Ja! Mondjuk azt meg is lehetne hegeszteni, nem? Nekem négy patent fül tört el, mert ez az Ixil kipuf kizárólag a farokidom műanyagához van rögzítve, szépen kirántotta a farokidom alját. Gratulálok az amerikaiaknak...
Egyébként komplett hátulját kerestél az üzenetedben, nem csak farokidomot, azért gondoltam, hogy nagyobb a baj.
ÓóBazzz!... Ki bír még így 2hetet a gép maradandó alkatrész károsodás nélkül? Mert most kb pénzem egy "naAAgy kövér NULLA"
Azért köszönöm a segítséget, a képek meg majd készülnek, de ha tudok menni, akkor 24én élőben is szívesen megmutatom a lambó narancsot
Coro_Z: Vege a lancnak.... (Ez is Z750 betegseg, ilyen lancot nem szokas 100LE folotti motorra tenni, erosebb kellene ra. Nalam 2 palyanap/1 lanc....)
proplus : ] Es akinek csak 228-at mutat az ora? Most tettem 14 fogut elore, igy kiforog ugyan, de ertelemszeruen igy sem megy a Te tempodnal tobbet, ami azert elgondolkodtato. 1973-ban Drapal Janos Yamaha RD 350-je tobb mint 250km/h-t tudott hiteles mero szerint.... fejlodik a vilag!
Hali! az enyém akkor csinálta ezt, amikor kiment a kenőanyag a görgők belsejéből. Előbb 1-2 helyen a lánchevederek szögben álltak egymáshoz képest, majd a később a külső gyürük félbetörtek és elmaradtak köv. lánccsere.
Cső Z-s társadalom! Gyertek minnél töben 24-én este a H.ringre! Úgynézki Én is megyek és egy ismerősöm is... természetesen Z1000-rel de még délelőtt egy 6000-es szervízt lebonyolítok, hogy friss legyen a gép
Hétfőn nemtudom ki látott, ki nem Madarason a végsebesség mérőn, de szégyen, nem szégyen a legjobb eredményem 224,88 Km/h volt az 1800 méteren. A végén kb 235-240-et mutatott az óra... szóval kb ennyit csal, ez van... én megvagyok vele elégedve netudom, más lehet jobbat ment volna vele, mert Én nem vagyok egy nádszál legény egy SV650 205-öt, míg a Versys 195-ment... szóval nem képviseltem olyan rosszul a Z-ket
Végre nagyjából elkészült a gépem. Lambó narancs színt kapott, ami nekem nagyon bejön.
Viszont észrevettem valamit a gépen. Kicsit olyan érzésem van, mintha a rángatná a láncot a masina... Nemértem a dolgot, mert a lánc fújva van mindíg és kellőképpen feszes is. Mégis, ha felemelem a farát és berakom egyesbe és óvatosan ráengedem a tengelykapcsolót mondjuk nem teljesen csak negyedig, akkor azt érezni, hogy a moci meg-meg ugrik, akadozik a lánc forgási folytonossága és még kicsit oldalirányba is mozog a lánc. Holott, a motor emellett egyenletesen, szépen jár.
Valakinek van valami ötlete? Vagy lehet, hogy csak rossz benzint tankoltam és valójában a motor maga akadozik kicst néha? Mondjuk nem vettem észre...
"Augusztus 24-én lesz az idei utolsó Kawasaki Esti Pályamotorozás a Hungaroringen, amikor is este 18.00 óra és 20.00 óra között a saját Kawasaki motoroddal ingyenesen használhatod a pályát."
Mi a haverral megyünk egy Z1000 meg egy Z750. Mivel semmi rutinunk nincs mindenki jól kikerülhet minket a külső/belső íven
nem áztunk meg, a baleset után sajnos mindegyőnk kedve elment, és 11 után kicsivel el is indultunk haza, fél háromra érkeztünk meg, de szerencsére sehol nem esett, uh szárazon megúsztuk....
ti eláztatok?
Egyébként komplett hátulját kerestél az üzenetedben, nem csak farokidomot, azért gondoltam, hogy nagyobb a baj.