Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jah, en azert veszek Z750-et, mert kiszerettem az ER-6n-bol, ezresre meg nincs penzem, motorozni meg nem tudok, szerintem nekem tetszeni fog... Az ezrest probaltam, az tenyleg marha jo, de total semmi ertelme (nekem), mert foleg Pesten lesz nyuzatva szegeny. Azt hiszem eleg nagy valtozas lesz az ER-6 utan, es foleg pozitiv iranyba, az a lenyeg, nem?
engem kurvára érdekel a dolog. Adok egy mail címet ha nem akarod a számodat ide beírni: coro@stormregion.com
A valasz kezenfekvo: ez egy jo aru gep a vetelytarsakkal szemben (amik mind csak 600-asok). ismetlem, a tobbi sem jobb.

tovabba en sem ujan vettem. kozel 2 meteres magassagommal nagyon meg kell neznem mit veszek. 600-as Hornetet akartam, mindaddig amig ra nem ultem.... Olvastam a tesztekben, hogy a Z elol katasztrofa (megjegyzem hatul is az), de motocrosshoz edzodott gyerek letemre gondoltam: csak nem fog ki rajtam. tevedtem ennyi. es azt nehez ram fogni, hogy nem hasznalom a motort megdicsertek az Euroringen, hogy keves olyan hulyet lattak, aki a celegyenes utani kanyarban keresztbe kasul, szaggatott csikot huz a labtartoval, mert ugy hintazik a motor.... szoval rajtam nem mulik na...

minden lelkes kezdonek batran ajanlom!
Nekem például tökéletes a Z-m, nem azért adom el, hanem mert adódott egy vissza nem utasítható lehetőség, ennyi
Tomb!

Szólj,h mikor kell a cucc és megrendelem,2 nap alatt megvan! Ja és azt is döntsd el,h milyen fogszámú kerekek kellenek,vagy jó-e a gyári áttétel!
Elgurulhatsz érte ide Dunaújvárosba,vagy akár postán is szívesen elküldöm,ahová szeretnéd! az még kb 1500-2000 Ft.


Egyik kedvenc sorozatom volt a "Miért Éppen Alaszka?".

Az tény, hogy egy millával drágább újonnan. Én 3 és fél évesen vettem sérülten, kb 600e-rel olcsóbban, mint amennyibe egy új 750-es kerül. Teljesen hibátlan maga a motor, 20e km volt benne. Amit költöttem rá a sérülés miatt (baloldalon csúsztak vele, a fényezés már megvételkor ki volt javítva):
plexi (fabbri)- 16e
tükrök (louis, irányjelzős) - 20e
bal lábtartó (bontott) - 5e
kormány - 14e

Amit csak úgy költöttem rá, mert nem voltak meg:
Hátsó ülés (bontott) - 10e (kárpitozás 300 Ft)
Sárvédő, láncvédő (bontott) - 10e

Így cirka 1,3-ból van egy hibátlan motorom, gyönyörű állapotban, ixil kipuffal (amire még ugyan kell költenem majd egy keveset, mert szállításnál megnyomorgatták őket kicsit).

Így - visszatérve megjegyzésedre - csak ezért nem tudom megérteni, miért jó vadonat új motorot venni, ami igazán nem is jó?
Azhiszem nem utáljuk, nekem bejön egyébként, leszámitva a 750-esnek azt a hitvány elejét, de az enyémbe jövő nyárelején, amikor tuladok rajta, lesz már 45-50ezer. Azután meg nem akarom egy másik motor árát a felujitására költeni. Még egy Hondán is komoly költségekkel kell számolni 50-60 után, pedig azok köztudottan tartósabbak. Nyilván ha az rsv-vel levertem már 36ezret, tudni fogom annak is a gyengéit. Most csak azt látom ,h dögös V2 és viszonylag ritka. 4éve egy gs500 hátáról még a z750 is egy álommotornak tünt.
Cápa! Valószínű, hogy ezért nem akarok én sem megválni tőle...
Szia!
Ez az ajánlat már érdekes lehet ! Nekem Z1000-re kell, bár gondolom láttad, s nyilván az erősebb megoldás. A láncon én sem szeretnék spórolni, hanem ha tudok, akkor az áron.
Kintről több ajánlatom van, azonban a szállítási ktg. agyonvágja mindet, s jelenleg nincs senki, aki be tudná hozni... Veled hogyan lehetne ezt a boltot bonyolítani?
750-es Z-n eredetileg 520-as láncszett van! Ezzel a dologgal egy hiba van csak,hogy muszáj az extra erőset megvenni hozzá,mert csak az bírja ezt a teljesítményt,ill. megveheti bárki a legolcsóbb O-gyűrűs akármilyen fos láncot,csak kb 6-7 000 km és vége a dolognak.
Namost a 750-esre való 520-as lánc 30 rudi(DID),plusz a kerekek meg 11 ropi,magyarán így még akkor is 43ra jön ki,persze a láncon lehet spórolni...

