Én még azágybafexem, mer´ korán jöttem haza. Tegnap volt Miskolcon a salakmotor bek-döntö, itt volt Jason Crump, Golob, stb na azok se valami szivbeteg nyugdijasok ,király volt! De ugylátom az idő is az ,ugyh kimek ,lecserélem a Zébe az olajat + a szürőt és tolom neki valamerre itt a környéken, max elgurulok a Királyhágóig. Széles út, bamba zsaruk ,lelkes erdélyi cimbik! Kész idill! Megyek is Báj!
A Mátra (nem) ajánlás korrekt, a cimbim 1100xx-el bele csúºszott 1 érdekes mérőegységbe ,
még nyár elején! Sajnos a rendszám rendbe vooot, ezért megállt . Vészfék, fékernyő, stb,
de így is besokalt (15 ropi helyszinen, szemetelésért) .
Az esetet mindenki figyelmébe ajánlom: Mátrafüred előtt külterületen még, két csík leragasztva az útra, kocsi, serif sehun fényképező normále (igen-igen kicsi és rejtve). A friccekné láttam ilyet pár éve, itthun még nem (az érzékelőkön áthajtva kész a baj)! Én csak véletlen úsztam meg, épp nem volt lemosva a "vas" !
Citadellához szokott valaki menni? Nem nagy program, de a semminél jobb,
csapatépítő tréning ?
Hali
A Mátrában nem voltam egy ideje, a polisz kitartó b@szlatása miatt. Nem is ajánlom egyetlen szabályszegőnek sem, csopperes túrázóknak 50es tempóval OK. Pályával kapcsolatban F.C.380 hivó szavára várok, hogy csúnyán megalázhassam sm-témában .Ha tud még valaki intézni közös csapatást, abban benne lennék!
Hi! Már ebben a szezonban nem tudok rendezvényről de majd spontán rendezek én valamit magammnak. Esetleg valami csopperes évzáró buli, de az nekem nem pálya.
Nos tehat a hajlott felni megjarta a felniklinikat. 0,5mm tojas es 0,5mm nyolcas maradt benne (kioraztam). Felgumizva csak pici suly kellett ra. (Fater Jawajaban ugyanennyi van centiben es tud velem menni :]) Melegen csinaltak, ugyhogy leegett rola a szinter. Elvesztettek a ket csapagy koze valo tavtarto alatetemet (ami azert kellett, mert mikor a tavtartot esztergaltattam, akkor elneztem valamit, nyilvan reszeg voltam. :]). 6000 kiralyi magyar forintot kertek es 5 napig volt naluk a kerek. Ma kiprobaltam a javitott kereket a sm-ban. A folyamatos elso kerek drift megszunt, de meg mindig ideges az eleje. Viszont most elovettem a vedeki gyogymodot: sz@rok ra. Amig csak csuszik nincs gond, csak ne legyen kocka a kerek! Hat igy jartam.
De igen, viszont KB annyi esély van az 1-2 éves KLE-500 bontására mint a S-re .
KTM-teszt király volt , sajna képem nincs mert mincs digi fényképezőm, gáz?
Láttam a képet Mezőberényről biztos fazsa volt az is .
Lesz még ez idén valami?
Csá FIGU
Hali!
A z 1000, és a 750 blokja is a ZX 9 R-től származik szinte ugyan az, azthiszem az utolsó évjáratokéval eggyező. Természetesen a furat nagyobb, illetve kissebb.
Bizonyos évjáratok kihajtása és lánckereke is egyezik a z-kkel ezért lehet ZX9R 530 as láckerekét és láncát is átpattintani a Z-kre.
Csá
még nyár elején! Sajnos a rendszám rendbe vooot, ezért megállt . Vészfék, fékernyő, stb,
de így is besokalt (15 ropi helyszinen, szemetelésért) .
Az esetet mindenki figyelmébe ajánlom: Mátrafüred előtt külterületen még, két csík leragasztva az útra, kocsi, serif sehun fényképező normále (igen-igen kicsi és rejtve). A friccekné láttam ilyet pár éve, itthun még nem (az érzékelőkön áthajtva kész a baj)! Én csak véletlen úsztam meg, épp nem volt lemosva a "vas" !
Citadellához szokott valaki menni? Nem nagy program, de a semminél jobb,
csapatépítő tréning ?
Hali
kuplung bovden olajzás,olaj+szűrő csere,légszűrő kifujkálás,(ellenőrizgetések) 21.500Ft castrol olajjal
Nos tehat a hajlott felni megjarta a felniklinikat. 0,5mm tojas es 0,5mm nyolcas maradt benne (kioraztam). Felgumizva csak pici suly kellett ra. (Fater Jawajaban ugyanennyi van centiben es tud velem menni :]) Melegen csinaltak, ugyhogy leegett rola a szinter. Elvesztettek a ket csapagy koze valo tavtarto alatetemet (ami azert kellett, mert mikor a tavtartot esztergaltattam, akkor elneztem valamit, nyilvan reszeg voltam. :]). 6000 kiralyi magyar forintot kertek es 5 napig volt naluk a kerek. Ma kiprobaltam a javitott kereket a sm-ban. A folyamatos elso kerek drift megszunt, de meg mindig ideges az eleje. Viszont most elovettem a vedeki gyogymodot: sz@rok ra. Amig csak csuszik nincs gond, csak ne legyen kocka a kerek! Hat igy jartam.
Zridernek igy is feladom a lecket!
KTM-teszt király volt , sajna képem nincs mert mincs digi fényképezőm, gáz?
Láttam a képet Mezőberényről biztos fazsa volt az is .
Lesz még ez idén valami?
Csá FIGU
Nekem egy kawasaki z750s (2006) első lámpára lenne szükségem,és ha ugy van akkor idomokra!
Elöre is köszönöm!
A z 1000, és a 750 blokja is a ZX 9 R-től származik szinte ugyan az, azthiszem az utolsó évjáratokéval eggyező. Természetesen a furat nagyobb, illetve kissebb.
Bizonyos évjáratok kihajtása és lánckereke is egyezik a z-kkel ezért lehet ZX9R 530 as láckerekét és láncát is átpattintani a Z-kre.
Csá