Szia. Nekem olyan van és 750-re az 1000-resé biztos nem jó! De minek akarsz te Z1000-re gyártottat 750-re, ha van z750-hez is ilyen?! Igaz az nem kétoldalt lent van, hanem fent, az idom szélei alatt.
Üdv fiuk/lányok!
Z-750em van. Tudja valaki, h a z-1000re való új laser extrem dob jó-e 750re?
Nyilván a felfogatás nem, mivel más a lábtartó.
Esetleg azt ha nem jó, hol lehet itthon (HP sps) dobot, ami szintén nagyon tuti.
Előre is köszi
nagykiralysag ugy vissza ponthegesztem vizsgara, mint a sz....rt bar elvben nem is kell, mert a kovetkezo vizsganal beszereltetek ujat, mondvan hogy ez megserult (veletlen kiesett)
Peeeersze 2200 km-en keresztül úgy is használtam, de egy szenvedés volt max 7-et pörgött azt is 1-2-esben utánna már csak 6-ig... a Vmax. pedig olyan 130 volt... emlékszem, mikor jöttem olyan 120-al és előttem az autós index-el jobbra és felrehúzódik, hogy "gyere előzz meg" én meg csak megyek bírkán utánna és mondom magamba "előznélek ha tudnálak" (most itt leszögezem ha valaki beugat, hogy bőven elég az a sebesség meg blabla az tehet egy szivességet... ha annyi lenne a vágyam akkor elég lett volna egy 125-ös is... de persze még egy 2T 125-ös is megfingatott volna így ) de bejáratáskor jól jött, mert véletlenül se lehetett túlforgatni és mivel 2200 km-en keresztül benne volt így a bejáratás mondhatni tökéletes!
Hogy mi kerül 70 ezerbe?
Elősször is 140-lett volna de az első forgalomba helyezést ajándékba kaptam tehát így lett 70. Nade felmerül a kérdés miért nem egyből lett fojtottra levizsgáztatva? (természetesen a lehúzás a lényeg itt is de nem lehet mit tenni, fizess paraszt) Szóval szépen levizsgázott a motor, kapott rendszámot és menetkész volt... ekkor jön a mi kis igényünk! Átalakítási engedély kérelme potom 12 ezer HUF-ért majd ezután beszerelésre kerülhet a fojtás... (persze szakszervíz által, hivatalosan, a csavar rögzítése pontheggsztéssel ~ indok: csak "rombolással" lehessen eltávolítani lol, még szerencse, hogy van kéznél kis mikroműszer, tudjátok amivel még gravírozni is lehet ) ezután újraműszakizik (előtte volt pár nappal, de azért még1szer...) emissziós értékek mérése= károsanyag mérés, elhaladási zajszint mérés stb. (biztos károsabb lett és hangosabb ezzel a módosítással szánalom...) meg aztán illetékek meg miegymás ami pénz és pénz egyszóval BÜROKRÁCIA, de ezen nem kell meglepődni, ez Hungary úgy tömören ennyi....
De nézd a dolgok pozitív oldalát: Akor.-al is vezethető lessz a moci, eladásnál "többet ér" és amire Cápa is kíváncsi, igen 24300 HUF helyett "csak" 7500 HUF a teljesítmény adó kicsit hosszú lett, részemről ennyi... a képen a fojtás műszaki rajzát látni
Persze! Ha még mindíg annyi az ennyi Akkor bemész egy ÉRTELMES kereskedésbe megrendeled 4900 Ft-ért a fojtást (egy kis picsa fém lapka, ami majd nem enged teljes gázt húzni ) megjön, szépen beszerelik és újravizsgázik a motor (kb. 70 ezer) ha ez mind megvan utánna tudni még midolog lessz vele...
Egyébként a Z750 ER-család és Versys-en kívül már lehet kérni/megcsinálni 25kw-osra az új Z1000-et is de még ott van a VN 1600-is meg egy pár model
A Kawasaki (legalábbis régebben) mindig a hátsó keréken mért teljesítményt adta meg. Nem tudom milyen értéket adnak meg mostanában, mikor már mindenféle egyezmények alapján gyártják a motorokat, sőt azonos motorokat gyártanak más márkajelzéssel.
ok. de ha mindenkinek 134 van beirva es a hirdetesekben is ertelemszeruen mindenki a forgalmiban levo adatot adja meg, akkor miert van ket egzakt de kulonbozo ertek a hirdetesek LE rublikajaban?
Hali! Meg tudná vki adni a JAPÁN Kawasaki e-mail címét! Egy haveromnak kellene, nagyon fontos, de a japán a lényeg!Ne magyar legyen ám! :) Segítsetek! Előre is kösz mindenkinek!
e-mail cím: bubu790724@freemail.hu vagy angyangab@freemail.hu
A gyár szerintem mindig a főtengelyen mért adatot adja meg. Miért adná meg a kisebbik adatot amikor a nagyobbal rajolhat? A nagyobb kerül bele a forgalmiba is.
ez igaz. csak akkor amiota teljesitmeny adot fizetunk nem mindegy, hogy valakinek a kerekekn vagy a fotengelyen mert kW-t irjak a forgalmiba.... akkor ez mitol fugg? - nyilvan a gyari adattol. a gyar miert valtogatja, hogy ezt v. azt adja-e meg? meg mindig nem ertem....
biztos nem letezik 134E-s Z?
amugy meg 134/127 szerintem tul kicsi eses. ami fotengelyen 134 az kereken 110 (szerintem)
Z1000 tulajok (vagy barki, aki tudja a valaszt), nagykerdes:
Mitol fugg az, hogy bizonyos Z1000-esek 127LE teljesitmenyuek, mig mas darabok 134LE-sek? Ezzel a ket ertekkel talalkoztam a hirdetesekben. Mit tudtok ezzel kapcsolatban?
kiskerdes: kinek van egy 2005-os, fekete, 134LE-s elado?
CoRo