Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én autosboltban vettem kb 70ft /db
itt pécsett megvan a kawa zöld színkódja a festékesnél
múltkor néztem
miért nem kérdezted? :)
hali!

első körben kawasaki kereskedést próbálj, bár az a tapasztalat, hogy még ez a kis fing alkatrész sem áll nálunk hegyekben, rendelni kell. vagy pedig szervizekben érdemes érdeklődni, ott csak van.
Sziasztok,

Amennyiben érdel valakit a gyári Kawa zöld szin, sikerült egy nagyon közelit kevertetni a sashalmi festékboltban.
Meg van a recept náluk, szóval ajánlom mindenkinek.

A Kawasakitól akartam rendelni, de azt mondták feljetsem el, nem tudnak szereni gyári festéket.
Ezek után kutattam és ez lett. Sprayben lehet megvenni, egy flakon 2250 Ft (a gyári 5700 lenne, ha volna).

Ime néhány ma készült kép, a fényezés után. A hűtő idomokat festettem le. Ez egy 2003-as Z1000.

Üdv.
Nekem a héten a kuplunk bowdenem szakadt el. Még az volt a szerencsém, hogy egy kis darab tartott addig amíg hazaértem vele! Különben letolni sem tudtam volna az útról...

Juteszembe! Másnak is kemény a kuplungja? Az enyém olyan kemény, hogy a barátnőm nem is tudja behúzni, csak 2 kézzel.
Háj
Tegnap elhagytam a faridomról alulról patentet ami felfogja a faridom alját , olyat honnan tudnék szerezni
Esetleg vkinek rendszámtartó rajza nincs véletlenül
Hali.

Hát nekem kicsit húzósabb volt (99 e Ft )! Jól szól, dob is a teljesítményen, de gondolom ez nálad sincs másképpen. Dobsz képet a tiédről is, mert kiváncsi vagyok, hogy azon hogy áll.

A rendszámtartó kérdése megoldódott, mert ma rendeltem egy ilyet:
Neked is sok örömet a dobodhoz, jól választottunk !
Szép a dob Albi, az enyém is pont ilyen, csak én nem vettem ki a hangfogót. Valóban titán igazad volt, megnéztem a papírját, csak rosszul értelmeztem a németet. Hát nem akarlak elkeseríteni, de én jó boltot csináltam a 299EUR-os vétellel. Viszont Neked is jól néz ki a 2007-es modellen Sok örömöt hozzá. Nekem a gép hátulja nem jön csak be a nagy rendszámtartó szerkezettel. A többi nagyon tuti, várom milyen lesz majd a 2008-as 750 S .
Ahogy ígértem, itt van pár kép a kipufogóról:
aha, z750 nél annyiban más a dolog hogy villahidakat, első tengekyt9+csapágyakat is cserélni kell viszont nagyobb is lessz a javulás
Bocs, Z1000-re vonatkozott a dolog...
636-nak az első telóját (meg a hátsót is) bele tudod gyógyítani, más villahíd sem kell. Ezután viszont radiális fékeid lesznek Kell pár kiegészítő, de simán megoldható a csere. Én gondolkoztam rajta de most nincs rá keret sajnos.... Itt megtalálsz mindent.
ja, nem
az enyémbe gyári telók vannak, én nem járok pályára, csak motorozgatok
de ha találok olcsón valami szép fordított telót+villahidakat+féknyerget akkor átdobom az tuti
Kösz Jürgen!
Megnyugtattál!

Üdv!
Hali mindenki.

Bocs, hogy eddig nem írtam, csak nyaralni voltam (természetessen motorral)!
Egyszerű volt az exup szelep: lebontottuk a gép jobb oldalát az ülésnél, lekötöttük a drótót az exupszelepről és késsz! De magát az exupot ne kösd ki, mert akkor motor hibát fog jelezni!

