Ugyan mar, egy Z-t a Hornethez hasonlitgatni...
Az enyem meg tok uj, a fogyasztasa a megvetel ota pontosan igy alakult: 4.5, 5, 5.5, 6, 6.5... Azt hiszem ez az osszes eddigi tankolasom. Remelem azert elobb-utobb abbahagyja a novekedest...
Hello Z-sek!
Tavasszal én is Z 750 ( 0km-es) tulaj leszek ha mindenigaz és érdekelne hogy mennyit fogyaszt főként városban használva. És szerintetek a 2007-es Honda Hornet jobb vagy sem? Mert azon is gondolkoztam de néztem szalonban és nem győzött, meg főként a szánalmas kipufogója miatt ami ugy van hegesztve mintha én sufniztam volna magam. De ott a keresedő győzködött "hogy hát a Honda minőség" meg minden! De nekem akkor is jobban tetszik a Kawa! Szerintetek?
szassz! majd elfelejtettem az enyém még mindig megvan! Kacsorjanika 17 papirt ajánlott fel érte de aztán valahogy elsiklottam. Zsirúj valaki vigye már el! Persze a Janikáé az elővásárlási jog! Z
Elősször is nem szeretem, ha ismeretlen becéznek! Nem vagyok semilyen puli Másodszor... az lámpa elvihető... a motorral együtt Harmadszor http://tutilampa.extra.hu
Én egy *ESCO áruházban, az autósrészlegen vettem kemény 250Ft.-os darab áron holttértükör a becsületes neve, amit az autók visszapill. lehet ragasztani... de bármelyik ótósbótba is lehet kapni sztem. Annyi a lényeg, hogy a ragacsot lekaparod rólluk, kifúrod, majd a kormányvégeket leoperálod a kormányról, azokba is fúrsz lyukat,majd menetet vágol bele és egy csavarral (nállam 8-assal) patentúl rögzíted. A tükrök beállítása pedig egyszerű... ott húzod meg a végsúly csavarját (fel-le irányba) ahol a legmegfelelőbb... utánna pedig már egyszerűen állítható jobbra-balra a tükör,mert egy kis tengelyen eltud fordúlni. A tükör nem teljesen "sima" mivel műanyag és kissé "hullámos" képet ad, de a célnak megfelel... belátni benne az egész utat, és nem is rezonál be mint a száras tükrök. De eme ötlet/felhasználási mód Zrider-nek köszönhető, nekem is ő adta a receptet mellesleg potom pénz és jól is néz ki (sztem)
Megszületett az ár a javításra , remélem most már nemsokára újra motorozhatom .
Megnevezés darab ár db Ár
Kipufogódob 138 165 Ft 1 138 165 Ft
Kuplung dekli 39 723 Ft 1 39 723 Ft
Tömítés 3 596 Ft 1 3 596 Ft
Ellenörző ablak 2 612 Ft 1 2 612 Ft
Szintjelző matrica 688 Ft 1 688 Ft
"Tűgörgő a kuplung
a deklibe" 2 272 Ft 2 4 544 Ft
"Jobb hátsó lábtartó
konzol" 10 523 Ft 1 10 523 Ft
Hátsó sárvédő 7 390 Ft 1 7 390 Ft
Sárvédő toldat 9 472 Ft 1 9 472 Ft
Patent 296 Ft 4 1 184 Ft
Patent 274 Ft 2 548 Ft
Farokidom 82 155 Ft 1 82 155 Ft
Jobb irányjelző búra 1 813 Ft 2 3 626 Ft
Jobb fejidom 14 082 Ft 1 14 082 Ft
Jobb tükőr 9 391 Ft 1 9 391 Ft
Farokidom matrica 1 702 Ft 2 3 404 Ft
Első fékkar 11 144 Ft 1 11 144 Ft
Gyújtás jeladó fedél 5 772 Ft 1 5 772 Ft
Jobb bukógomba betét 8 980 Ft 1 8 980 Ft
Hátsó prizma 2 797 Ft 1 2 797 Ft
Javítás munkadíj 4 200 Ft 9 37 800 Ft
Összesen 397 596 Ft
Szewa propuls! Mit akarsz már beujitani? Nekem sem jött még össze a Mille ,ezért még a Zével tolom ,bár ma meg tegnap a Drz-vel voltam kinn 1kerózni, mer" olyan qrvajó idö volt.
