és a kihűlés után ellenőrizni a hűtővíz szintjét.
A hűtővíz (ami ugy nem tiszta víz) viszont bőven 100 fok fölött forr fel, és kb. 100 oC környékén bekapcsol a ventillátor, szóval a működés amit írsz, teljesen normalis. A 60 oC nem tudom mennyire normális de ilyen hidegben mit várjon az ember... Az enyém ugyanezt csinálja.
Nah szóval a mph/km váltást a mode és reset gombok együttes megnyomásával lehet elérni. Az én használati utasításom ezt írja: a mode gomb folyamatos nyomvatartása mellett a reset gombbal lehet léptetni, de vigyázat, 4 verzió van: A.) kmh es oC, B.) mph es oF, C.) mph es oC, D.) kmh es oF.
Akkor azt meg légyszi nekem mondja meg valaki, hogy az immobilizer piros villogó ledjét hogyan lehet kikapcsolni.
Ha nem jött össze az üzlet írj e-mailt. Köszönöm.
oplgaz@freemail.hu
Egy technikai jellegű kérdés. Eddig olyan motorokkal jártam amiken nem volt pontos hőfok kijelző. Amit most vettem a Z750 2007 már digitális, számszerűen kiírja a vízhőfokot. A kérdés, hogy normális-e, hogy időnként 102 fokig felmegy? Amint gyorsabban megyek persze hamar visszamegy 60egynéhányra. A másik, hogy a kezelési útmutató nem ír arról semmit, hogy a kijelző mph hogyan váltható át kmh-ra. Eddig nem zavart, de tegnap megállított a rendőr, hogy gyorsan mentem. Szemből, úgyhogy egy kis vitatkozás után elengedett. Aztán jöttem rá, hogy a 62 mph egy kicsivel több mint a megengedett 70 kmh... ;-) Ráadásul a km számláló is mph-ban mér.
Köszi a segítséget!
üdv
knapet
Engem érdekelne a xenon. Mi a tapasztalat? Mennyiben változik a bevilágított terület? A távolsági is xenon lett vagy "csak" a tompított? 12 pénz nagyon kevés ha valódi xenon, autóba egy rendes rendszer 100 fölött kezdődik. Ráadásul az áramellátó rendszert is eléggé terheli. Köszi a választ.
Üdv
knapet
Csinál rosszat is meg jót is...A shox-os cuccok mondjuk inkább az alja, de külföldön nagyon jó cuccokat lehet venni...
Én a páromnak most vettem egy kushitani egyrészes bőrruhát, az tuti hogy egyedi megjelenés, még csak hasonlót sem láttam sehol (rózsaszín-fehér) olyan csajos...
Sőt, Icon bukót vettem neki, csak a dragonos fényezésben. Egyvalami nem jó abban a sisakban, a plexizáró mechanizmus..
Én úgy vagyok polissza, hogy diszkriminájják a "machine rider-eket" és alapból kib@nak velük.
Ezé én kerülöm a velük való verbális és egyéb kontaktust, bár van 1 motoros rendőr nagyon jó cimbim ő a kivétel . Néha kérdem is tüle -te nem utálod a fajtád?
Ilyenko aszongya anyád utálom, hogy élve szült. Külömben jól megvagyunk .
Na ő sírva röhög a rendszámomon , könnyü neki.
Tehát én is azon a nézeten vagyok mint Z ha nem ász meg nincs gáz , de kezdőknek nem ajállom!
Mindenki aszik , hiába pofázok?
Joccakát FIGU
A szeptember stimmel, kin voltunk a cimbikkel!
A szerko nem vészes, közép árfolyam. Tehát a Kusytami (hülye aki megveszi ) és egy noném jaki között van féluton. Sisak sem vészes. A kettő + kesztyű volt 150, sok? Igazándiból az előző SHOE-m 12 éves és az XJ-600 hoz kaptam annó. A régi jakim is 15 körül van. Jó áron vettem a Z-t és gondótam ami maradt elszórom, hát így lett ICON .
A Rémusznak az alakja nam OK, már Leo Vincét is találtam de nem tudtam magam rászánni a vételre.
A trafi problémára minnyá lövök képet.
FIGU
Viszont ami miatt irok , hátha érdekel valakit ma sikerült beszerelnem a XENON
-t a Z-be szerintem baráti áron 12800 ba került számlára . Ha estleg érdekel valakit .
Széles utat +10 fokot ......