Na látod ez a beszéd. Egyébként nem könnyebb most máshol sem. Beszéltem anyummal, nagy a gond Arizonában is. Rettentően felpörgött a munkanélküliség. Az ingatlanok árai meg a béka segge alatt. A házuk, ami 145 ezer vol, ma jó ha 85-öt ér. Szóval maradj csak és várj.
Ló estét!
Itt egy pár kép a mai motorozásunkról
Fél 7 re kiértünk a ringre és kiderült,hogy 5-7 ig volt a motorozás a 6-8 al szemben
Na nem baj gondoltuk felmegyünk kétszeméllyel az utolsó negyed órában 3000-ért első kör:elkezdett esni az esső 2. kör szakadt mint állat 3. mégjobban szakadt 4. ki is áltunk a fa.zom fogja eldobni a vasat igy is a 3. kör végén a célegyenesben 220 és fék,jéééé gyorsulun banyek ABS dolgozott rendesen,de pályán maradtunk a mögöttünk lévő pár GSR 750enel 2 métere ált meg a betonfaltól mondjuk három motor volt fent a pályán össz.abból egy pár nagyon meg akart halni vagy válni mert szakadó essőben a célegyenesben egykerekeztek
Péter, akkor miért nem ezzel kezded? De a kenguk földjére menni nem olyan egyszerű. Főleg családdal nem. Én inkább Új-Zélandot céloznám. Nekem az szimpatikusabb.
Azért az igaz, hogy szeretjük archoz és korhoz kötni, hogy kivel beszélünk. Egyébként meg ne sértődj meg ha kiosztanak. Arctalan emberek azt kapják, amit érdemelnek. Aki vállalja az arcát az korrekt. Mi sokan itt személyesen is ismerjük egymást.
Csak simán ordas nagy baromság, hogy a gumi elfordul a felnin gyorsításkor. Megfordult a kezem között pár erős autó, olyan 1000 lóerő és ragacsozott aszfalt-drag slick 0,8 bar nyomás kombó kell ahhoz, hogy elforduljon a gumi. Pár millimétert.
telefon... mutassak képet, hogyan néz ki, vagy menni fog egyedül is
nem mellesleg itt a fórumon is téma volt már többször. keress rá
és a google is a barátod
Szia!
Igazad van, nekem egy fotó is jó lenne, ha látszanak rajta a vezetékek színei és hogy hová vannak bekötve. De mivel a stekkert, csak egy féle képp lehet bedugni így egyszerűen le is írható a szín elrendezés, ha leírja a stekker helyzetét és ahoz viszonyít. Voltam bent egy szervízbe Békéscsabán, és ott nem szívesen láttak, csak ha beviszem a motort ott hagyom és majd ők megcsinálják.......nyílván nem ingyen.
Mindenkinek köszönöm a segítséget és ha mégis tudna segíteni valaki egy leírással vagy képpel, azt nagyon megköszönném!
Üdv: SIBU
Itt egy pár kép a mai motorozásunkról
Fél 7 re kiértünk a ringre és kiderült,hogy 5-7 ig volt a motorozás a 6-8 al szemben
Na nem baj gondoltuk felmegyünk kétszeméllyel az utolsó negyed órában 3000-ért első kör:elkezdett esni az esső 2. kör szakadt mint állat 3. mégjobban szakadt 4. ki is áltunk a fa.zom fogja eldobni a vasat igy is a 3. kör végén a célegyenesben 220 és fék,jéééé gyorsulun banyek ABS dolgozott rendesen,de pályán maradtunk a mögöttünk lévő pár GSR 750enel 2 métere ált meg a betonfaltól mondjuk három motor volt fent a pályán össz.abból egy pár nagyon meg akart halni vagy válni mert szakadó essőben a célegyenesben egykerekeztek
Amúgy nem megyek sehova. Egyelőre. Hátha itt is kánaán lesz nemsokára.
Én ismerlek. Te is engem. Legalább nekem ne. Köszi.
Ki beszél itt magyarságról?!?!?
Csak simán ordas nagy baromság, hogy a gumi elfordul a felnin gyorsításkor. Megfordult a kezem között pár erős autó, olyan 1000 lóerő és ragacsozott aszfalt-drag slick 0,8 bar nyomás kombó kell ahhoz, hogy elforduljon a gumi. Pár millimétert.
Mi tervezzük,hogy megyünk,csak még az nem dőlt el,hogy lábon vagy tréleren.Ajkáról.
Legyünk pesszimisták....
nem mellesleg itt a fórumon is téma volt már többször. keress rá
és a google is a barátod
Tud vki szinkódban segíteni? Köszi előre is!
Igazad van, nekem egy fotó is jó lenne, ha látszanak rajta a vezetékek színei és hogy hová vannak bekötve. De mivel a stekkert, csak egy féle képp lehet bedugni így egyszerűen le is írható a szín elrendezés, ha leírja a stekker helyzetét és ahoz viszonyít. Voltam bent egy szervízbe Békéscsabán, és ott nem szívesen láttak, csak ha beviszem a motort ott hagyom és majd ők megcsinálják.......nyílván nem ingyen.
Mindenkinek köszönöm a segítséget és ha mégis tudna segíteni valaki egy leírással vagy képpel, azt nagyon megköszönném!
Üdv: SIBU