Egész jók a kis tükreid. Elárulod hol vetted?
Én ma vittem vissza a Louis-ba a kormányvégre szerelhető körtükröt, mert letört. Pedig nagyon jó volt. Látni is lehetett benne, meg szép is volt.
Szewa! minden relativ de általánosan mondhatjuk hogy gyorsul a világ, mi a benne lakók gyorsitjuk. 100 éve még a 15km/h-val vánszorgó ősbatár előtt piroszászlós ember loholt és mindenkivel tudatta hogy borzastóan gyors ördögszekér közeledik. Ha valaki akkoriba egy Babettával végigrombolt volna ott az egyenértékü minha ma 1 ezres speedel végigveri keréken az Andrássyt bö 150-nel. Viszont a pilóták reakcióideje nem fejlődött egyenes arányban a birtokolt technikán elérhetö sebességgel. A kresz, az utak kialakitása, állapota mind ezt a multszázadi helyzetet tükrözi, csak a megátalkodott motorosok és a számukra paripákat gyártók hagyják ezt figyelmen kivül. De legalább igy izgalmas minden elindulás, olyan minha háboruba mennék......... Z
Persze, hiszen Einstein is megmondta: "Csak két dolog biztos. A világegyetem és az emberi butaság....a világegyetemben nem vagyok olyan biztos."
Itt van ugye a legutolsó (remélem egy jó időre) példa: Nem éret még meg a "nagyvasra" (ha nem indulna el innen bemásoli:::( http://video.szon.hu/members.s... ):::::
E tudjátok képzelni mekkora sebesség kellet ahhoz, hogy egy traktorfelnit így lerendezzen, miközben ott van elötte egy bazi nagy gumi nem kis nyomással a kerékben?
És mindezt 2 személyel!
Nem akarom bántani a srácot, mert nem az én tisztem ítélkezni, de egy utas ott volt mögötte és ha más nem nekem ilyenkor mindig csak az jár a fejemben, hogy Ő RÁM bízza az életét.
Egy kezemen meg tudom számolni azokat akik mögé felülők (bár akkor is utálom a kakasülőt).
Sajnálom őket és, remélem hogy ha néha itt a fórumon el is beszélünk egymás mellet, és nem is biztos hogy mindenben maximálisan egyetértünk, azért az alap igazságokban, és értékrendekben hál isten egy hullám hosszon vagyunk (többség) és ez azért jó érzéssel tölt el, mondhat ránk a média és a kivülállók bármit jóval több az inteligens motoros mint a felelőtlen suhanc, és remélhetőleg az új generációt is meg lehet győzni a kúltúrált közlekedésről mielött a jaszkarizásból adódóan tönkretenné a saját, vagy mások életét.
Amennyiben nem lettek volna egyértelműek a szavaim, én nem vontam kétségbe a ti érveiteket sem, ami azt jelenti, hogy elfogadom őket, tehát egyetértek velük. A külömbség csak annyi a véleményeink között, hogy én a balfaszságot sokkal inkább tartom a balesetek okozójának, mint azt, hogy ki mekorra géppel kezd motorozni. Éttől még teljesen igaz az is, hogy igenis meg kell tanulni motorozni.
Az enyem meg tok uj, a fogyasztasa a megvetel ota pontosan igy alakult: 4.5, 5, 5.5, 6, 6.5... Azt hiszem ez az osszes eddigi tankolasom. Remelem azert elobb-utobb abbahagyja a novekedest...