279 nél biztos nem fog senki többet menni mert ott leszabályoz a motor a fordulatszám miatt :)
bőrruha azért nem volt rajtam mert akkor még nem volt bőrrucim
és abba dzsekimbe eléggé kapaszkodott a szél
szerintem bőrruciba+szélterelővel többet is ki lehet hozni...
hát majd tesztelem ha megint egy "lezárt pályán" járok (M9) :)
Valójában nállam is így van, azaz 200 felett elkezd lustulni... de mivel sehol senki, és az a szakasz, ahol mentem elég jó minőségű volt, hát gondoltam egyet, hogy legalább a 250-et elkellene érni az addigi 247-es csúcsommal szemben mikor láttam, hogy megvan a 250 és még van út bőven hát akkor tartom még és 258-ig sikerült feltornázni... de ez már egyáltalán nem "motorozható tempó" nem a sebesség miatt, hanem az üléspozíció miatt (teljesen hátraűlve, fej a tankon, könyökök behúzva, tank szorítva) meg ugye ekkor már a 11 ezres fordulat sem a legjobb a fordulatszám mérő szerint... de ha még alkalom adja, akor mostmár a 260 a cél...
Sziasztok!
A 258/Km az már szép teljesitmény .Sohasem birtam 245-nél többel menni."valószinűleg az egyenes ut hiánya (elfogy)"
Bár a testsúlyom 100kg tiszta szinhús na jó inkáb a fele-fele .
Az biztos 210 fölött nem olyan fürge már a kis Z-é.De szerintem, ez igy jó.
Hali !Az lenne a javaslatom,h a demo elött talizzunk a Közlekedési Muzeum és a Pecsa közti utszakaszon 13h körül. Majd bandáznánk 1picit és 2előtt átgurulnánk aDózsa Györgyre, mert ott már nem találnánk meg egymást ,ha annyi motoros lesz mint tavaly volt. Persze velem is lesznek egyéb ½tipusidegen½ ismerősök is, hozzátok ti is a cimbiket!
Üdv. Z-sek!
Régvoltam, úgyhogy csak "beszólok" kicsit
Annyira nagyon nem kell betartani azt a 4000-es fordulatot a bejáratásnál Nyugodtan lehet 6000-ig is pörgetni-(kb-120km/h) az első 800-ba is... én úgy járattam és nincs no problem, a lényeg, hogy olyan 2000 km-ig ne sokszor legyen megcibálva!
A végsebiről... múltkor már említettem, hogy a madarason mért legjobb eredményem 224,88km/h-volt az 1500 méteren /Valós adat/ ekkor mutatott az óra olyan 235-240-et, DE megy enél többet is a kicsi Z csak sajna kell neki egy jó-jó egyenes, hogy kipörögje magát... a múlthét szombati debreceni motorostalálkozóra tartva a 33-ason csak kihuzattam már megint (egy "hét" főiskolaután kell is valami kikapcs ) és talán kicsit hátszélben, qrvára befeküdve eddigi top-speed-em 258KM/H óraszerint bőrcuccban és az én kis 110kg-al sztem nem rossz... ekkor a moci mondjuk már 11-et pörgött, ja és semmi motortuning, áttétel , kivéve a Yoshi...
6-ban 4000-nél 90, 6000-nél 130 km/h.
végsebesség nekem eddig 242, de haverom az övét 250-ig le tudta forgatni, azt mondta, az a vége.
mindez természetesen ÓRA SZERINT értendő.
Hello Duß!
Majd jovore megyek en is Ceze-vel zizis turara az uj kicsiZ-vel! (most is mennenk, csak en nem vagyok otthon ) Mondjuk a Matrat lehet ki kene hagyni... Iden mar leamortizaltunk ott mindkettonk motorjat...
Szerintem idealis valasztas masodik motornak.
Nacceru, akkor jol fel fogom tartani a forgalmat... 800 km 4000-es fordulatig, ez gaz...
