Így van, nagyon szép kanyarok vannak benne, nem forgalmas, jó a minősége, de most tele volt vízátfolyással, törmelékkel, ráadásul mocskosul villámlott.
Ma jól eláztunk Salgótarján és cered között a szerpentinen. Vissza is fordultunk. Tiszta mocsok a motorom. Ráadásul kétszer is igazoltattak a rendőrök.
Sziasztok.
2006os gyári kipufogóról mit mondotok?Benne van az Eu szám,szabvány,ill hangtompitó is?
Vennem kell egyet tegnap majdnem lekapták a rendszámomat Salzburgban..
A munkalapnak meg kell lennie a szervizben is, úgyhogy elméletileg nem lehet probléma, ha elveszik a szervízkönyv, sőt a matrica se kell, hiszen alvázszám alapján tudják, hogy mikor adták el és ki. Nekem orvosoltak garis problémát matrica és füzet nélkül is a németeknél.
Helló. Olyan gondolom lenne, hogy eladni készülnék egy Z750-et, de nincs meg a szervízkönyve. Eddig csak 1000 km-nél kellett vinnem, elvileg ennek elvégzéséről adnak is igazolást a szervízben. A kérdésem az, hogy a 4 év garancia ettől függetlenül él-e? A kis jótállási matrica, amit külön küldtek postán, hogy ragasszam be a szervízkönybe, az szerencsére megvan. Tud valaki valamit erről?
Köszi előre is.
F
Mondjuk a Big-Bangtől én is kaptam már vissza szervíz után a motoromat nem működő első fékkel. Pedig a fékpróba kötelező nekik egy sima olajcsere után is.
500 Ft-ból ma már fagyit is nehezen kapsz. Nehogy a centír hiánya miatt "nyalj" egy nagyot. Elmérsz egy kanyart, vagy túl nagy gázzal jössz ki, nem mindegy, hogy beszitál a motorod vagy nem...
Én is szeretném ha szerviz szerelné a gumim, de a szerviz se tökéletes.
Egyik havernak Yamaha szervizben láncfeszítés (10000-es szerviz) után lelazult a hátsó féknyerget tartó öntvény, és belemart a féktárcsába. Ebből is lehetett volna perec. Azóta van jó bukója. Ez volt az ajándék.
Másik havernak most volt a Yamahája Suzuki szakszervizben, neki pedig a tankot nem rögzítették rendesen. -1 csavar, a másik meg már fellazult.
Nekem meg a zsír új 2 év garis 1000-es K7-esem nem tudták tavaly megcsinálni. Még most is Suzukis lennék...
Én is 190 essel dolgozom nagyon tuti . Ráfér a felnire és jól lehet vele dönteni .
eddig 190/ 50es volt fenn most raktam fel 190 / 55 öset így már olyan magas hogy a hátsó sárédő és gumi között talán 3mm van , de egy állat kanyarban .... csak ajánlani tudom
Hi!
Pont ma kaptam körüzenetet Szabó Feritől (a lentebb említett gumis):
"Ismét van rengeteg gumi !, tehát lehet telefonálni a hétévégén.
180 -as hátsók már 7500 Ft -tól ,!
Most van több hátsó , ha valakinek csak az kell !"
hacsak nem nyúlsz hozzá a fékkarhoz nem fog összemenni, de ha netán összemegy egy csavarhúzóval óvatosan szétfeszíted és már jó is lesz... szóval nem kell kitámasztani
Végül csak nem onnan amit belinkeltem, találtam egy másikat ott a képesmotoron 18e-ér a kettő Bridgestone BT014, gumi közepe elöl hátul4mm, oldalán 5. Kb 2000km van benne tulaj szerint, de tényleg jó állapotú ma hozta meg a postás, olvastam róla jót rosszat de szerintem amenyire én hajtom a bringát nekem elég lesz, mármint nem pályázni akarok vele igy értem és most akarom lecserélni csak még nem tom mi lenne akkor tényleg a legjobb megoldás. R17-nél 2500 /kerék-ér cserélik kompletten mindenel együtt mocibol ki-be+centir, igy meg mindennélül 500/kerék
Hát akkor tényleg nem tom it kéne, mert ez a gumis más régota csinálja, nagy gépeken is, de mondja h sosem centirozott még és nem is panaszkodtak eddig, meg pár haver is mondta szintén nagyvérű gépekkel /R1, Tuono/ hogy sosem centiroztattak
Hívd fel a Schnau-t, neki megvan a Fenyő száma!
Schnau, utólagos engedelmeddel!
70/4596301