Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem hiszem, hogy a kipufogó miatt húzna bármerre is a motor. Elég komoly százalékát kéne kitegye a kipufogó súlya a motorénak, hogy elhúzza. Kb mint mikor Brchlik Jani bácsi felteszi a kerékpárjára féloldalt a kantakosarat egy teli pb palackkal, a csomagtartóra meg felgumipókozza a kecskét, ellensúlyként pedig a vázhoz köti a vasvellát, és így indul haza a kocsmából. Na, az elhúzza.
Akkor nem en kepzelodok, hanem tenyleg jobbra huz. Valoszinu a kipufogo plusz sulya miatt, de akkor miert nem egyensulyoztak ki rendesen? Na ez jo, az elozo kawamnak a vaza repedt meg magatol, ez meg nem megy egyenesen... Tipikus... Sebaj, vegtere is ritkan szoktam motorvezetes kozben egyszerre telefonalni es a fulemet vakarni...
Tanuljatok meg egyenesen ülni a motoron!
Az enyém is "jobbra" húz,közben gyurcsányoz,hátul molotov lángok.Lehet az utak lejtenek?
Én próbálgattam állítani a hátsó keréken( normális keretek között), mert nekem is megvan a probléma, de hiába állítottam be tolómérővel a kereket teljesen egyformára, megmaradt a jobbra húzás. Én ezt tényleg a kormány fogásával kompenzálom vagy a magyar utak is jobbra lejtenek?
Nah srávok...
Úgy néz ki már én se sokáig vagyok Z750 tulaj, becserélem egy új R1-re. Úgyhogy azt hiszem, lesz egy eladó sárvédőm a 2007-es Z-re!
Egyébként gyártanak plexit a kicsizére! Motorpartsnál, ami asszem a kawához szállít.

http://www.motorparts.hu/index...
A hatso kerek elvileg 1 mm-en belul vonalban van. Ki fogom probalni az ut bal oldalan, ha az ut az oka, akkor ott balra kell huznia... (illetve ha valaki szembejon, akkor utanna mar tuti, hogy tenyleg huzni fog valamelyik iranyba... )
Es azt nem tanacsolta, hogy allitsd vonalba a hatso kereket? Jo kis szerelo...

Minden motor huzhat barmely iranyba, ha nem all vonalban a kerek. Ezalol kivetelek pl. a BMW-k es mas fix geometriaju motorok, ugyhogy a nemetek talan nem hiaba jajgatnak. Persze, ha elmegy a vaz (pl. bukas miatt), akkor hiaba jatszol vele. Szinten hiaba jatszol, ha szocialista szemetdombod van, amin gyarilag oligofren a vaz. De a Z nem ilyen, tessek a hatso kereket szepen beloni.
Masnak is jobbra huz az uj Z750-je? Arra jutottam, hogy vagy a kipufogo plusz sulya miatt miatt huz jobbra, vagy a nemeteknel tenyleg minden ut ferdere van epitve... Azt mondja a szervizes, hogy a motorok jobbra huzasa Nemetorszagban komoly problemat jelent, mert az ut akkor is ferdere van epitve, ha ez nem latszik... Es ezert rendszeresen beviszik a motorokat javitatni. Azt tanacsolta, hogy fogjam a kormanyt, akkor majd nem huz jobbra...
Sziasztok!
Ha kerestek,vagy eladnátok bármilyen motoros cuccot, motort
akkor azt gyorsan és egyszerűen feladhatjátok itt: Klikk Ide!
További jó fóumozást!
Hat ez szuper, akkor kolcsonadhatnad mintanak........ Az utangyartott ara a fele se lesz, kiindulva a srac tobbi termekebol... De Te honnan vetted (gyari?), a 2007-re is gyartanak mar? Plexit pl nem gyartanak, pedig belealkudtam az araba...

Fogalmam sincs, hogy passzolna-e a korabbiakra, de ha szerzunk egy peldanyt, akkor ki lehet probalni. Es ha nem passzol, lehet csinaltatni.

