Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok nem volna valakinek használható első fékbetétje? Hódmezővásárhelyröl akarom felhozni a mocit Tatabányára csak kb 1.5mm a betét most ,hátsó meg nulla,de azt amúgy sem használom.
Két kérdésem lenne, köszi mindenkinek ha segít... megnéztem a tárcsáimat és 4,5-4,6mm (min 4mm van ráírva) a fékek pedig olyan 3-3,2 mm. Ezek még tűréshatáron belül vannak ugye? Van rajta fémfékcső, de baszottul keveset harapnak, szinte markolnom kell, hogy rendeset lassuljon. Előző tulaj rakta fel a fémfékcsövet, lehet levegős, vagy rossz fékfolyadék? Tipp? Kaptam hozzá új fékbetétet, de az van ráírva, hogy szinterezett, nem ez eszi a tárcsát jobban?

Másik kérdésem, hogy kezdünk összemelegedni a vassal, most egy olyan 2-3000km-t futott komplett, újonnan feltett Road Attack van fent. Hagyjam fent, vagy tegyek rá használt supercorsa-t Brian-tól? Van valakinek tapasztalata Road Attack-ról? Mennyit bír, dönthetőségi határok.... vagy supercorsa nem jó a vasra, vagy nem ajánljátok 80-90% utca, ebből több mint fele tempósabb túra, kevesebb város 10-20% pálya
Köszi, én sem nagyon aggódom miatta, csak néztem én is, hogy miafasz? Hülyén tud nézni az ember ha nem tudja mi is van, meg kicsit megijedtem, mert ugye rögtön olajlámpa világít. Újraindít, semmi gond, és pont a házunk előtt állt le beálltam, hagytam kihülni úraindítottam, guggolva figyeltem, de semmi zörej. Ha Te is azt mondod, hogy semmi gáz, akkor hagyom én is a csudába.
Nekem rendszeresen produkált ilyen leálllást, amikor dugóban, melegben araszoltam 1-2 között váltogatva, kis fordulatszámon. Volt, hogy magasabb fokozatban is. Váltás közben állt le a motor, én meg csak nézem bambán, hogy miért nem megy... Különösebben nem izgattam magam emiatt. Mittudomén olyan 3 havonta egyszer csinálta. Talán pontatlan váltás miatt, a csuda tudja.
Alakul a mocim még két hét és kész, nem a legjobb képek de azért látszik valami,most félkész.
Sokmindentől függ hogy a gumi elfordul e a felnin!
Ritka eset de én találkoztam már vele egy 1.9 TDi golf-on (rallycars)
Ha sokat szerelik gumit akkor az a fele ami felfekszik a felnire megnyúlik. tapasztalatból mondom hogy jártam már úgy hogy gumiszerelés után nemtuttam felfújni a gumit annyire megnyúlt (személyautónál) a TDi-nél pl: amikor bemelegedett a slick egy 2. 3. teligáznál kapott akkora nyomatékot a kerék hogy elfordul a gumi, dragstereknél lehet nem használt gumikat tesznek fel
A cikkben is úgy volt, hogy pályára vitték a motorokat, miután felrakták a gumikat. De lehet ti pontosabban tudjátok.
Így elnézést kérek tőletek!
neeeem, ekkora marha nem vagyok tankolok 2. csíknál
Nem tudom, lehet, hogy balfasz voltam és ahogy matattam pillre megmozdítottam a leállógombot, de nem ugrott át.
Se utána semmi gond, se előtte, fasz se tudja, eladó azt mondta, h megcsinálta a szervízt, de ahogy viselkedett a végén, kétségeim lettek...
Mindenesetre, kezd összeállni a pimpelés. Ma megjöttek a matricák, jövő héten festés. Ti ajánljátok a védő fóliázást? Amikor tankra, elölre, vékony átlátszó fóliát tesznek fel... Tantáska, hülyegyerök ellen jó...
ez érdekes
engedd ki a kuplungot
220 km után? Nem a benya fogyott ki? Amúgy ilyen leállásról még nem nagyon hallottam.
Nekem is talál üreset 5. és 6. között. Határozatlan váltás esetén csinálja, mikor finoman bánok vel mint szűzp..val. Mikor küldöm neki rendesen, határozttan behúzva semmi baj. Finom váltásnál is nálam 1200km/2 eset volt. Szerintem én hibám. ű
Viszont történt egy érdekes dolog velem. 220km túra után jöttem hazafelé, gondoltam kávézó előtt meghúzatom, csak a hang miatt. És leállt a moci, pont a házunk előtt. Semmi nem történt, csak leállt, kuplung be volt húzva, alapjáraton gurultam.... valaki ötlet?
Én meg ezt.

Ez egy drag slick, egy minimum 1000 lóerős autón volt, 7 futamot futott aznap, a legjobb az 9 másodperces idő volt ( motorok mit mennek? ). Kevesebb mint 1 cm az elfordulás. Ja és 0,8-as nyomáson.


így igaz,
én se azt írtam hogy mindig elfordul,
csak azt hogy ott láttam,
Hagyjátok már abba ezt a gumi elfordulást a krosszon sem fordúl el a gumi ha benne van a vakszelepes kűlső feszítő vagy mi a bánat a neve
defekt akkor lett amikor kitépte a szelepet
Vajszan nem is rossz. Úgyis fehér szekrénysort csináltam neki. Akkor vajszínű lesz a lábszerkezete az asztalnak. Köszi.

Leszaromponthu?
defektesen, levegő nélkül
Hali koma!
hagyd a túróba én már lefutottam ezt a kört a gumi elfordulással baromság
gumit elfordulni eddig kizárólag krossz gépeken láttam
versenykörülmények között
FIGU
Gold Fever. Vajszín fényezett alváz, motor. 700-750 kg, 400 lóerő. Roadster bódé. Stb.
Kiröhögöl?! Jóvan...
Érdekes színkombináció. Mentőbe lesz? Mondjuk annak gyorsnak kell lennie. Én csak íróasztalt csinálok a lányomnak. Most tanulom a hegesztést a youtube-ról. Csiszolni már tudok.