a Z750-em olyan 4,5-6 liter körül eszik vegyes használatban, a 7-be akkor kóstol csak bele, amikor tartós autópályázás van és 200 körül zavarom. a legtöbbet idáig kakucs ringen fogyasztotta, lehet, hogy volt 9 is.
viszont mivel most szervizben van, így haverom "05-ös ZX6R-jét használom. ugyanúgy megyek vele, mint a sajátommal, és a 10 litert simán megeszi. 140 km-enként muszáj vele tankolni, a Z-vel egy tank meg kitart 260 km-t is. persze különböző típusú motorokról van szó, de én akkor is sokallom a ninja fogyasztását.
En abszolut Setzer parti vagyok! Egyaltalan nem szempont, hogy mennyit eszik a motor. (A CZ-m anno olyan 30l-t evett szazra kivetitve, de ment is mint az allat. Ez akkor volt, mikor foiskolas voltam es a jegyzetekre szant penzbol vettem fotengelyt. Akkor sem szamitott mennyit eszik, inkabb nem kajaltam, csak a motor menjen.) A motor elsodleges oromforras! Kurvazni nem jarok ugyan, de ha mennek valszeg utolsok kozott erdekelne, hogy mennyibe kerul. Viszont en is mindig megnezem a mar meglevo motorom fogyasztasat, mert a fogyasztas a vezetestechnika fenyeben tukrozi a motor allapotat. Ha jol fogyaszt, akkor jol van beallitva, ha nem, akkor ra kell nezni. Nekem sikerult nalatok joval tobbet es joval kevesebbet is fogyasztani. Termeszetesen "legjobb korido" ill. "leghosszabb turatav egyben" vezetestechnikai metodusokkal, melyek aligha hasonlitanak egymasra. Koridon meg van mit javitani, fogyasztason is lehet meg sporoni, mert pl. a gazfroccsot valtasnal sosem hagyom ki es az fogyaszt....
Értem. Ez nálam is fennált, tele volt a motor apróbb karcolással, amelyek egyértelműen a szállítás nyomai. Igazából nézegetek kinti lapokat, s kicsit elgondolkodtam, hogy milyen áron lehetne kifogni egy-egy darabot, csak meg kellene találnom azt aki ezt megbízhatóan bonyolítani tudja.
Pontosan. Kaptam egy infot, hogy van az embernek egy ZRX 1200-je. Egy misiért adta volna (természetesen ismerősön keresztül), de arról lecsúsztam. Erre mondta, hogy van még egy Z1000-se a háromból, amit hozott, de lehet, hogy nem fog tetszeni, mert narancs színű. Elmentem, megnéztem, lefoglalóztam, és emberünk elindította a magyarországi forgalombahelyezést, az én nevemre írva. Ennyit tudok a behozatalról. Meg annyit, hogy eléggé hanyagul kezelik a motorokat konténerből ki-be pakoláskor, ennek látta kárát a kipufogóm...
Szia Setzer!
Korábbi hozzászólásokból úgy emlékszem, hogy a Te vasad kintről való (USA?). Az enyém szintén csak nem én intéztem a behozatalt.
Érdekelne a folyamat, ha tudod írd meg, hogy működik, mi a tapasztalatod: tom@eniac.hu-ra
Köszönöm.
A fogyasztásról az a véleményem, hogy az egy olyan tényező motorkerékpár vásárlásánál, amit teljesen figyelmen kívül tudok hagyni. Ez egy "luxuscikk" (számomra), amit nem arra használok, hogy vele intézem a mindennapi ügyeimet. Magyarul: sz*rok a motorom fogyasztására, azért vettem, mert szeretek motorozni, az se érdekel, ha 10 litert eszik, ha cserébe nyújt is élvezetet. Mindezek ellenére azért "megfigyeléseket" végeztem ezügyben is. Alattam még nem fogyasztott 7 l alatt, ami azt jelenti, hogy hosszú táv, autópálya, szerpentin (autóm javítása esetén város). Pályán 160 alá nem igen engedem, és nem ritka a 250 sem. (Ez általában abból adódik, hogy amikor pénteken 14:00 órakor szeretnék indulni, akkor a munkám (ügyfeleim) miatt 17:00 óra előtt nem nagyon tudok szabadulni.) Szerpentinen 7000 alá nem nagyon engedem a fordulatot. Így 7-7,5 l-t kell tankoljak százasonként. Két hete kölcsönkérte a gépet egy jóbarátom, tatás tempóban küzdötte le a távot (100-120, előzésnél max 160). Meglepett az eredmény 5,5 litert evett. Szerintem ez nem rossz egy literes bringától, gyári áttétellel. Az előző zxr 750-esem ilyen tempónál sem tudott 6,5 alá menni.
