Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ez igy van! Az egyik spanom 2 éve egy Yamaha Jog- ról ült át egy ZX-10-re. Pár nap mulva kérdezem tölle kapizsgálja-e már a nagymotort? Mire aszongya, nem egy nagy durranás ez a motor, megy vele az 1keró mint az ágybaszarás több100 méteren keresztül, el sem kézelte, hogy ez ilyen egyszerü! Hozzátenném, hogy nekem abban az idöben ha gázra feljött holpont elé, vgy 10 méteren keresztül, majd lefostam a combomat. Szal van akinek200 hp se tart el sokáig!
najó.....ez azért túlzás
k7 gsxr1000 el ugyanolyan ovatosan motorozok mint a z750 emmel ha akarok
ez nevetséges példa volt
Szia megy egy bővebb emil...
Hello fukeneh! Köszi a választ a futomühöz,ha megtennéd hogy átküldöd a beállitási és egyéb adatokat megköszönném.Az elsö teloban már kilett cserélve az olaj 10w20ra de nem hozott eredményt.Ha te vagy bárki itt tud szerelési kézikönyvet vsgy valami hasonlot z1000 hez,hálás lennék.lacce112@citromail.hu
Elöre is köszönöm.Üdv:lacce112
kb akkora külömbség van mint ha kidobnak 3000 m felett ejtőernyővel a repülőböl,vagy mint ha 300 k-os kovács üllő lenne a kezedben...
azokon csak egy kapcsoló van gázmarkolat helyett
0 = alapjárat
1 = nyélgáz
Miért nem?
Nem "kezdhettem" egyből egy 1000-es speeddel....
nem rosszból mondom de minek vettél olyan mocit amit nem tartasz meg?
Hát sok szerencsét az új vashoz! Én "beérem" az R1-el is... Bár SP2 a szívem vágya...
Ne a lehúzós natixos serv-árakat vedd alapul! Ahol veszem, ott 11 000 a munkadij+a hozzávalók. A motorozásnál a fogyasztás nem szempont. Nekem éppen külön szerencsém, hogy a haverom kb 2hetente jár Udinébe 1 Aprilia kereskedés- szervizbe, nincs amit ne tudna hozni akcióba. Még nincs ithon a vas de a rávaló Bitubo kormányteló már itt figyel a garázsba! Közel fél4évig toltam a Zének, soha egy baja nem volt ,de már nem várom meg hogy legyen neki, mert majd az lesz sokba!
Én nem az élvezhetőségről beszélek! Gondoltam megkédezem mennyibe kerülnek a kötelező szervizek: 1. ~50000HUF; 2.3.4... ~40000HUF... Na köszönöm szépen! Én minden nap használom a motort, nekem ez drága mulatság... És a fogyasztásról még nem is beszéltünk... Na meg ha egy ilyenen vmi szarrámegy, megint csak belenyúlhatsz a zsebedbe...
Pedig ha 1x kipróbálhatnád ,nem vágynál többé egyik japcsi sornégyesre sem! Egyszerüen qrvára az agyadra basz, nem egy villanymotor! De hallgass meg másokat is!
Nekem nagyon tetszett ez a motor, míg nem jártam kecskeméten a szalonban... Mostmár undorodok" tőle! Mondjuk nem tudom mit vártam...
az R1-el?Az én szegény kis Zémet meg ebbe számolják be.
Megoldom vhogy....
Plane, hogy a Te orad szamjegyes, ami 999km/h-nal akad ki. Asszem nyertem.
Nah majd nyomunk akkor egy verenyt.... Az nyer aki előbb kiakasztja az órát!
A vonalzos megoldast azert nem mondtam, mert az csak jo tomegeloszlasu motoroknal mukodik, mint az altalad latott versenymotorok. Amikor egy butitott, hanyagabbul tervezett Z-rol van szo nagy kemenykipufogoval, akkor a geometriai modszer nem biztos, hogy elegseges. Az en Z-mben szemmel lathatolag ferden allt a hatso kerek akkor, mikor egyenesen ment a motor - ne kerdezzetek, hogy egyebkent melyik iranyba, huzott, mert mar nem emlekszem.

