100 eves alap: az a karburatoros motor, amelyik melegen megy hidegen nem, az nem kap eleg uzemanyagot (ez a leg valoszinubb eset).
Ellenorizni:
- tessek a legszurot levenni es befogott szivotorokkal inditani hidegen. ha beindul, akkor el va dugulva a szivatorendszer a karburatorban
- ha olya computer vezerli, ami hoerzekelobol dolgozik, tessek a csatlakozot lehuzni/rovidre zarni (kialakitas kerdese)
- egyeb mechanikai problemakat ellenorizni: elszakadt/kiakadt bovdenek, eltort pillango szelep tengely, kiszakadt legszuro, vagy elszakadt legszuro-karburator osszekoto cso
Nem valoszinu, de elkepzelheto:
1. kezd elhalni a gyujtotrafo es kint a levegon szikrazik, de bennt kompresszio alatt nem. - Ellenorzese: tessek osszeutni a gyertyahezagot 0.4mm ala
2. Hamis levegot sziv a blokk. - Ellenorzese: be kell roffenteni (valahogy) es figyelni, hogy nem porog-e fel neha magatol, gazadas nelkul. Ha felporog, akkor ez a tenyallas, ami gyakaran okoz inditasi problemat (bar ez nem hofuggo, ami hamis levegot sziv, az melegen se nagyon indul)
Mazlid van, hogy kommentezos kedvemben vagyok. Azert jo lenne, ha tennel is valamit (pl. gondolkodnal) es nem csak kerdezoskodnel, mert kerdezni nagyon konnyu: Nem kellene Neked inkabb sakkoznod?
Én is jártam "majdnem" így! Madarasonról indultam volna haza, de a szemem fénye meg sem nyekkent! A döbbenettől majdnem leültem! Indítóztam mint az állat, de semmi!
Mikor kezdtem lehiggadni , észrevettem, hogy valami kretén lekapcsolta a kis piros gombot....
Ja, hogy itt esetleg van onlályn fórumozó! Értem. Nem tudom milyen rendszerű a motorod, nekem annak idején egy TZR 250-el voltak tapasztalataim. Mikor megláttam, hogy a gázbovden elágazik többfele, szakemberhez fordultam.
Sziasztok! Nagyon jó lenne aha segítenétek! Itt vagyok a motoros találkozó előtt és az a problémám hogy nem indul a motorom! Hidegen nem indul! Addig indítózok hgy lemerül az akksi akkor bikázni kell meg minden! Ha egyszer beindul akkor bemelekszik pöccre indul! csak hidegen! szívatót össze vissza kell húzni meg a gázt huzgálni! gyertyák újak! Segítsetek légyszi!
A műanyaghegesztés pedig olyan mint a fémhegesztés, azonos anyaggal, magas hőmérsékleten "összeolvasztják". Tehát elvileg akármilyen pici, vissza lehet hegeszteni. Bár én nem vagyok műanyaghegesztő.
ZImi750: nekem sokkal jobban tetszik igy roviditve
- 1-ben nem rangattam de szerintem csak erobol most sem ugrik fel holtpontig gazra
- turazni sokkal jobb: bar az utazosebesseg leesett 110 kore, de ugy indul elozesnel el 6-ban, mint eddig 5-ben vagy kicsit jobban is
- a fogyasztas gyakorlatilag nem valatozott
- kemeny gyorsitasnal jobban oszt: a kovetkezo fokozat a nagyobb nyomateku tartomanyba esik, sokkal kevesebbbet erolkodik a motor
- mint emlitettem mostmar kiforgatja a 6-odikat
- visszagangnal kisebb gazfroccs kell, mert kisebbek a kulonbsegek. halkabb a valto.
- 1 hatrany: az esszeru utazotempo (135-145km/h) eddig a kellemetlenul magas fordulattartomanyba esett, mostmar a zavaroan magasba esik
a leg pozitivabb hatas a 6. fokozatban megnott rugalmassag. nagyon kellemes. egy turan elozgetve 2 szemellyel ritkan, egyedul szinte soha nem kell visszakapcsolni. eddig kellett. (nekem.)
a lancrol csak annyit, hogy a kopott lanc tovabbi hasznalata gyilkolja a lanckereket (foleg a hatsot, ami dragabb), masreszt HA elszakad.... (4-5 lancot mar elteptem krosszmotoron, ha valakinek nincs hasonlo tapasztalata, akkor tudnek meselni. amig nem szakadt el, addig en is vigan legyintettem: megy az meg! mikor elszakadt, legorbult a szam.... )
Nekem most RK520-as van rajta RC-t még nem láttam de mindenki azt mondja h aDID jobb ,egyébként a gyári is AZ, 29ezernél kellett levenni, de már teljesen vége volt.
egy baj van a vele nagyon picik a fülek, én nem nagyon lehet hegeszteni, meg közben az egyik el is maradt igy azt már hegeszteni se lehetne
ma leszedtem azt az egyet megprobáljuk visszahegeszteni az elmaradtnak meg kitalálunk vmit, mert pénteken indulok vele horvátországba és addig össze kell foltozni aztán ha találok árban megfelelőt lecserélem a picsába
Pont ilyen dobok kerültek fel a mocimra most
Nemcsak gyönyörű (bár a csöveknél a kidolgozás hagy kívánni valót maga után), de valóban szépen szól és nem megy szétt a feje az embernek hosszú távon se! 104-106 DB, de csodaszép mély hang.
FeherCapa milyen a 14 es kerék elöl. engem inkább 1-be gázra az egykerék érdekel és a nyomatéka , hogy minnyivel lett nagyobb érzésre. En is kinyírtam a láncot 17500 km alatt. Tegnap levettem a dobot és meghalgattam, nagyon állat. Üvölt mint egy GP motor.
Mehetsz még nyugodtan de fújd gyakrabban meg egy hajszálnyit lazits rajta majd mire kezdenek potyogni rólla a kűlső gyürük szerezz be egy uj szettet, de legalább egy kislánckereket meg a láncot (Parilla, Nagyvas-diszkont ár). Vagy ha jobban televagy 1 D.I.D 525-ös teljes szettet. Addig is nyelezzed! Már nincs mit sajnálni rajta.
Ellenorizni:
- tessek a legszurot levenni es befogott szivotorokkal inditani hidegen. ha beindul, akkor el va dugulva a szivatorendszer a karburatorban
- ha olya computer vezerli, ami hoerzekelobol dolgozik, tessek a csatlakozot lehuzni/rovidre zarni (kialakitas kerdese)
- egyeb mechanikai problemakat ellenorizni: elszakadt/kiakadt bovdenek, eltort pillango szelep tengely, kiszakadt legszuro, vagy elszakadt legszuro-karburator osszekoto cso
Nem valoszinu, de elkepzelheto:
1. kezd elhalni a gyujtotrafo es kint a levegon szikrazik, de bennt kompresszio alatt nem. - Ellenorzese: tessek osszeutni a gyertyahezagot 0.4mm ala
2. Hamis levegot sziv a blokk. - Ellenorzese: be kell roffenteni (valahogy) es figyelni, hogy nem porog-e fel neha magatol, gazadas nelkul. Ha felporog, akkor ez a tenyallas, ami gyakaran okoz inditasi problemat (bar ez nem hofuggo, ami hamis levegot sziv, az melegen se nagyon indul)
Mazlid van, hogy kommentezos kedvemben vagyok. Azert jo lenne, ha tennel is valamit (pl. gondolkodnal) es nem csak kerdezoskodnel, mert kerdezni nagyon konnyu: Nem kellene Neked inkabb sakkoznod?