Vmelyikőtök mondta, hogy meséljek a Z-ről... (Csakhát lusta vagyok visszakeresni ) Hát szó³val... A motor maga nagyon bejön, a kinézete egyszerűen tökéletes (Bár ezt sztem mki észrevette ! A nagy szél megszokható a futomű állítható - a tiétekével szemben, bibibiiiiii! - a fékek... Hááát... Kicsit lehetnének erősebbek. Részemről van egy másik negatívum is, ami a fogyasztást illeti. Legkevesebbet 5.2-t tudtam kihozni belőle nagypapás tempo mellett. Ha saját tempomban szeretnék menni, akkor több mint 7-et eszeget.... De ahogy vesszük, az összes hiba kiküszöbölhető vmilyen módon! Nem is ezek azok az okok, amiért meg akarok válni tőle... Egy izmos V2-t szeretnék, lehetőleg nem újonnan... Ugyanis a Z-t újként vettem és hát úgy féltem, hogy már nekem kellemetlen... Na röviden ennyi. Bár nem is lett olyan rövid Oldalakat lehetne mesélni róla....
Hello!
Szinte bizonyos, hogy érdekel, a napokban a havi "költségvetés" ellenőrzése után megnézem, hogy belefér-e mostanában. A fogaskerekek milyen gyártmányúak? Az elérhetőségem : tom@eniac.hu
folytassunk majd az egyeztetést fórumon kívül.
Nem az a baj, hogy kenyelmetlen (egy motor ne kenyelmes legyen, hanem .... ), hanem az, hogy bemesz egy kanyarba (nem becsoszogsz, hanem bemesz!) akkor a kanyarbejaratnal csak remelni lehet, hogy hol fogsz kijonni... En pedig szeretem TUDNI, hogy merre hany meter... Ha kezdo vagy, nyilvan sokaig eleg lesz a tudasa (nem probaltam az ER-6-ot, de messzirol is egy elcseszett sz...rnak tunik). En nagyon szeretem a Z-met es maig borzasztoan orvendek annak, hogy 17 ev motorozas utan vegre egy valamelyest jo utcai motoron mehettem majd 20.000 km-t. De ha en a sajat magam altal epitett motort ETZ rugostagokkal meg tudtam csinalni olyanra, hogy nem leng mint a budiajto, akkor a belem fordul ki ha arra gondolok, hogy ez egy patinas markanak nem sikerul 2M forintert..... szerintem rohej, ha megkoveztek akkor is!
Ja es egyelore meg nem csereltem le a Z-t, csak tervezem. Szolok, ha sikerult...
1992 Honda CR 250R - ez volt magasan a legjobb motor, amim valaha volt. Sajat kategoriajaban es onmagahoz kepest ez tudta a legtobbet, a Z nyomaba sem erhet. 12 evesen bamikor odaallitottam volna barmelyik uj vetelytarsa melle. Soha nem fogyott el, kepessegeinek hatarait megkozeliteni sem tudtam soha. Ha valami nem jott ossze, azt en b...tam el, a motor mindent tudott. A karbantartas magatol ertetodo volt: soha nem volt semmi baja. Minden kezeloszerv kisujjal es halal pontosan mukodott, hang nelkul. Kb. 10-szer annyiszor valtottam rajta sebbesseget eletemben, mint a Z-n kuplung es gazelvetel nelkul, egyetlen kidobott vagy be nem vett gangra nem emlekszem. Patakbol kiszedve, hofalbol elovakarva is barmikor indult. Es a LE.... 15 ev utan a mai korsszok sem tudnak tobbet, a maga 60 LE-jevel gyakorlaitlag barmilyen helyzetben ki tudta tepni a kezem. 45 fokos siratofalon ugy gyorsult felfele az utolso fokozatban, hogy a kormanyszarvakat hatrahajolni ereztem, a konyokomet meg szetszakadni...
