Sziasztok!
Megjött a bömbi , két óra volt az átadás . Ezek mindent elmondanak és utánna ellenőrző kérdéseket tettek fel
Apróság, de érdekes, hogy tele tankkal adják át. Az 1000-es szervíznél írják felül az agyát, addig 6000-ig pöröghet.
Jah és van rajta fokozatkijelző
Hát ismét újjá varázsolták a Z-t!
Mintha most gurult volna ki a szalonból!
Velem is már nem 1x előfordult hogy megkérdezték új-e a gép!
Mindenki meglepődik amikor mondom hogy 6éves!
Sziasztok!
Én is pont ma szereltettem fel az új láncszettet!
Most pedig elvittem egy kis kozmetikázásra!
Egyébként valahogy én is így vagyok vele mint Miskeri,szeretem tisztogatni a mocit,de a vasárnapi eső után egy napig tisztogathatnám!
Én arra lennék kíváncsi hogy az első fékbetét kinél mennyit bírt?
Háát van aki "gondosabb" van aki nem. Én szeretem takarítani a motort.
Annak idején amikor motoros lettem, akkor engem a nagyok így avattak be a láncápolás rejtelmeibe, és azóta így csinálom.
Hogy mennyit megy egy lánc így vagy úgy szerintem lehetetlen lemérni, még laboratóriumi körülmények között sem sikerülni olyan sok a változó (időjárás, gázkezelés, szél, homok minősége, mennyisége). Az viszont tény, hogy a láncspré ragad. Ha homok kerül bele, beleragad, már pedig akkor a lánc úgy viselkedik mint egy csiszolópapír. A láncápolással -szerintem- nem csak a láncot, hanem a lánckerekeket is véded, mert kevesebb homok kerül bele... Szerintem. Amúgy meg mindenki úgy keni ahogy akarja, lehet, hogy azzal, hogy 2 havonta elpepecselek vele csak 5-6000km-t nyerek vele mintha sosem csinálnám. Mert erre vonatkozóan egységes a vélemény-kenés-tisztítás= hosszabb lánc+kerék időtartam. De én szeretem is takarítani, kikapcsol...Az is lehet, hogy annyi pézt baszok el brigire, meg lánspré oldóra, hogy anyagilag jobban jönnék ki ha nem takarítanám, elvégre láncot-kereket ígyis-úgyis vennem kell...
Baján él Mo. legidősebb "szuperbikere". Most 1098R-je van, ha jól tudom. Bőven túl van már a 80-on és aktívan motorozik.
Ő csak szárazon takarítja ronggyal a láncot. Kenni szerinte elég ha ujjal a lánckereket kened. (igaz ő esőben nem motorozik, és csak az aszfaltot használja, mielőtt krosszmotorok jönnek elő /megint/)A görgő legördül a fogaskeréken. Csak oda kell kenés. Rákérdeztem a brigire, kiröhögött...
Halihó
Nekem 30ezret bírt a lánc,szakaszosan nyúlt Castrolall fújtam,de csak azért,hogy ne rozsdásodjon és zsizsegjen nagyon.
Nyúlás ellen nem lehet tenni,bármivel fújod
Az enyémbe most 16.000 van, és soha nem tisztítgatom, mindig csak fújom. Egy ismerősöm, akinek 54.000 van a GSX-F 750-be mondta, hogy tök felesleges mindig letisztítani, annál jobb minél több rajta a "cucc". Hát én megfogadtam a tanácsát
Jó reggelt!
Nem kívánok senkivel vitatkozni, csak meg szeretném tudni, szerintetek mennyi egy lánc élettartama km-ben.
Olvasom elég régóta (újra és újra), hogy ki mivel ápolja, szerinte így mennyire "gazdaságos" illetve "tartós" a lánc. Mit értetek az alatt, hogy "tartósabb" lesz bizonyos ápoló- vagy tisztítóanyagok használatával? Mennyivel többet lehet elmenni? És mi az alapérték / átlag km?
Szinte mindenki tudja, hogy nem én vagyok a leggondosabb motorgazda itt a fórumon. Én évente egyszer takarítom le a láncomat, rajtaütésszerűen befújom, de semmi rendszer nincs benne és így is 26e km van benne. Normálisnak mondható a nyúlás, utánaállítani még mindig lehet. Ha nem is hajtottam agyon, de jópárszor jártam vele pályán és kapott rendesen.
Le merem írni, mert nem fogom eladni a motort és nem is nagyon hat meg mások dorgáló véleménye.
AZ viszont érdekelne, amit az elején kérdeztem.
Kicsit a Calgon-ra emlékeztet a láncspray használata. A számokat nem tudom, pont ezért kíváncsi lennék, hogy km-re leosztva mibe kerül a lánc gondos és "gondatlan" ápolással.
Szép fényes lesz, de ha kimosod a gyári zsírt a görgő belsejéből, akkor csak ártasz a láncnak, csökken az élettartama.
Lényeg, hogy a görgő-fogaskerék kapcsolat kenve legyen. Gondolom ott még senkinek nem volt homokos, mert onnan kidolgozza a lánc.
