A Rizoma kitalálta a tutit régebbi Z1000-re, az esztergályos meg 3e Ft-ból legyártotta. Elkopott ugyan, de bele se merek gondolni mi lett volna ha csak a gyári piros vékony műanyag lapocska van fent.
LSL gomba szintén jól vizsgázott, se a blokk, se a hűtő nem sérült.
Csúszásból eredő nyomok:
Ha elküldte a képet dobd fel ide megnézném.
Lehet a télen unalmamban összeütök egy bukókeretet a 07es Z-re,de olyat ami magától tuti nem fog eltörni és kibir egy kisebb-közepes esést is.De hogy mennyire lenne esztétikus az kérdéses.+ne érjen le lábtartókarcolgatáskor.De 3-4kg súlynövekedéssel számolni kell.Anno terepszöcském komplett vázát én készitettem csöböl és kibirt pár bukfencet .
Igen ilyen stabil felfogatasu sajna nincs szerintem az elozo verziokra. Ha tud valaki javitson ki. (Ha jol lattam a gyari is csak a hengerek elotti merevitesre szerelheto fel.)
Ez igy hulyen hangik, amit leirtam... Azt akartam kihozni belole, hogy az en 2005-os motoromon nem igazan tudok jo bukogomba, -cso felfogatasi pontoka...
Annyit hozzatennek a dologhoz, hogy az ujabb z750-ek blokkmerevitese sokkal jobb, es a felfogatasi pontok is sokkal jobb helyen vannak (pl nem a hengerek elott, hanem inkabb mellette.)
Szerintem nagyon nem mindegy,hogy pontossan hová teszed a bukógombát,mihez rögzíted,menyit nyúlik ki,mijen a formája.Az én motoromat már kétszer megóvta a komolyabb sérüléstől.Mindentől persze nem óv,ahoz körbe kéne rakni gombával a motort ami nem épp esztétikus.
"Nem kell elesni" :D
Hol motorozol te? Mentel mar vizes-olajos utra? (Nem latod a foltot, csak azt erzed, hogy ez elobb meg mintha fuggolegesen allt volna a motor, es meg en is mintha felette lettem volna nem mellette.)
Bal oldalt felul a kepen van egy kb 5-7mm vastag lemezbol hajtogatott lemez, ami a felfogatast szolgalja. Ez tort el elobb az egyik, majd a masik oldalon is.
Viszont van egy srac akinek a motorjan valaki altal hazilag keszitett bukocso van. Az megfelelelo erossegunek tunt. (Megigerte kuld kepet vagy 3 hete :D )
A repedés vélhetően a régi Z kicsit erősebb vibrációja miatt van. Lehet, hogy egy nagyobb falvastagságú csővől egy darabból meghajlítva nem tört volna el. Mert láthatóan a hegesztésnél tört el. Majd gondolkodom rajta.
Mindkét oldalt kb. 7cm-re lógnak túl a nyúlványon. A bal oldalon a deknitől is úgy 15mm-re lóg túl. Ettől függetlenül tényleg csak az eldőlés vagy a nagyon kis sebességű elcsúszás ellen védheti meg a motort.
A plexi pedig ízlés kérdése: van aki semmi pénzért nem tenné fel, mert ugye, ez naked bike és akkor hogy néz már ki! Nekem bejött, főleg azért mert nagyobb sebességnél sem akarja letépni a fejemet a szél. Előtte úgy 150-ig volt kényelmes, kicsit rádőlt az ember a menetszélre, oszt jóvan. Most azért 220 körül is jól el tudok bújni mögötte Meg anno 100 ropi ajándékot kaptam a géphez és ez volt az egyik, amit kértem.
Ugy kb ennyit er. Ez 30-40 km/oras eses utan...
Azt meg meg nem mondtam, hogy kepes onmagatol is elrepedni az egyik rogzito lemez. Mondjuk ebben az is benne volt, hogy a hengert megtamaszto rogzitest tarto egyik csavar elveszett /ezt nem is ertem hogyan/, a masik pedig meglazult...
Szegyenlem nekem bukokeret van felrakva, de pl erre a tipusra csak egy bukogombaval egyenerteku rakhato fel, ami gyakorlatilag az csak eldoles ellen ved...
Üdv. Sznarpi.Csodák nincsenek(sajnos),bármilyen gomba lehet a motoron valami le fog érni..(hacsak valami nagyon kiállót nem raksz föl)de a dekni a jobbik eset,a tank sérülés már húzósabb anyagilag föleg hogy a gyári lime zöldet kikeverni lehetetlenség..
Talán egy masszivabb bukókeret lenne a jobb megoldás,csak azt meg nem sokan tennék föl.
Üdv.
És meg tudnád mondani mennyire lógnak ki a gombák a segédváztól nézve jobb és baloldalt? mert lehet akkor az enyém rövid,ha kérhetnék ilyet azt megköszönném. Ja és milyen a szélterelő plexit? jó ér valamit? Én is gondolkodtam rajta csak nem hallottam róla tapasztalatokat. előre is köszi a válaszokat . üdv.
LSL gomba szintén jól vizsgázott, se a blokk, se a hűtő nem sérült.
Csúszásból eredő nyomok: