Itt szakad a havaseső... Folyamatosan azon töröm a fejem, hogyan lehetne legolcsóbban motorostul lejutni pl. Sziciliába...
A Nürburgringre nem akar jönni valaki (jövőre...)?
Üdv a fórumon!Megvan még minden, mer" elmult az emberek vásárlási kedve ebben a hidegben ,csak az enyém nem, ma is bótoltam a Bergemre egy állat kipurencert. Holnap rárakom, tesztelgetem ,hétvégére a szomszédaimnak tuti lesz a beutaló az idegosztályra. Na ha érdekes, teszek ide képet a motyókról, de inkább csak holnap mivel bebaszva már nem találnám meg se a fényképezőt se a holmikat! Z
Sziasztok Z tulajok. 2005 óta van nekem is Z 750-nem,de mostanában jutottam internethez.
Zrider olvastam,hogy van eladó hátsó lámpád és első fékbetéted.Ha megvan még érdekelne.
Sehol senki? Eltüntetek mint az aranyóra! Eszembe jutott, h ha mindenképp a Yosit favorizálod(FIGU) biztosan találok egy olyan táblácskát ha jól felturom a garázst, mer" vagy 8éve nem volt kipakolva, és egyből lesz belölle Yosi!
Stét Emberek! Bocs a késésért Figu de ki kellett mennem qadozni ebben a fasza kis hóesésben, aminek az vetett véget hogy elsokalva becsusztam egy bozótos-susnyásba és valami kiszurta az egyik hütővizcsövet . Na a lényeg hogy a képeim közt amit látsz az egy triovál Raptor, ami most rajta van meg egy tölcsér formáju Remus és kib@szottjó hangja van vele. Ez utóbbihoz van a végébe hangtompitó csődarabka, amit egy seeger-gyürüfogóval lehet eltávolitani 1 mozdulattal ,ja és benne van az E-jelzés is a Kpm-est leépitendő. Az elöbbit 35 az utóbbit 45 papirért adnám oda az összekötőcsővel bilincsekkel együtt. Próbálok a Remusról is valami képet idetenni majd! Az RSV még lehet 2 hét is mire levizsgázik ,az idén már nem megy sokat csak áll majd a karácsonyfa alatt, de jövőre biztos kap majd a szájára az is!
Hali Zrider!
Eladod a Z-t jól értettem , és egy talján V-2es kéne?
Nagyon tutkó a V-2 egyszer próbáltam MT-01et steg-3as felszereléssel, nyitott Akra, carbon, stb.
Aszittam eltöri a kezem , jól fogalmaztél tényleg az ember agyára basz!
De igazándiból az érdekelne eladod-e a triovál Yosit külőn ha megvan?
Hátha tudsz valami jó árat, ha kö valami kontakt írj!
Hi FIGU
Nekem nem volt semmi gondom amikor először átültem 50 -esről egy 600-as Banditra, ugyanis azzal tanultam. Sőt sokkal biztosabban éreztem magam rajta mint egy kis köbcentisen. Ja és nem bénáztam!
És hülyeségnek tartom azt is hogy azért van a sok baleset mert nem megfelelő a kresz oktatás az autósiskolákban! Azért van mert sok hülye agyatlannak is adnak jogsit és csak húzni tudják neki, és azt már nem tudják hogy 200-ról nem 20 méteren belül lehet megállni!
Erről ennyit!
Uhhh, mondjuk elso nagymotornak Z-t venni nem biztos, hogy olyan jo otlet... Nem feltetlenul azert mert nyelgazon kozlekednel, hanem mert kicsit draga ahhoz, hogy ezzel benazzon az ember... Ha teszem azt felborul, az nem kis koltseg lehet... Arrol nem beszelve, hogy az embernek elmegy a jozan esze egy ilyen motoron... Mondjuk en uj ER-6-ot vettem ugy, hogy elotte csak bekaven es gyalog kozlekedtem. De tobbet ilyen hulyeseget nem csinalnek, es betartanam a fokozatossagot...
Szóval akkor nyugodtan vehetek z 750-et? O k meglesz!
Első nagy motorom lesz eddig ötvenesekkel motoroztam csak. Idén csináltam meg a korlátlant azért vártam eddig mert most leszek 22 és egybe akartam letudni az egész jogsi dolgot. Meg hát most lett pénzem gépet venni!
És eggyetértek ennek az okos embernek az írásával:
"Aki gyökér, az egy Jog-gal is gyökér, és meghalhatok miatta én is, meg te is. Akinek van érzéke a motorvezetéshez, az nyugodtan átülhet egy MZ-ről, egy zx10-re, nem fogja hanyatvágni a motor az első elindulásnál, és szépen kitapasztalja, milyen távon tud megállni, mekkora sebességgel képes bevenni egy kanyart, stb. Egy 150-200 lóerős motorral lehet pont ugyanúgy gyorsítani, mint egy Simsonnal. Tehát nem attól lesz valaki életveszélyes az utakon, mert nem tartotta be a "lépcsőket", hanem mert nincs esze!"