DE!

A magyar ember mindig is találékony! Fel lehet varázsolni a 750-esre 530-as láncot,ami az erősebb motorok szérialánca.Ez abból aszempontból jobb,h sokal erősebb és tartósabb még az O-gyűrűs is ebből a méretből,mint az 520-asból az erősített. De ami a lényeg,h olcsóbb! Sőt még akkor is,ha pl az 530-asból is az X-gyűrűset teszi fel a pógár,mert az még mindig csak 26 ropi,viszont az 130LE-ig ajánlják(nem én,hanem a DID gyár)! magyarul sokkal többet kibír.
Node felmerül a kérdés,hogy akkor ehhez nem jó a gyári lánckerék! Hát nem bizony! Viszont a 9-es ninja ("98-"01ig) lánckerekeink a belső kialakítása teljesen azonos,tizedmilliméterre,mint a kis Z-é !
Szal így kell olcsón erősebb láncszettel felvértezni a kicsi Z-ét:)

Egyetlen hátránya van a dolognak! Némileg nehezebb az erősebb,nagyobb lánc,de hát ez evidens! Szal akinek számít kb 70-80 dkg külömbség annak nem ajánlom!
Setzer, lassan olyan vagy, mint az indian aszisztensno a "Miert eppen Alaszka" c. filmben, aki mindig gondosan bejelentette a dokinak, hogy a beteg az 1-es vonalon keresi ot, holott osszesen egy vonal volt a rendeloben.... Te is mindig megnyugtatsz mindenkit, hogy Te semmi negativumot nem tapasztalsz a motorodban, de baze! NEKED EZRESED VAAAAAANNN! Az merfoldekkel jobb motor! Es nem veletlenul kerul 1 millaval tobbe ujan....
Sziasztok!

Tudok segíteni lácszett ügyben bárkinek,jó árban jó minőséget!

Gyári áttétel, (16/42)-lel + a DID X-gyűrűs lánccal,az O-gyűrűset meg se próbáljátok feltenni,mert gyenge,hamar el fog nyúlni,az X-gyűrűs erősített,minimum az való rá. 37-ér tudnék komplett szettet,de lehet variálni a fogszámokon!
Köszi! Az Iris-ről még nem halottam. Nekem RK GB520GXW lánra+nem"tom milyen lánckerekekre van egy kb. 45e-es áram.
A lánc az Iris (525), a lánckerekek meg JT márkájúak. És bocsi nem 32 volt, hanem 34. (lánc 24, kerekek 10)
Szia!
Mit kaptál ennyiért? Mármint milyen láncot illetve fogaskerekeket? Én is csere előtt állok s keresgélek vami olcsóbb megoldást, ha van.
drbig!
mesélhetnél az új kawáról jót és rosszat egyaránt.
NEm, Én nem akarok megszabadulni tőle, nekem kifejezetten nagyon tetszik ez a masina.
Én 32-ért cseréltem.
Igy utalja mindenki a Z-jet, hogy megprobal megszabadulni tole? Ennyire nem lehet rossz...
Srácok Szevasztok!

Szerintetek létezik olyan, hogy láncot és hozzá fogaskerekeket olcsóbban szerez be az ember? Kicsit sokallom most sajnos ezt 45-50.000-ret értük :)

CoR
Akkor mozgalmas napod lesz !
A Z-s csapattal ott is összeverbuválódhatnánk. Én eddig még minden személyes találkozóból lemaradtam
Mellesleg Debrecenben szoktam viszonylag gyakran járni, rokonság végett. Igaz nem sokat motorral. Egyszer, ha úgy jön ki a lépés üzenek.
Hali! Igen megyek demonstrálni de delután már jövök is haza, mert épp aznap lesz osztálytalálkozóm is. aki hajdu-borsod-hevesből jön gurulhatunk együtt odafelé.
Hallo Zrider!
A mostani hétvégére már szüretre "osztottak be". Az azt követőn lesz a motoros demonstráció. Gondoltam idén szaporítom a létszámot. Így a jelek szerint a Te ajánlatod marad kivitelezhetőnek.
Valaki jön még a jövő szombaton (22-én) "demonstrálni"?
Hello nép!
Nemcsak nekem van "07-es Z-m... De úgy tűnik nem is lesz már meg túl sokáig, ugyanis szeretnék cserélni! Remélem össze is jön. Ha minden jól megy akkor jövőre már SP2-vel vagy tuono-val csapatok tovább
Bakker a tavasz még nagyon soká van! Hozzuk má össze még ehónapban! nembaj az nekem ha olyan gány az sm-ed, igy még van esélyem talán lépést tartani veled, meg a drz amugy is gyengébb! Aludj rá 1et most és a jövöhéten modd meg az idöpontot! Na báj tolom aludni! Z