Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali!
Hívd fel a Schnau-t, neki megvan a Fenyő száma!
Schnau, utólagos engedelmeddel!
70/4596301
Így van, nagyon szép kanyarok vannak benne, nem forgalmas, jó a minősége, de most tele volt vízátfolyással, törmelékkel, ráadásul mocskosul villámlott.
Imádom azt az utat!

Csak 1 kissé messze van Békéscsabától!
Ma jól eláztunk Salgótarján és cered között a szerpentinen. Vissza is fordultunk. Tiszta mocsok a motorom. Ráadásul kétszer is igazoltattak a rendőrök.
Sziasztok.
2006os gyári kipufogóról mit mondotok?Benne van az Eu szám,szabvány,ill hangtompitó is?
Vennem kell egyet tegnap majdnem lekapták a rendszámomat Salzburgban..
Köszi, némiképp megnyugtattál. :)
A munkalapnak meg kell lennie a szervizben is, úgyhogy elméletileg nem lehet probléma, ha elveszik a szervízkönyv, sőt a matrica se kell, hiszen alvázszám alapján tudják, hogy mikor adták el és ki. Nekem orvosoltak garis problémát matrica és füzet nélkül is a németeknél.
Helló. Olyan gondolom lenne, hogy eladni készülnék egy Z750-et, de nincs meg a szervízkönyve. Eddig csak 1000 km-nél kellett vinnem, elvileg ennek elvégzéséről adnak is igazolást a szervízben. A kérdésem az, hogy a 4 év garancia ettől függetlenül él-e? A kis jótállási matrica, amit külön küldtek postán, hogy ragasszam be a szervízkönybe, az szerencsére megvan. Tud valaki valamit erről?
Köszi előre is.
F
Sziasztok!Valaki nem tudná megadni fenyooldrider telefonszámát,mert már írtam neki emailt a dobbal kapcsolatban de nem válaszol?
Jóvanna, tudod, hogy szeretlek
Mikor megyünk egy karikát? Látni szeretném a géped élőben.
Elmehetünk kanyarodni egyet, és ha gondolod befejezheted a kóstolgatásomat. Teeee kibaszott nagy motoros te!
OK, de Te nem nagyon kanyarodsz apuci.
Mondjuk a Big-Bangtől én is kaptam már vissza szervíz után a motoromat nem működő első fékkel. Pedig a fékpróba kötelező nekik egy sima olajcsere után is.
500 Ft-ból ma már fagyit is nehezen kapsz. Nehogy a centír hiánya miatt "nyalj" egy nagyot. Elmérsz egy kanyart, vagy túl nagy gázzal jössz ki, nem mindegy, hogy beszitál a motorod vagy nem...

Én is szeretném ha szerviz szerelné a gumim, de a szerviz se tökéletes.
Egyik havernak Yamaha szervizben láncfeszítés (10000-es szerviz) után lelazult a hátsó féknyerget tartó öntvény, és belemart a féktárcsába. Ebből is lehetett volna perec. Azóta van jó bukója. Ez volt az ajándék.
Másik havernak most volt a Yamahája Suzuki szakszervizben, neki pedig a tankot nem rögzítették rendesen. -1 csavar, a másik meg már fellazult.
Nekem meg a zsír új 2 év garis 1000-es K7-esem nem tudták tavaly megcsinálni. Még most is Suzukis lennék...
Én is 190 essel dolgozom nagyon tuti . Ráfér a felnire és jól lehet vele dönteni .

eddig 190/ 50es volt fenn most raktam fel 190 / 55 öset így már olyan magas hogy a hátsó sárédő és gumi között talán 3mm van , de egy állat kanyarban .... csak ajánlani tudom
Hali!
Persze, nézd meg a lehetőségeket! Magam ellen beszélek: árban nagy valószínűséggel jobban fogsz kijönni...
Jah és 190-t basztam bele hátra. Kicsit féltem, de nagyon nagyon fasza. A kisebb felni kicsit meg is húzza, nagyon kívánja a kanyart
Hi!
Pont ma kaptam körüzenetet Szabó Feritől (a lentebb említett gumis):
"Ismét van rengeteg gumi !, tehát lehet telefonálni a hétévégén.
180 -as hátsók már 7500 Ft -tól ,!
Most van több hátsó , ha valakinek csak az kell !"
Van szép új és nagyon fasza gumim :D

illen ni
hacsak nem nyúlsz hozzá a fékkarhoz nem fog összemenni, de ha netán összemegy egy csavarhúzóval óvatosan szétfeszíted és már jó is lesz... szóval nem kell kitámasztani
Lehet h hülye kérdés de ha kiveszem a kereket, a fékpofákat ki kell támasztani?vagy nem mennek öszébb h utána meg ne menjen be a tárcsa közéjük?
Bt14et ha fizetnének se tettem volna fel... ok h nem kopik el hamar, de nem is fog tapadni ...
Nekem most volt hátsó csere, és bizony centíroztak.
Végül csak nem onnan amit belinkeltem, találtam egy másikat ott a képesmotoron 18e-ér a kettő Bridgestone BT014, gumi közepe elöl hátul4mm, oldalán 5. Kb 2000km van benne tulaj szerint, de tényleg jó állapotú ma hozta meg a postás, olvastam róla jót rosszat de szerintem amenyire én hajtom a bringát nekem elég lesz, mármint nem pályázni akarok vele igy értem és most akarom lecserélni csak még nem tom mi lenne akkor tényleg a legjobb megoldás. R17-nél 2500 /kerék-ér cserélik kompletten mindenel együtt mocibol ki-be+centir, igy meg mindennélül 500/kerék
Hát akkor tényleg nem tom it kéne, mert ez a gumis más régota csinálja, nagy gépeken is, de mondja h sosem centirozott még és nem is panaszkodtak eddig, meg pár haver is mondta szintén nagyvérű gépekkel /R1, Tuono/ hogy sosem centiroztattak