Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kesz a SM. Vagyis csak beta verzios. Olcso husnak hig a leve, a bontoban kifogott elsokerek tul sokat ut, emiatt nem tudom donteni a motort, mert rohadtul csuszik elol. Erdekes jelenseg: a gumi meg nem veszti tapadasat, mikor a pattogas miatt sodrodni kezd. Folyamatos elso kerek drifttel tudok fordulni 60 folotti tempoban. A hatso tarcsa pedig rosszul lett felszabalyozva, hullamzik a pedal. Mindket problemat orvosolni fogom, de valszeg mar csak jovore. Tavasszal viszont elkenem a szad! : ] Edig egyszer mentem vele, jo moka. Egykerekezni is megtanulok tavaszig... : ]
Minden szubjektiv persze, de a megjegyzes marad. Valoban nem a motor epites egyik etalonja, de a vetelytarsai (a sportbol lebutitott nakedek) sem jobbak nala.
Ugytudom Bignek van itt egyedül 07-es Zéje öt kérdezd ,bár elvan tünve mint az aranyóra. masnéven duck tape festék-vegyiboltok polcain szokott lenni, kb 5 cm széles hálóval erösitett szalag ezüst v fekete szinben. Nekem is Oxford van Z és zx sorozathoz való, tépőzárakkal gyorsba fel lehet tenni, sztem elégjó.
Na fasza! akkor jövőre alig lesz vkinek Zéje? Biztos jönnek majd mások...... És mi van már az sm-mel? Hozd már le az eringre v kakucsra viszem én is és esküszöm nem leszek olyan puding mint a multkor, rendesen odateszem, nem fogom sajnálni!
Cápa, a "nem egy jó motor" megjegyzést a helyedben kitörölném, így tényleg nem kell majd a kutyának se...
Jó lenne, ha lehetne ennyit csalni papíron, mert egylőre német lesz a drága, és elég nagy eltérés lenne a biztosításban (is).
Mi az a kacsaszalag? Nekem oxford oldaltáskáim vannak, ez vajon jó lesz a Z-re is? Rögzíteni max az ülés alatt lehet...
Tud valaki valami típushibát, vagy egyéb kellemetlenséget a 2007-es Z-knél? Csak mert az ER-6n-emen pl. elrepedt a váz... Garis vázcsere... Részemről viszont így inkább motorcsere...
Vehhehhhe...! En is tervezem, hogy lepasszolom a Z-t. Ha erdekel valakit, a kepeimnel megnezheti, 1M1-ert azonnal elviheto. Uj lanc, lanckerek, es fekbetetek. Hasznaltam ahogy kell, de karban is tartottam, ahogy kell.

Ha viszont kutyanak nem kell innen (amit valoszinusitek), akkor valaki dobjon meg egy par hasznalt de karcmentes Z labtartoval. Penzt adnek erte.

