Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kösz mindekettőtöknek....ránézek a dologra :)
Megmondaná lécci valaki, hogy mennyit megy az új kicsiZ 4000-es fordulaton? Csak hogy képben legyek...
Hello Steve.

Bocs, hogy kéretlenül beleszólok a dologban. Ha minden igaz zamárdiban is javítanak motorfelnit. A haverom oda vitte az sv1000 eslő kerekét. De aztán lehet azok is továbbküldik, sajnos nem tudom. Csak azért szóltam hátha közelebb van neked.
Setzer, amint a felnire mondtak valamit vagy kesz, leirom tapasztalataimat. Egyelore nem tudok semmit, mert holnap viszi el a baratom ide: www.felniklinika.hu
cápa, légyszi írj nekem infot a klinikáról
mert van egy ütött első kerekem és meg kéne csináltatnom valahol
(tel szám vagy valami)

köcc
sziasztok!

holnap nincsen igény kakucsringre? nagyjából senki sem szokott hétköznap a pályán lenni (múltkor is csak hárman voltunk összesen), én meg szabadnapot kaptam.
Hali!
Kérdés a gumival kapcsolatban, hogy motorozol ? illetve mennyire vagy eleresztve lével ?
Ha kűldödneki, és leszarod, hogy 5000-ként le kell cserélni, csak ragadjon akkor vegyél Bridgeston
BT oo2-t, vagy Metzeler Racetec-et. Ha csak néha rosszalkodsz, és fontos hogy sokáig bírja, ne adj isten
esőben, 20 fok alatt is tapadjon én ajánlom a Mihelin Pilot Rodot a régit (van belőle új is, biztos az is jó).
Ha valaki azt mondja lószar szivesan mehetünk egy kört , megjegyzem esőbe Yamaha R-1-nek úgy elkentem a száját, hogy otthon a csóka tuti szétvágta a gumit. A kétkedőknek írom tudott a srác motorozni, mert a kanyarokat szupermotósan, driftelve vette. Érden, pontosan Érd és Diósd határán (70-es úton, Kaszinónál) van a Majer Gumi egy Milán nevű srác a főnök. A Michelin P Rod első hátsó gumi 60 ropi felszerelve. A Bridgestonom 6000km-nél kuka , ezzel mentem 4000-ret és éppen hogy látszik . CSáo
Zrider! Koszonom, hogy gondoltal ram, de sajnos nem alkalmas. A kerektarcsa eppen Pesten van felniklinikan. Kovetkezo hetvegere allna ossze, amennyiben meg tudjak javitani. Ha nem tudjak, akkor kesobb, uj kereket kell szereznem elore...
A gyári qualifier tökéletes!
Helló Mindenki!

Milyen gumit vegyek és hol? Nem ártana ha fel is tudják rakni ott helyben.

köszi
Abban igazat adok, hogy egy lestrapált szar motor utközben rendesen alátehet a motorozás élményének. Pont ezért vettem én is ezt a Zét 0km-mel és adok tul rajta jövőre. A motorjaim költsége nem több egy százastól/hó, ismerek olyat aki cirka ugyanennyit cuccozik el havonta, mindenki maga dönt, én ezzel jobban elvagyok!
Az uj Z750-em forgalmijaba 98 PS lesz beirva "praktikussagi" okokbol. A bibi, hogy a boltos beleirta a szerzodesbe, hogy a motor csak papiron 98 LE, de atalakitva nincs. Nah, ez jo... Remelem nem kell senkinek megmutatni a szerzodest... A csudaba... Azt mondja - jogosan - hogy neki ez igy kell, mert ha megis gaz lenne, akkor neki ott a szerzodes, hogy ezt en akartam igy... (Jah, es persze Akorl meretre is lehet papirozni, az jo biznisz, de nincs az a rendor, aki beveszi....... )
A zold kicsiZ veszett jol nez ki, aaaaaaaaaa...... Nem valo nekem ilyen motor...
Capa! Gyere már holnap délután az E-ringre! Lehet ezévben már nem lesz lehetőségem menni v pont ha tudnék menni szar lesz az idő.
big, mesélj már jót, rosszat az új Z750-ről!
"85-ös lada vagy "07-es opel corsa? (csak h nehogy véletlenül egy drága autót mondjak....) Na te melyiket vennéd meg, ha lenne lehetőséged az opelre is? Gondolkozz el, hogy milyen hülye példát hoztál fel.... Valószínűleg az opelt választanád... Miért? Te sem akarsz úton útfélen szerelősdit játszani, és ha már megvan élvezni is akarod. Nem így van?
De, hogy az 1000-ből miért szűntették meg a narancs színt? Túl népszerű volt?
Még mindig nem győztél meg arról, hogy neked nem luxus motort tartani. Zrider fogalmazott jól: megszállottság. Egy átlagkeresetből élő magyar embernek pl egy 250-es MZ nem luxus. Viszont egy 1-2-3 milliós mkp már az, amit viszonylag rövid ideig használsz évente, saját örömszerzés céljából, mégis egész évben fizeted rá a biztosítást, gépjárműadót.

"Luxusjavaknak hívja a mikroökonómia azokat a javakat, amelyeknek a kereslete a jövedelem változásánál nagyobb arányban nő, szemben a létszükségleti és alsóbbrendű javakkal."

És máris reagálok arra a válaszra, amit valószínűleg fogok kapni, hogy "de én ezzel járok munkába, meg bevásárolni is, mert nincs másik járművem". Erre a célra megfelelő egy mz, simson, akármilyen olcsóbb kétkerekű, beleértve a sima kerékpárt is.
Faszan allunk mind
Nem vagyok milliomos egyáltalán... Nem értem miért kéne annak lenni. Egyszerűen minden pénzem a motorra költöm! Ha kell nem eszek, de benzin mindig van! Ennyi...
Faszság! Választanám én is azt az éltmódot, de az meg mást választott. Én is a jövedelmem jelentős részét a kétkereküekre költöm. Se jó kocsi se szuper nyaralás sem trendi kégli+szilikon macák csak mindig valami pöcsköszörü vagy egy siklóernyő. Szerintem meg ez egy megszállottság
En sem ertem teljesen, a lenyeg az, hogy ingem gatyam a motorra koltom. Ez mindig is igy volt, igy van es igy is lesz. Alig mondok le par dologrol: Nem dohanyzom, keveset bulizom, motorostalalkozora egyaltan nem megyek, nem nezek TV-t, 1 (azaz 1 darab) tarsasagban viselheto farmer nadragom van es egy par cipom. Ehez kepest valoban luxus az az 50 rongy, amibol hatso gumit veszek. Kell az a mocira! : ]
Értem. Tehát, ha én a milliomos életmódot választanám, akkor nem kell eljussak sehova, csak azt kell válasszam. Okos!
Idáig nem eljutni kell... Én ezt a fajta életmódot választottam.

Aki jönne demonstrációra dobjon egy mail-t: big.dr@hotmail.com
Remélem egyszer eljutok én is odáig, hogy ne luxus legyen a motorozás és a motor birtoklása.