Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szervusztok van egy 2007-es Leo Vince Sportdobom Z 750-re 1600 km-t futott még a furulyát sem vettük ki belőle a motort eladtam a kémény megmaradt. oltárit szól! Akciósan eladó!
Típusa: SBK Slip-ON GP STYLE EVO I
Egyetértek...
Hali Robis!

Érdekelne, hogy hol mérik ilyen olcsón a kis Z-ét. Az eddigi legjobb feltételekkel is 1,85 m-ért komplett(feltételezem nem fullos) teljes ruházattal láttam.
Nemtom mit nyavajogtok a járatás miatt... Én tavasszal is megcsináltam és most csinálom megint! Ki lehet bírni! Örüljetek, hogy motor van a seggetek alatt!
Szia,

A gép nekem 1 599 000-be került. 75 ezer volt az üzembehelyezési költség. Ezért is vettem meg most. Illetve azért, mert én zöldet akartam, és a 2008-as modellévben ez a szín nem lesz. Így inkább elviselem, hogy kevesebbet mehetek vele, de legyen nálam.
Hello Robis!

Én tavasszal veszem meg az új Z-met! Az érdekelne hogy neked mindennel eggyütt mennyibe került (forgalomba állítás...stb)? Elég szar lehet hogy csak 4000-ig lehet pörgetni 1000 km-ig, de szerintem mindenképp be kell tartani! És közlöm a töbiekkel, hogy nem igaz az hogy pl. az autókat a gyárban járatják! Csak egy-kettőn csinálnak melegtesztet mindegyiken nem! Hidegteszt van de az meg nem olyan!
Én egy General Motors gyárban dolgozom tehát tapasztalatból beszélek.(Opel és Chevrolet motorokat gyártunk)
Igen, tudom, de egyszerűen béna vagyok megtalálni... Köszi az infót mégegyszer!

srry
ha aktuális a dolog akkor e-mail-ben tudsz visszajelezni
intézem. Bár a haver ki van most kapcsolva, de ma még beszélek vele!
75.000.- forintot gondoltam érte!
Mondj egy kb árat, hogy tudjam intézni
Én gy túró rudit, de Te szerintem komoly pénzt kérsz..
havernak keresek kipuffot, ez jó lenne..
Itt 5-ösön van.. Ára?
az áráról van egy elképzelésem te mit adnál érte+
7-es re való nem tom hogy jó e valami átalakítás után 5-ös re
JA és 05 vagy 07-es Zére aló?
Mennyiért adod? Első érdeklődő jogán
Szervusztok van egy 2007-es Leo Vince Sportdobom Z 750-re 1600 km-t futott még a furulyát sem vettük ki belőle a motort eladtam a kémény megmaradt. oltárit szól! Akciósan eladó!
Típusa: SBK Slip-ON GP STYLE EVO I
Csá!
Erről már volt szó korábban, úgy emlékszem 2000-körüli ZX9R-hez való.
Kb 1 hónappal ezelött.
Hali FIGU
Énis most úgy szólnék hozzátok, mint "Sz. V. M. Coro" azaz Szubjektíven Véleményt Mondó Coro:

Én annyit tudnék elmondani, hogy az első szervíznél az olajam olyan retkes volt a sok szennytől meg fémsorjától, hogy áldom a türelmem, hogy megtudtam állni, hogy EGYSZERSEM! mentem a könyvben előírtak főlé!
Ezután szakszerűen használtam Z-ét és 6000-res szervíznél még simán jó volt az olaj (elmehettem volna vele még vagy 3000-ret).

Szerintem az első intervallum feltétlenül IGAZ és be kell tartani, míg a második, az csak biztonsági ráta lehet, hogyha egy kicsit hibásabb modellt fogsz ki vagy valami ilyesmi.

.coR
Mindenkinek motoros Üdvözlet ismét!

De rég nem jártam erre... Jó egy kis "T-és levegőt szívni" .
Egyből le is támadnék mindenkit 2 kérdéssel .
1.Tudna nekem valaki segíteni egy 06-os Z1000-res műszerfal beszerzésében? Mindenképpen bontott kéne.
2.Most vettem DiD 530-as láncot, de kéne hozzá 2 fogaskerék is, csak azt nemtudom mekkorák?

.coR
A bejáratásról... Én személy szerint azért is gondolom, hogy ez az egész ügy közelít a városi legenda kategóriához, mert egymással homlok egyenest ellenkezőt mondanak szerelők, kereskedők, motorosok. Ennyi százig ennyi fordulat, utána meg amannyi kmig annyi fordulat. A masina szerintem simán elmondja maga, hogy mi esik jól neki. Ezek az újkori gyártástechnológiák olyanok, hogy szerintem ( SZERINTEM ! tehát ez egy szubjektív vélemény ! ) nincs szükség különösebb bejáratásra. Becsületes szervizben az első kötelező átvizsgálás alkalmával amúgy is lecserélik az olajat. A gyárban ahol blokkot pl összerakják, tuti, hogy kipróbálásra kerül, tehát már járt mielőtt ráülsz. Az autóknál legalábbis igen. Sőt... egy rakat km belekerül mielőtt a szalonba ér. Azt nyilván én is betartom, hogy az első időszakos szerviz előtt nem tépem neki 12ezres fordulaton. Most az új motoromban van 800 km és ha éppen úgy adja ki, elforgatom 6-7-8 ezerig. Addig még dorombol, hallani, érezni, hogy jól esik neki. Persze azért alapvetően 3-4-5 ezren járok vele.

üdv
knapet
Hello!

Először is grat a mocihoz. A sisakról annyi a tapasztalatom, hogy én is ilyet választottam elsőre. Mert olyan vadászpilótás, ráadásul levehető az áll része illetve van beépített "napszemüveg" benne. Aztán az első 20 km után rájöttem, hogy télen hasznavehetetlen annyira bevág elöl a hideg. Szóval marha jól néz ki, roppant praktikus, de nekem ebben a hidegben nem jött be.

Üdv
knapet
Jah, a bejártás hivatalosan 800 km 4000-ig, 1600 km-ig 6000-ig max. A második fele már nem olyan vészes...
Ez valami olasz-német mix cég. Kíváncsi vagyok milyenek a cuccok, majd írhatnál, ha megjöttek.