Csak mar ott lennek, hogy egy ilyen meregzsakkal tudjam feltartani a forgalmat... Meg 2 nap...
En kicsi vagyok es jol ossze tudom magam huzni, ugyhogy nekem menni fog a 240, he-he...
Csutka keseredj csak el, a regi Z olyan 80km/h-t megy 4000-nel. Az uj Z ugy tudom lustabb, az lehet hogy meg annyit sem. Na ezert sem erdemes uj motort venni....
Forras: agy.
Elvben 240km/h a vege, ezt 12000-en tudja (nem tudja, de ezen most ne vitazzunk). 240/3 = 80. Ennyit megy, nincs mese...
Ez meg valami okosított lehet...
Ez utóbbinál nem értem mit keres egy óriásplexi a műszerfal előtt.
bőrruha azért nem volt rajtam mert akkor még nem volt bőrrucim
és abba dzsekimbe eléggé kapaszkodott a szél
szerintem bőrruciba+szélterelővel többet is ki lehet hozni...
hát majd tesztelem ha megint egy "lezárt pályán" járok (M9) :)
A 258/Km az már szép teljesitmény .Sohasem birtam 245-nél többel menni."valószinűleg az egyenes ut hiánya (elfogy)"
Bár a testsúlyom 100kg tiszta szinhús na jó inkáb a fele-fele .
Az biztos 210 fölött nem olyan fürge már a kis Z-é.De szerintem, ez igy jó.
Régvoltam, úgyhogy csak "beszólok" kicsit
Annyira nagyon nem kell betartani azt a 4000-es fordulatot a bejáratásnál Nyugodtan lehet 6000-ig is pörgetni-(kb-120km/h) az első 800-ba is... én úgy járattam és nincs no problem, a lényeg, hogy olyan 2000 km-ig ne sokszor legyen megcibálva!
A végsebiről... múltkor már említettem, hogy a madarason mért legjobb eredményem 224,88km/h-volt az 1500 méteren /Valós adat/ ekkor mutatott az óra olyan 235-240-et, DE megy enél többet is a kicsi Z csak sajna kell neki egy jó-jó egyenes, hogy kipörögje magát... a múlthét szombati debreceni motorostalálkozóra tartva a 33-ason csak kihuzattam már megint (egy "hét" főiskolaután kell is valami kikapcs ) és talán kicsit hátszélben, qrvára befeküdve eddigi top-speed-em 258KM/H óraszerint bőrcuccban és az én kis 110kg-al sztem nem rossz... ekkor a moci mondjuk már 11-et pörgött, ja és semmi motortuning, áttétel , kivéve a Yoshi...
Demonstrálni ki jön még Z-s ?
1 Zrider
2 Dr.big
3 Én
4 ...
5 ...
végsebesség nekem eddig 242, de haverom az övét 250-ig le tudta forgatni, azt mondta, az a vége.
mindez természetesen ÓRA SZERINT értendő.
Majd jovore megyek en is Ceze-vel zizis turara az uj kicsiZ-vel! (most is mennenk, csak en nem vagyok otthon ) Mondjuk a Matrat lehet ki kene hagyni... Iden mar leamortizaltunk ott mindkettonk motorjat...
Szerintem idealis valasztas masodik motornak.
Nekem nagyon bejön a Z széria, 750-es ott van a jövő évi jelöltek között.
Gondoltam kifejezem szimpátiámat
A fék/teló nagyon puha ? 95-ös ZZR400-amnál mondjuk biztos nem...
Második nagymotornak sztem ideális, jól sejtem?
Csak mar ott lennek, hogy egy ilyen meregzsakkal tudjam feltartani a forgalmat... Meg 2 nap...
En kicsi vagyok es jol ossze tudom magam huzni, ugyhogy nekem menni fog a 240, he-he...
Forras: agy.
Elvben 240km/h a vege, ezt 12000-en tudja (nem tudja, de ezen most ne vitazzunk). 240/3 = 80. Ennyit megy, nincs mese...