Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia. Nekem olyan van és 750-re az 1000-resé biztos nem jó! De minek akarsz te Z1000-re gyártottat 750-re, ha van z750-hez is ilyen?! Igaz az nem kétoldalt lent van, hanem fent, az idom szélei alatt.

CoRo
Üdv fiuk/lányok!
Z-750em van. Tudja valaki, h a z-1000re való új laser extrem dob jó-e 750re?
Nyilván a felfogatás nem, mivel más a lábtartó.
Esetleg azt ha nem jó, hol lehet itthon (HP sps) dobot, ami szintén nagyon tuti.
Előre is köszi
ne tessek bantani engem kerem!
És persze baj se történjen soha, mert egy esetleges hatósági vizsgálat után mindent a nyakadba varnak...
na szerintem ezt többet senki sem nézi meg....
amúgy is 4 év a műszakiig :)
nagykiralysag ugy vissza ponthegesztem vizsgara, mint a sz....rt bar elvben nem is kell, mert a kovetkezo vizsganal beszereltetek ujat, mondvan hogy ez megserult (veletlen kiesett)
Peeeersze 2200 km-en keresztül úgy is használtam, de egy szenvedés volt max 7-et pörgött azt is 1-2-esben utánna már csak 6-ig... a Vmax. pedig olyan 130 volt... emlékszem, mikor jöttem olyan 120-al és előttem az autós index-el jobbra és felrehúzódik, hogy "gyere előzz meg" én meg csak megyek bírkán utánna és mondom magamba "előznélek ha tudnálak" (most itt leszögezem ha valaki beugat, hogy bőven elég az a sebesség meg blabla az tehet egy szivességet... ha annyi lenne a vágyam akkor elég lett volna egy 125-ös is... de persze még egy 2T 125-ös is megfingatott volna így ) de bejáratáskor jól jött, mert véletlenül se lehetett túlforgatni és mivel 2200 km-en keresztül benne volt így a bejáratás mondhatni tökéletes!
Hogy mi kerül 70 ezerbe?
Elősször is 140-lett volna de az első forgalomba helyezést ajándékba kaptam tehát így lett 70. Nade felmerül a kérdés miért nem egyből lett fojtottra levizsgáztatva? (természetesen a lehúzás a lényeg itt is de nem lehet mit tenni, fizess paraszt) Szóval szépen levizsgázott a motor, kapott rendszámot és menetkész volt... ekkor jön a mi kis igényünk! Átalakítási engedély kérelme potom 12 ezer HUF-ért majd ezután beszerelésre kerülhet a fojtás... (persze szakszervíz által, hivatalosan, a csavar rögzítése pontheggsztéssel ~ indok: csak "rombolással" lehessen eltávolítani lol, még szerencse, hogy van kéznél kis mikroműszer, tudjátok amivel még gravírozni is lehet ) ezután újraműszakizik (előtte volt pár nappal, de azért még1szer...) emissziós értékek mérése= károsanyag mérés, elhaladási zajszint mérés stb. (biztos károsabb lett és hangosabb ezzel a módosítással szánalom...) meg aztán illetékek meg miegymás ami pénz és pénz egyszóval BÜROKRÁCIA, de ezen nem kell meglepődni, ez Hungary úgy tömören ennyi....
De nézd a dolgok pozitív oldalát: Akor.-al is vezethető lessz a moci, eladásnál "többet ér" és amire Cápa is kíváncsi, igen 24300 HUF helyett "csak" 7500 HUF a teljesítmény adó kicsit hosszú lett, részemről ennyi... a képen a fojtás műszaki rajzát látni
Propuls!

És így is használod gondolom 25kw-an?
Ez nekem miért nem jutott eszembe amikor vettem...
merthogy gondolom a teljesitmeny adot is csokkenti ez a modszer. jol gondolom? ugye jol?!
Nagyon koszonom az infot, ezt nem fogom elfelejteni, amikor megveszem a Z1000-t
Egy ilyen vizsga mitől 70ezer?
Persze! Ha még mindíg annyi az ennyi Akkor bemész egy ÉRTELMES kereskedésbe megrendeled 4900 Ft-ért a fojtást (egy kis picsa fém lapka, ami majd nem enged teljes gázt húzni ) megjön, szépen beszerelik és újravizsgázik a motor (kb. 70 ezer) ha ez mind megvan utánna tudni még midolog lessz vele...
Egyébként a Z750 ER-család és Versys-en kívül már lehet kérni/megcsinálni 25kw-osra az új Z1000-et is de még ott van a VN 1600-is meg egy pár model
Én most találtam egy 99,99 LE-s hirdetést.
A Kawasaki (legalábbis régebben) mindig a hátsó keréken mért teljesítményt adta meg. Nem tudom milyen értéket adnak meg mostanában, mikor már mindenféle egyezmények alapján gyártják a motorokat, sőt azonos motorokat gyártanak más márkajelzéssel.
ilyet nekem is tudunk intezni? kene!
ok. de ha mindenkinek 134 van beirva es a hirdetesekben is ertelemszeruen mindenki a forgalmiban levo adatot adja meg, akkor miert van ket egzakt de kulonbozo ertek a hirdetesek LE rublikajaban?
Hali! Meg tudná vki adni a JAPÁN Kawasaki e-mail címét! Egy haveromnak kellene, nagyon fontos, de a japán a lényeg!Ne magyar legyen ám! :) Segítsetek! Előre is kösz mindenkinek!
e-mail cím: bubu790724@freemail.hu vagy angyangab@freemail.hu

Üdv: G.
Úgy bizony! Mint nekem is...
A gyár szerintem mindig a főtengelyen mért adatot adja meg. Miért adná meg a kisebbik adatot amikor a nagyobbal rajolhat? A nagyobb kerül bele a forgalmiba is.
ez igaz. csak akkor amiota teljesitmeny adot fizetunk nem mindegy, hogy valakinek a kerekekn vagy a fotengelyen mert kW-t irjak a forgalmiba.... akkor ez mitol fugg? - nyilvan a gyari adattol. a gyar miert valtogatja, hogy ezt v. azt adja-e meg? meg mindig nem ertem....

biztos nem letezik 134E-s Z?

amugy meg 134/127 szerintem tul kicsi eses. ami fotengelyen 134 az kereken 110 (szerintem)
Szerintem ugyanolyan motorról van szó. Csak nem mindegy hogy a keréken vagy a főtengelyen méred-e a lőerők számát..
Z1000 tulajok (vagy barki, aki tudja a valaszt), nagykerdes:

Mitol fugg az, hogy bizonyos Z1000-esek 127LE teljesitmenyuek, mig mas darabok 134LE-sek? Ezzel a ket ertekkel talalkoztam a hirdetesekben. Mit tudtok ezzel kapcsolatban?

kiskerdes: kinek van egy 2005-os, fekete, 134LE-s elado?
A lánc nem fog elszakadni. Módszeresen tönkreteszi a lánckerekeidet, valamint a lánckerék csapágyat. És úgy sokkal drágább lesz a lánccsere.
Remélem a héten tudok csinálni róla pár képet, de ha nem, akkor a jövő hónap első hetébe amint megjön a fizum, veszek megint egy gépet végre.

CoRo
Ok

Coro