A vizualis elmenybol fakado tudat alatti korrigalast visszautasitom: ferde kormannyal is lehet elengedett kezzel egyenesen menni, ha egyebkent a motor jol be van love. Legjobb pelda a Ninjam, amin latom, hogy nem szimmetrikus a kromany (bukas miatt lehet, picit jobbra van) es ugy megy egyenesen, mint a nyil. (Raadasul 290-el )
Szasztok Zétulajok!

Annyit fűznék még ehhez a "húz a motor az egyik irányba" projekthez,hogy teljesen jogos az,hogy hátul a villán lévő jelölésekhez hiába vagytok tizedmilliméter pontosan,az abszolút nem biztos ,h azáltal valóban párhuzamos lesz a hátsó kerék az elsővel! És itt a titok nyitja! Mert ugye az elsőn nincs mit variálni,azt meghúzod és az ott van! Versenyen láttam pofonegyszerű megoldást erre: fogtak 2db 3méteres alu profilt(amivel pl a kőművészek melóznak) és hozzászorították a hátsó gumihoz,így a két aluprofil totál párhuzamosan "rámutat" az első gumi szélere! és ott lehet mérni,hogy egyforma-e oldalanként a távolság avagy sem! Ha egyszer így belövi az ember fia,és utána nincs ki be buzerálva a hátsó kerék,csak a láncot kell spanolgatni,akkor számolva a spanolócsavar elfordulásait,mindig párhuzamban marad !

De amire általában senki nem gondol! A nem kormánycsutkás motorokon,tehát Z-féle, simán lehet ferdén lerögzítve a kormánycső is! Na innentől kezdve a pógár az egyenes haladáskor ferdének látja a kormányt,ezért elcsavarja egyenesbe! Akkor meg a motor halad téves irányba !

Na szal ezt kel losztani szorozni és már perfekt is a masinánk !
A kerek beallitassal pilotara testre szabhato a motor, vagyis szkanderbajnokok es diszkoszvetok is megtalaljak a jo megoldast. Maj nagyobbodasban es zsugorban szenvedokon is sokat segit.
Megegyszer.....

Setzernek 99%-hogy igaza van, a kipu sulya nem huzhatja el a motort. (Gondolj bele: mar a blokk sem szimmetrikus - egyik oldalt kuplung, masikon vezermu, gyujtas stb. - van minimalis sulybeli elteres valamelyik iranyba minden motoron. Ez biztos. Es ezt az elterest a hatso kerek beallitasaval el lehet fedni, ha nem gorbult vaz vagy a villa. Ez is biztos.

Mikor azt irtam, hogy be kell allitani, nem ugy gondoltam, hogy tolomerovel megmerni a villan a tengelyt egyformara. Nem az a lenyeg, hogy egyenesen alljon a kerek, hanem az, hogy egyenesen menjen a motor. Eppen a tokeletlen tomegkozeppont elhelyezes miatt ez a ket dolog nem ugyanaz! Nem lehet megmerni. Ki kell probalni, ha nem jo allitani (a jo iranyba - itt megint csak a parasztlogika segitene megtalalni a jo iranyt, ha mar atgondolni nem tudja az illeto - a vegen segitek). Addig aprozni, amig jo lesz. Aki mar 5-nel tobbszor szerelte a motorja hatuljat, az nagyjabol be tudja loni elsore is. (Aki nem szerli a sajat motorjat, az meg is erdemli, hogy szar rajta valami.)

Tipp: Az a motor, amelyik jobbra huz, annak a hatso kereke balra tart, tehat jobbra kell vinni, hogy ez megszunjon. Ily modon a tomegkozeppont a ket kerek felfekvopontjat osszekoto egyenesre kerul es a motor az eredeti helyzethez kepest fel ezred fokot balra dol, mikor egyenesen megy. Mindezt Z750-n ugy erheto el, hogy a ba oldali tengelyveget kozelebb viszed a motorhoz, a jobb oldalit messzebb. Ha felre kopott gumi, vagy barmi mas okbol megsem mukodne az arany szabaly, akkor ott a masik irany...
Az elozo jarganyommal mindig kinevettek, hogy miert ulok annyira ferden, megis egyenesen ment a motor.
Ott a pont!
Nekem balra "húzott" az R6,amig rá nem jöttem,hogy mindig kissé balra húzódva ülök.....tehát az üléspozicióval volt baj(vagy én vagyok féloldalas )