Kerdem en: melyik nakedet emlithetjuk egy lapon vele, a maga kategoriaban melyik ekkora asz? csodalkoznek, ha a Z750 lenne az. a Z1000 viszont nagyszeru motor... Setzer
bocs a kirohanasomert, mostmar tenyleg uff.... : ]
De miert olyan kenyelmetlen a Z (elol)? En csak 200 km-t mentem vele, de semmi bajom nem volt, mondjuk lehet, hogy ez nem eleg tesztnek. Nem kemenyebb az ulese, mint a tobbinek.
a Z750-em olyan 4,5-6 liter körül eszik vegyes használatban, a 7-be akkor kóstol csak bele, amikor tartós autópályázás van és 200 körül zavarom. a legtöbbet idáig kakucs ringen fogyasztotta, lehet, hogy volt 9 is.
viszont mivel most szervizben van, így haverom "05-ös ZX6R-jét használom. ugyanúgy megyek vele, mint a sajátommal, és a 10 litert simán megeszi. 140 km-enként muszáj vele tankolni, a Z-vel egy tank meg kitart 260 km-t is. persze különböző típusú motorokról van szó, de én akkor is sokallom a ninja fogyasztását.
Korábbi hozzászólásokból úgy emlékszem, hogy a Te vasad kintről való (USA?). Az enyém szintén csak nem én intéztem a behozatalt.
Érdekelne a folyamat, ha tudod írd meg, hogy működik, mi a tapasztalatod: tom@eniac.hu-ra
Köszönöm.
Szinte bizonyos, hogy érdekel, a napokban a havi "költségvetés" ellenőrzése után megnézem, hogy belefér-e mostanában. A fogaskerekek milyen gyártmányúak? Az elérhetőségem : tom@eniac.hu
folytassunk majd az egyeztetést fórumon kívül.
itt ez a ritka
JA és kész lett az enyém is :D és jobb mint előtte volt
Ja es egyelore meg nem csereltem le a Z-t, csak tervezem. Szolok, ha sikerult...
1992 Honda CR 250R - ez volt magasan a legjobb motor, amim valaha volt. Sajat kategoriajaban es onmagahoz kepest ez tudta a legtobbet, a Z nyomaba sem erhet. 12 evesen bamikor odaallitottam volna barmelyik uj vetelytarsa melle. Soha nem fogyott el, kepessegeinek hatarait megkozeliteni sem tudtam soha. Ha valami nem jott ossze, azt en b...tam el, a motor mindent tudott. A karbantartas magatol ertetodo volt: soha nem volt semmi baja. Minden kezeloszerv kisujjal es halal pontosan mukodott, hang nelkul. Kb. 10-szer annyiszor valtottam rajta sebbesseget eletemben, mint a Z-n kuplung es gazelvetel nelkul, egyetlen kidobott vagy be nem vett gangra nem emlekszem. Patakbol kiszedve, hofalbol elovakarva is barmikor indult. Es a LE.... 15 ev utan a mai korsszok sem tudnak tobbet, a maga 60 LE-jevel gyakorlaitlag barmilyen helyzetben ki tudta tepni a kezem. 45 fokos siratofalon ugy gyorsult felfele az utolso fokozatban, hogy a kormanyszarvakat hatrahajolni ereztem, a konyokomet meg szetszakadni...
Kerdem en: melyik nakedet emlithetjuk egy lapon vele, a maga kategoriaban melyik ekkora asz? csodalkoznek, ha a Z750 lenne az. a Z1000 viszont nagyszeru motor... Setzer
bocs a kirohanasomert, mostmar tenyleg uff.... : ]