fektitibi! Nalad lattam Z-labtarto mahinaciot, ha jol emlekszem. Nem tudsz hozzamvagni egy parat?
Hi! Nem ragasztottam eleinte de most uttóbb már igen, mivel észrevettem, h a tipusjel alatt a táska kezdte mattitani. Un. kacsaszalagot ragasztottam arra a részre, az elég erős , majd könnyü nyomtalanul eltávolitani mikor nem hordok táskát.
Szia Zrider!
Több képeden láttam már a két oldaltáskát a motorodon. Te ragasztottál fel valamilyen védőfóliát a farok részre ahol a Z750 felirat van? A fényezés megóvása végett? Vagy ez tök felesleges?
Köszi!
P.
Jürgen azt valóban kár kihagyni! Bár ilyen szerencsém lenne, amikor nekem jön el az rsv vásárlás ideje. Ha megvetted majd kérdezlek a tapasztalatokról! És csak zsirujat szeretnék venni, mert itt Debiben nem ismerek olyat, akiét meg merném venni, aminek nem tudom az előéletét, abba nem akarok belenyulni. Nézegettem én is a tuonot de ha az rsv-t odaverem majd akkor ugyis azt csinálok belölle. Csutka! szerintem a kereskedő csak valami adminisztációs okosságot tud, azért a pár lóerő külömbségért nem tesznek be folytást! Z
Helló Skacok!
Nyűgöm lenne... Épp egy kicsiZ beszerzésén fáradozom, és azt írta a boltos, hogy ha 98 LE-re van vizsgáztatva, akkor jóval olcsóbb a biztosítás. Na, azt értem, hogy olcsóbb, de hogy lesz a 106-ból 98? Folytás megvesz, berak, levizsgáztat, folytás kivesz, vagy ennyit papíron is lehet csalni? Kössz-kössz...
Szosza!
Nem terveztem az eladást, de tök véletlenül jött egy lehetőség egy új szegedi kawa-aprilia szalon nyitásakor. Rendeltem egy alkatrészt (törött szivargyújtó helyett...nem bírta a brnoi hazsnálatot..) és közben megkérdeztem tök ártatlanul az árát egy gépnek mert rá volt írva akció. Na már most akkora akció volt (ráadásul jóban vagyok az ottani szerelővel), hogy elgondolkodtam, és akárhogy osztottam szoroztam , nem hagyom veszni a lehetőséget ami egyszer van egy életben. Az áldozat (hasonlóképp, mint Neked) egy vadiúj aprilia touno (szürke-fekete), de nem az akciós 2,599 MFt-os áron, hanem 2,25MFt-ért... (5 gépet hoztak olcsóbban és kiprögetik, enyém lesz épp az uccsó, holnap foglalózom) Bár mindig nagyon tetszett, de anyagi lehetőségeim nem terjedtek idáig. De ha elmegy a kawa akkor a kezdőjébe nem kell fizetnem, és a törlesztő alig 2-3eFt/-hó-val lesz több, mint most. Szóval nem hagyom ki. Azóta utánanéztem a paramétereknek és ennyi pénzért nagyon sokat kapok (kormánygátló, csúszókuplung, 2 akra dob), ha ezeket mind megvenném már túl lennék még a 3 millán az akciós árhoz képest, így az egész megvan 2,25-ért, persze hitellel, de sztem kp-ért nem is érdemes venni.
Ennyi a történet
Na szassz! Mi ütött beléd ,h tuladsz a Zéden mikor már telipakoltad minden fincsi dologgal? Meg pont igy a szezon végefelé? Bár ha valakinek pont megtetszik, mit lehet tudni! És elárulod mi az ami igy beinditott? Én jövő májusban tervezem a vas cseréjét mert ott telik le a hitelem. megpróbálom majd eladni és a pénzt egy RSV 1000 kezdőjébe tolom! Hallok rólla jót-rosszat egyformán de nem izgat mert már a fixa ideám lett! Ja Brno nagy királyság volt kár hogy Talma egy kicsit elszúrta!
Csö Fekti! 12-nél nekem is csak aztmondták, hogy jóvan az de legalább ellenőrizték, majd 24-nél állitották is. Most 36-nál is valszeg állitani kell, meg rákérdezek h szükséges-e a motorban valamit cserélni? Vagy ha tudsz valami lényegeset a 36-os szervizröl az az alap dolgokon tul,esetleg van saját tapasztalatod, irdd már be ide! thx
Szelepállítás volt rajta?Vagy azt mondták,hogy jó az.
Sziók!

Eladó lett a vas , lesz helyett más (hirtelen jött szerelem...és egyszeri megismételhetetlen lehetőség)

A gép 1.670.000.- vagy 300e Ft kp+21e Ft /hó minden extrával és gyári tartozékkal. Akit érdekel hívjon 06 20 937 1455. Ettől persze ha lehetőség engedi kenjük még közösen Solt és Neo, bár ez a nyár elég különre sikeredett.
Viszont Brno nagy élmény volt mocival
Tom! A jövőhét szombatra jólehet SK? Persze a kérdés mindenkihez szól. Én viszont hazatolnám még aznap este, mert nézném másnap a motogépét, meg a nyáron annyit voltam kimaradáson a vassal, h az oldalkocsim válással fenyeget. De ha nem jó a dátum, ugy meg fussunk össze 29-én a mezőberényi sf-napon, az tavaj is nagyon zsir volt és még pézbe sincs!
Hi! Az ugy jó is ne nyulj hozzá, mert vizszintes talajon álványra állitva kell nézni. Ja és sokezer balesetmentest a Zével!
Sziasztok!
A hétvégén lettem z tulaj, és volna egy kérdésem:
ugy hoztam el a motort hogy túl van a 12 ezres szervízen, most van benne 13 ezer és az olaj a maximum színt felett van ha talajra merőlegessen áll, ha sztenderen van nem látni az olajszíntet, ez jó így vagy szívjak le belőle olajat, ezt nem igazán tudom mert eddig Drz- m volt és az teljessen más.Válaszaitokat előre is köszi
már nem tudom ki keresett dobozt Zre, de annak itt egy link
doboz Zre
ja így már értem, csak én kerékjáratnak a kerék fölötti műanyagot értettem, nem pedig a farokidom alját
Szasztok!

Tomblamb-nak!

Itthon a Hayagocsi!

Mehetek szlovákiába!

Légyszi...Légyszi!


Holnap szilvásvárad...a moci szép lett új kidörrentő a jövőhét zenéje,de egyébként pöpec...mikor menjek..vasárnap jó?!

A Tasla aki már nem Irigy..senkire!
Igen a Zéknek valóban a hátsókerékre néz a kulcslyuk, ebből még mindössze az a problémám volt, h bennefelejtettem a kulcsot majd mindenütt kurvára kerestem csak ott a lyukban nem. Varázsoltam ma a vasaimra kipukat, jó hangosak lettek . A Zébe van eeeeeegy kis homológcső, az még kibirható, de az sm hangja nagyon veszélyes lett. A szemközti öreg szomszédaim biztos öregedtek ma még pár évet!
melyik motoron van ez így?
Az azért érdekelne, melyik okos mérnök találta ki, hogy a hátsó ülés levételére alkalmas zárat a kerékjáratba tegye?