A szuperuj motorom erosen jobbra huz, remelem csak valami allitasi bibi...
Én meg 5 ezerért...
Először próbálj olajat cserélni az első telóban, elvileg showa 10w20 kellen bele,de ilyet elég macerás beszerezni, kiválóan helyettesíthető a repsol 10w20 telóolajával olyan 950ft/ 0,5 liter körül mozog és ebből 2 flakon kell. Ezt a műveletet 24 000 km, vagy 2 évenként érdemes megejteni mert belágyul a rugózás, és hamar felüt. Az állítást nem érdemes csavargatni, és az clikkenés/súly arányban van megadva de alapból kb 85-90 kg van állítva, de nem fogsz érezhető változást tapasztalni bármerre is csavargatod.
A hátulja is állítható és azt is súly függő, de ha nem látsz esetleg a körmös anyán állítási nyomokat, akkor remélhetőleg nem piszkált túl sokat a gyári állításon az előző tulaj (ez a jobbik eset).
Feltehetőleg azért érzed keménynek a hátulját, mert az eleje puha ezért a súly nagyon előre kerül így a hátsó telóra kevés terhelés jut ebből kifolyólag a súly/feszítés arány nem tökéletes.
Ha nincsenek meg a pontos adatok, telóolaj milliliterben(nem azonos a két szárban), a klikk/súly arány, vagy a hátsó teló bar értéke szólj átküldöm.

Üdv: Fukeneh
Ja és persze aza natúr fekete (műanyagszerű izé).... Festetni még nekem kell De azt már valszeg nem várom meg, ugyanis eladó! Terjesszétek az igét!
Esküdj! hát miből van az ,hogy olyan drága?
Háj! Én ugy láttam, h az uj Zéken már nincs is hátul sárvédő. Ez azért lehet, mert biztosan Japánban már felszámolták a sarat. Jövőre már sárhányó se lesz
nekem van itthon komplett hátulja a 2006 os és a 2007 es Z nek is, indexekkel meg mindennel ha kell
ha kell valakinek kölcsönbe vagy megvenni, viheti
Szia!

ha a "regi" Z hatso sarvedoje megfelel mintanak, szivesen kolcsonadom.
Basszus... Éppen most vettem sárvédőt... 37ezerért....
Hello!

Korkerdes: kell valakinek uj Z750-re hatso sarvedo? En szeretnek csinaltatni az enyemre, de mivel nincsen minta, kell a sracnak a motor 10 napra. En nem tudom odaadni a motoromat, mert Nemetorszagban van. Lenne mas onkent jelentkezo? Cserebe ingyen kapna sarvedot.
sziasztok.vásároltam egy 2003-as z1000est.tud valaki segiten fútómü beálliásban?az elejét tul puhának találom a hátulja pedig nem csillapit kellö képen.elöre is köszi a segitséget.
Persze az offroad az alap hogy megy, én a aszfaltbetyár szezont szeretném méltóképpen zárni, bár időnként minuszba is kimegyek egy picit hangoskodni- mexelni, h lássák a városi népek, még mindig nem halt ki ez az állatfajta. Az tuti ha most nem kell el, még a kis Z műszerfalán is lecsekkolom a 40ezret az idén! Na csákó én tolom vmerre beb@szni!
Mit tegyek bazz, alkalmazott vagyok. Rabszolga, Nemecsek, kozlegeny, robot. Sajnos vasarnap sem jo, de az mar eleve kizart lett volna csaladi program miatt. Szegyen-gyalazat, de nem tudok menni. De a szezont nem zarjuk soha, azert van a crossmotor! Ugy megyunk majd a reten, ahogy a csillag megy az egen. Szepen, nyelen!
Hát látod igy b@szol ki magaddal! Még a végén a munkába halsz bele nem a motorozásba. Viszont vasárnap Visontára tervezünk az egyik drz-s cimbivel egy lájtos kis motorkivégzést, ne mondd,hogy az az időpont sem jó! Zárjuk már ugy a szezont, hogy mindenki hazavágja a vasat, télen meg tart a szakmai gyakorlat!
Reszemrol semmilyen nem lesz sajnos. Elnezesed kerem, de kiderult, hogy holnap ram is vonatkozik a munkanap. Dolgoznom kell. Eredetileg nem errol volt, de nem tudok mit tenni. Az eso csak annyibol lett volna problemas, hogy mar igy is faj a torkom egy kicsit, elinteztem volna magam. De igy targytalan. Sajnalom, boccs!