szia ha koszos a láncom akkor
1.fújok rá lánctisztító sprayt, főleg olyan helyre fújok, ahová nehezen férek kefével.
2. utánna brigéciollal átkenem az egész láűncot, a felnit érintőlegesen, vigyázva a gumira ne menjem.
3. a szem oldalán körömkefével, a szemen vízszintesen pedig használt, puha fogkefével átmosom a brigéciolal.
4. ahová nem jutok el oda megy lánctisztító
5 majd sterimollal, enyhén vagy normál slaggal csapatva végigmegyek rajta,úgy hogy teljesen kimosom a mocskot.
6. a végén meg levegővel (kompresszor, hajszárító, sűrített levegő) full szárazra nyomatom
7 és mikor megszáradt, láncspray vastagon. ezt kb 2-3000km-ként csináltam eddig mindig, volt olyan motorom, ahol a lánc 25000km-nél teljesen rendben volt. Szerintem dupla lesz a lánc idötartama ha így csinálod, bár hosszú idő de egy kissé borús napon fasza 2-3órás pepecs....
lánckenés elött mivel szoktátok tisztítani a láncot?
Castrol -ból vettem 1-et (valami féktisztítós cucc),
de egy alkalommal elhasználtam egy fél flakonnal (400ml-es)
hali mindenkinek! azt szeretném kérdezni, hogy hogyan lehet hozzájutni a gyapi féle hütö takarókhoz és mibe fájnak? amilyenek most rajta vannak azokat én csináltam gyantából, de ezek az iveltek jobban tetszenek.
Először csak egy lyukat fúrtunk felűre.Aztán nézegetés-távtartó hossz méricskélés.Rögzítettük a felső csavarral és bejelöltük az alsó lyuk pontos helyét.-itt egy csavart tekertünk a hűtőbe és ezt jelöltük át az idom belső oldalára.Fúrás.Távtartó,majd ezt is rögzítettük.Próbálj kis fejű csavart szerezni,alá pedig valami szilikonos alátétet.Az alátétet is levághatod srégen,hogy jobban felfeküdjön.A két idom nem teljesen tükörképe egymásnak,ezért egy kicsit kellet flexel igazítani a széleken.Két napig így jártam vele....próba.aztán csiszolás"volt mit" aztán festés... hát ennyi.
Hali!
Nagyon remélem az idő olyan lesz, hogy szintén tudjak menni...
Láncspray kapcsán én is kb. 2 éve már csak a Repsolt használom. Előtte próbáltam Castrolt, Motult, stb.
Ez vált be a legjobban. Nagy esőben is frankón megmaradt a láncon
ezer köszönet! szedem hozzá a cucokat. A csavarnak mikor fúrtad ki a helyét hogy csináltál neki kis peremet, amin felfekszik? mert hogy domború a műanyag?
Köszi a választ. Egyik szemem sír, másik nevet. Sírok mert hát gyatra (viszont így nem fogok padlót miatta) nevetek, mert akkor nincs baja a mocinak. Nálad a fékfolyadékcsere segített?
Üdv.Lehet hogy a legjobb fékei a kawáknak vannak de ez alól a Z750 kivétel és ezzel nem csak te vagy így.Esetleg cserélj fékolajat,de az sem sokat segít.Két személlyel már életveszélyes közlekedni.
Miskeri,4mm az új betét vastagsága és 1mm-nél van csere tehát a tiéd még prima .Esetleg meg lehet égve a felülete(a fokozottabb igénybevételtöl)->föl kell csiszolni,ez a legegyszerübb,ezt ellenörizd elösször
Én Repsol 4t sintetico 10w 40-et használok mióta megvettem!
Láncspray-t repsolt használtam én is,jó volt!De most castrol-t használok!Jobban szeretem a fehér spray-t és jobb áron hozzájutok a 400ml castrolhoz mint a 250ml-s repsolhoz!
Ausztriaban,igazoltatás,nézegették a motort,nyitott
Micron dob volt,ebbe nincs semmi mondta,nagyon
hangos...ennyi volt.fel kellet hivni a főnökömet h
tovább tudjak menni..
Hali!
Nekem is most esedékes a szerviz, és 10W40 repsolt rakok bele ezt ajánlották, meg hiflo szűrő. Láncspait én motult használtam de eléggé ledobja lehet akkor megprobálom ezt a repsolt láttam én is h van kis kiszerelésben, hátha beválik
Köszi, a szerelő haverom is hasonló dolgokat mondott, de alighanem nekem kell majd lecsiszolni, mert ilyen sziszifuszi melót nem csinál nekem... lényeg, hogy egy-két kép legyen, me műszakilag néha nagyon értetlen balfasz tudok lenni...
Szakmámból adódóan szoktam használni brigecioil-t, de nemnagyon vettem észre hogy zaklatná a gumikat.