Majd képet is fogok feldobni, remélem még ma!
Nekem is ilyen tapasztalatom volt bejáratást követően, hogy húzom, üvölt, de nem rúg seggbe, de aztán szép fokozatosan megjött az erő . A bejáratásnál fontos, hogy fokozatosan növeld azért a fordulatszámot,csak ne tartósan. Barátom most járatta be a cbf 600s-ét, és így javasoltam neki, és már 500 km-nél meg-meghúzta a szarvát csak egy-egy gyorsítás erejéig a max fordulat 3/4-ig, és próbáltam a gépét most, persze a miénkhez képest gyenge (azért csak van 30 paci), de jól veszi a fordulatot. És neki is ezt tanácsolták bejáratásra. Én kíméltem a gépet, csak 800 km után mentem 6000 fölé egy egy gyorsításra és valóban csak a hang nőtt a rúgás elmaradt, de 1200 km-től már fokozatosan húzogattam és egyre jobban ment. De csak 3000 km környéként éreztem azt, amit anno egy 10e km-el rendelkező Z próbálásánál. Egyébként nagyon sokat dob a teljesítményen egy nem gyári jó dob. Én többször cseréltem már, de ezzel a dobbal érzem azt igazán hogy 7-8ezertől nagyon megindul, és nem a hang miatt, hanem érzetre, és a végseb is több, és még jobban menne a pipa nélkül, de sztem, jó ez így.

Az én gépembe tett olaj full szintetikus 10-50-es azért volt ennyi az ára. Az én véleményem, hogy meghálálja a gép a jobb olajat. 6e km alatt hogy többet fizetsz 6e Ft-tal az olajért, az megér annyit nekem, hogy jobb legyen a gépnek szvsz.
Tapasztalt valamelyikőtök "teljesítmény csökkenést" a bejáratási időszak alatt, után? Erre a húzod, de nem megy csak "ordít" szitura gondolok. Hallottam új motoroknál bejáratáskor elő szokott fordulni. Én is ezt tapasztalom. Pedig nem óvatoskodom a kuplunggal....
Stevesaki!
A te gépedbe van "beleoperálva" esetleg Zx6, ill 636 rugóstag? Ez a téma érdekelne... egyenlőre csak elméleti szinten.
Sz"asztok!
fusca! Válaszd a Fuchs-ot! Nem tudom a bixxxxxol-t mennyiért vágták hozzád, de nekem az 1000-es szervíznél Fuchs-ot tettek bele 2540Ft/l pénzért. Elég baráti ár ahhoz képest amit Jürgen említ az ő 6000-es szervízéről. Egyébként meg a Kawasaki gyári beszállítója(!) a Fuchs, Németorzságban pl. csak ezt ajánlják a Kawasaki kereskedésekben.
Én is csak azt tudom javasolni hogy cseréltesd le, ha szereted a gépedet.
Háj
Ma olyan hibát észleltem a gépen, hogy a kilométer órám össze vissza mért , aztán levettem a kislánckerék burkolatát és kitakarítottam a jeledót és minden működik
gondoltam megosztom veletek hátha jár igy vki
Hi!

SZVSZ
Azt csináld és tartsd be ill. tartasd be amit a gyár előír se többet se kevesebbet! Azt az olajat és akkor rakd bele amit a gyártó ajánl-előír, ne ülj fel az ilyen olyan dumáknak. A gyár által kiadott user manual az irányadó, az a mocid bibliája!
A garancia akkor él, ha be vannak pecsételve a garanciafüzetbe a kötelező szervizek. Ha megboltolod egy kawa kereskedéssel akkor jó, ha nem akkor cserélni kell az olajat (hidd el meghálálja a gép, ha hosszú távra tervezed).
Nekem a 6ezres szervíz: 4e Ft/ l olaj, olajszűrő 3eFt, átvizsgálás, szilikonozás a telókon, láncspray kedves közvetlen hangulat, sok jó tanács 1 órás munkadíj 5e Ft

Nem kell semmit csinálni a szeleppel dobcserénél ennél a típusnál, csak átrakod és kész. Egyébként igazad volt Albi (a rossz német tudásomnak köszönhető), nemesfém a dob, csak a német nem ismeri a titán fogalmat, helyette használja a nemesfémet...
B*sszák meg! Direkt a "jobbik" olajat ( OMV BIXXOL) rakattam bele az 1.000-es olajcserénél mert ugye 12ezret el kéne vele menni. Ezt is ők ajánlották. Nem mintha éheznék ha ki kéne cserélni,de ezek az idegesítő dolgok......l
Szerintem is cseréltess olajat meg szürőt, mert bejáratás után még sok vastörmelék, reszelék lehet benne úgyhogy inkább legyen meg, később nehogy baja legyen. A motornak ez a minimum amit meg kell adni aztán ütheted vághatod nem lesz gond. Csá
1. ezekből a szervizekből élnek meg
2.nem árt ha lecserélteted, kitudja mennyire jók ezek az olajak