Napjaink motorkerékpárjai az elhaladási zajvédelemmel "butítottak". Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy 2. és 3. fokozatban 50 km/h sebesség elérésekor a (zajvédelem miatt) a motor nem adja le a maximális teljesítményét."
Mivel 2. és 3. fokozatban nem is éri el a maximális teljesítményhez kellő fordulatszámot.
A fogyásztással kapcsolatban még csak annyit,h szlovák túrán 120-as túratempónál 4,5-et mértem!
De nekem is volt 150-160-as autopálya és ott sem ment fölé a 6nak !
Egyedül a Hungaroring volt némileg benyapusztító,de ott is 10 lityi volt csak az étvágy,bár sztem elnézhető ebben az esetben,ahol a van megfelelő hosszúságú célegyenes! Én 242-ig mertem eltekerni a bajúszát !
Viszont ami nagy boldogság volt: célegyenes ráfordítóban mellé értem,vagy ő ért mellém,ezt már nem tudom pontosan(2004-es 636-os ninja,pályaidommal) a célegyenes feléig együtt mentünk és láss csodát utána,a célegyenes féktávjáig elmaradt vagy 2motorhosszal és be is fordultam előtte
Pedig fényévekkel jobb fék van rajta és mentem is ilyen ninja-val már baszott jól gyorsul,csak forgatni kell, nomeg ott van az a min. 20kg súlyelőny ! És nem a bemelegítő köre volt
Annyit tudok erről,hogy az esztergomi Prop-Tech-es srácok csinálnak ilyet,el is eresztettem nyáron egy telefont ezügyben és ők annyit mondtak rá,hogy nem tudtak mérni teljesítmény növekedést! Szal nem igazán lesz jobb a masina tőle,bár nem drága,tizenpárezer,node...
Szal én anno elvetettem a dolgot,ha már a szakember mondja,és végülis tök korrekt volt,mert nem akart rábeszélni egy semmit nem érő dologra,magyarul saját maga biznisze ellen beszélt! És ez a mai világban sztem igen becsülendő,ha nem lehúzós egy ilyen szervíz!
De talán majd Bubu Z-je megvadul a kütyütől!
"ZAJVÉDELEM:
Napjaink motorkerékpárjai az elhaladási zajvédelemmel "butítottak". Ez gyakorlatilag azt jelenti, hogy 2. és 3. fokozatban 50 km/h sebesség elérésekor a (zajvédelem miatt) a motor nem adja le a maximális teljesítményét.
A PROP-tech speed box ezt a rendszert blokkolja. "
Hellótok!
Gondoltam megosztom veletek hogy tegnap vittem be az egyik szervízbe a Z750-em és kitudják venni 1-2-3-as fokozatba a dB-el folytást, plusz a kütyü tudja a a váltófokozat visszajelzést is! Ha kész a motor megosztom veletek a változást!
Osztom Jürgen véleményét a fogyasztásról, Horvátba menet pályán 160-170es tempónál 5,9 jött ki fogyasztásnak nekem , haverom Z-jének 6l, és volt két gixer nekik 6,5
Jah, a 6.5 nekem is varosban jott ki, tartos +10 fokban hasznalatnal, millio piros lampa, es sok-sok szivato. Ennel tobbet szerintem max autopalyan fog enni, de nem 130-nal...
Sziasztok!
Örülök, hogy sokan döntenek a Z mellett, mert tényleg nagyon jó. A fogyasztáson ne aggódj, mert nem lesz sok. Nekem városban sem evett 6,5 nél többet, normál gyorsítások mellett, és Brno és vissza (asszonnyal tengernyi cuccal, táskákkal stb...) sztráda végig 160-170-es folyamatos tempó mellett nem lett 6-os a fogyasztás (5,9!) nem vicc! én sem hittem el, 4 szer tankoltunk és mindig ez jött ki. Itt jegyzem meg zárójelben, hogy akikkel mentünk barátokkal, ők új hornettel és egy 600as cbf-el voltak, és ez a tempó mellett közel 8-at fogyasztott a gépük... ez sem vicc...
Propuls! Most már engem is érdekel mi lesz a cseregép... viszont nem bíztatlak a motoreladással sok jóval, a gépet mióta hirdetem http://www.kepesmotor.hu/kawas... egy hívás sem volt, de nézd az árat hogy lenyomtam már... lehet tavaszig pangás lesz...
Viszont az új gép azért fogyaszt szépen a kawához képest (na azért nem foglalkozom vele, hisz nem spórolásból vettem...) 7-7,5 még lájtos félig pörgetés közben. Viszont bejáratás alatt is 165-ös sebességet lehetett tartani a bejáratási ford.szám betartás mellett is . Könnyebb mint a kawa anno 90 majd 110-es sebessége...
Üdv Mindenkinek!
Ha kell, nagyon szívesen odaadom mintának (vagy akár el is adom ), csak az a gáz, hogy nem jött még meg. Két hétre ígérték, de már négy hete várom... A héten beszólok a srácoknak és ha kiküldik oda is adom, ugyanis holnaptól már nincs kawám...
A Nürburgringre nem akar jönni valaki (jövőre...)?