Cserebe küldök jo idöt, abbol most van sok. 26 fok napsütes. 10-kor boritok a laktanyabol es megyek ismerkedi az uj jövevennyel.
En a K1300R-t probaltam, hat mit mondjak, mint egy mozdony
Sok balesetmentes km-t kívánok!
de én megszívtam mert a K 1200 R-t próbáltam
háááát rögtön szerelem
Amúgy tényleg kényelmes, a fő szempont az utasülés volt.
Kezesbárány és high-tech-pure.
gratulálok, szép moci
de ez kényelmesebb mint a Z
mert ha jól emlékszem ezért cseréltél
én azt hittem hogy a GS-t veszed
FIGU
Megjött a bömbi , két óra volt az átadás . Ezek mindent elmondanak és utánna ellenőrző kérdéseket tettek fel
Apróság, de érdekes, hogy tele tankkal adják át. Az 1000-es szervíznél írják felül az agyát, addig 6000-ig pöröghet.
Jah és van rajta fokozatkijelző
Mintha most gurult volna ki a szalonból!
Velem is már nem 1x előfordult hogy megkérdezték új-e a gép!
Mindenki meglepődik amikor mondom hogy 6éves!
Én is pont ma szereltettem fel az új láncszettet!
Most pedig elvittem egy kis kozmetikázásra!
Egyébként valahogy én is így vagyok vele mint Miskeri,szeretem tisztogatni a mocit,de a vasárnapi eső után egy napig tisztogathatnám!
Én arra lennék kíváncsi hogy az első fékbetét kinél mennyit bírt?
Annak idején amikor motoros lettem, akkor engem a nagyok így avattak be a láncápolás rejtelmeibe, és azóta így csinálom.
Hogy mennyit megy egy lánc így vagy úgy szerintem lehetetlen lemérni, még laboratóriumi körülmények között sem sikerülni olyan sok a változó (időjárás, gázkezelés, szél, homok minősége, mennyisége). Az viszont tény, hogy a láncspré ragad. Ha homok kerül bele, beleragad, már pedig akkor a lánc úgy viselkedik mint egy csiszolópapír. A láncápolással -szerintem- nem csak a láncot, hanem a lánckerekeket is véded, mert kevesebb homok kerül bele... Szerintem. Amúgy meg mindenki úgy keni ahogy akarja, lehet, hogy azzal, hogy 2 havonta elpepecselek vele csak 5-6000km-t nyerek vele mintha sosem csinálnám. Mert erre vonatkozóan egységes a vélemény-kenés-tisztítás= hosszabb lánc+kerék időtartam. De én szeretem is takarítani, kikapcsol...Az is lehet, hogy annyi pézt baszok el brigire, meg lánspré oldóra, hogy anyagilag jobban jönnék ki ha nem takarítanám, elvégre láncot-kereket ígyis-úgyis vennem kell...
Ő csak szárazon takarítja ronggyal a láncot. Kenni szerinte elég ha ujjal a lánckereket kened. (igaz ő esőben nem motorozik, és csak az aszfaltot használja, mielőtt krosszmotorok jönnek elő /megint/)A görgő legördül a fogaskeréken. Csak oda kell kenés. Rákérdeztem a brigire, kiröhögött...
Panyo mit javasolsz?
Pályán mennyire szoktátok visszaengedni a nyomást? elöl ill. hátúl?
Nekem 30ezret bírt a lánc,szakaszosan nyúlt Castrolall fújtam,de csak azért,hogy ne rozsdásodjon és zsizsegjen nagyon.
Nyúlás ellen nem lehet tenni,bármivel fújod
Nem kívánok senkivel vitatkozni, csak meg szeretném tudni, szerintetek mennyi egy lánc élettartama km-ben.
Olvasom elég régóta (újra és újra), hogy ki mivel ápolja, szerinte így mennyire "gazdaságos" illetve "tartós" a lánc. Mit értetek az alatt, hogy "tartósabb" lesz bizonyos ápoló- vagy tisztítóanyagok használatával? Mennyivel többet lehet elmenni? És mi az alapérték / átlag km?
Szinte mindenki tudja, hogy nem én vagyok a leggondosabb motorgazda itt a fórumon. Én évente egyszer takarítom le a láncomat, rajtaütésszerűen befújom, de semmi rendszer nincs benne és így is 26e km van benne. Normálisnak mondható a nyúlás, utánaállítani még mindig lehet. Ha nem is hajtottam agyon, de jópárszor jártam vele pályán és kapott rendesen.
Le merem írni, mert nem fogom eladni a motort és nem is nagyon hat meg mások dorgáló véleménye.
AZ viszont érdekelne, amit az elején kérdeztem.
Kicsit a Calgon-ra emlékeztet a láncspray használata. A számokat nem tudom, pont ezért kíváncsi lennék, hogy km-re leosztva mibe kerül a lánc gondos és "gondatlan" ápolással.
És most lehet megkövezni, ha akartok
Lényeg, hogy a görgő-fogaskerék kapcsolat kenve legyen. Gondolom ott még senkinek nem volt homokos, mert onnan kidolgozza a lánc.