Szityyyyu-nak igaza van
azzal járnál a legjobban valószínűleg. Itt max. fotót tud neked csinálni az, akinek kéznél van a gépe , de fejből biztosan senki nem tudja.
Szia!
Amikor vettem a mocimat kb 1 honapja akkor ezt is felhivtam, de mondta a pali h borult meg küldött rola 3 képet ezt belinkelem ide, de mivel borult igy már nem foglalkoztam vele, mást nem tok rola kép1 kép2 kép3
Sziasztok! Nekem egy nagy segítségre lenne szükségem, de aki ebben tud segíteni, annak ez apró lehetőség! Van egy Kawasaki GPX 600 as mocim, és leszakadtak a feszültség szabályzó vezetékei. (A szabályzó típusszáma: SH555-12) Tehát van egy feszültség szabályzóm és van 6 db. vezeték (ami leszakadt a stekkerről) szeretném őket visszakötözgetni a megfelelő sarukhoz. Egymás alatt van 3 - 3 saru, beépítve a szabályzóba, meg tudná e nekem valaki mondani, hogy melyik színű vezeték melyik saruhoz csatlakozik? A feladat végül is egyszerű, csak mag kellene néznetek a színes vezetékeket, hogy pontosan hová csatlakizik. Nekem viszont hatalmas segítség lenne! Kérlek titeket segítsetek!
MINDENKINEK KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGET!
Üdv: SIBU
Sziasztok!
Gyors segítségre lenne szükségem. Fejidom festéshez, holnap keverné a festő a szint. Honnan tudhatom meg a szinkódot?
Moci képe a fényképeim közt...
Hali!
Nekem is néha előfordúl,de csak nagy fordulaton kuplung nélküli váltásnál!Olyan mintha nem tudná a motor eldönteni,hogy 5.vagy 6.ba kellene menni inkább üresben tiltásig forog
Látom nem laksz messze tőlem,ha ráérsz gyere ki a ringre ma(és ez mindenkire vonatkozik!)18-20 is esti motorozás lessz(10.500-)
Sziasztok!
Nemrég vettem egy Z 750-et (2000km-el, jelenleg 2500km van benne).
Először is űber a gép
Viszont szeretném megkérdezni, hogy azt hogy sikerül elérnem, hogy néha 5. és 6. között találok egy üres fokozatot?
Km-ből adódóan szerintem a kopásokat kizárhatom. Csak félek hogy szegény szétesik, mert amikor felhúzom 6-ba és engedem a kuplungot érzem hogy ajjaj baj van, akkor felhozm megint a váltókart és akkorát csattan a váltó mint állat!
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv: Ati
legalábbis ahol ezt csekkolják :)
itt angliában pl a rendőrök eléggé leszarják a motorosokat , nagyjából bármit megcsinálhatsz, normális kipuff itt is csak műszakira kell
Nekem ma a 200. km után kezdett el villogni hogy tankoljak.De Janika szerint onnantól még elmegy 80km-t.Tehát a 280-at én is megtudod erősíteni bár tényleg csuklófüggő.De a 300 sem lehetetlen
Figyeljetek arra, hog ynéhány gyökér rendőr a kipuffogón kívül arra is vadászik, hogy a rendszám elhelyezésér vonatkozó jogszabályt, betű szerint be akarja tartatni. Ma kaptunk emiatt büntetést.
Így szól:
28. §
(2) A hatósági jelzést, illetőleg annak tartószerkezetét ... az oldalkocsi nélküli motorkerékpárra és a pótkocsira hátul, ... a jármű hosszirányú függőleges felezősíkjában, vagy attól balra, ... a motorkerékpáron hátul úgy kell elhelyezni, hogy a hatósági jelzés síkja a jármű hossztengelyére merőleges és megközelítően függőleges helyzetű legyen, a járművön túl ne nyúljon, legalsó pontja az úttest szintjétől legalább 0,30 méter, legfelső pontja az úttest szintjétől legfeljebb - amennyiben a felépítmény szerkezeti kialakítása ezt lehetővé teszi - 1,50 méter magasságban és olyan helyen legyen, ahol könnyen leolvasható.”
Szóval ha gyökér a zsaru, akkor megbüntet, ha a rendszám nem függőleges. De a másik rendőr nem foglalkozott vele, csak annyit mondott, hogy olvasható legyen.
azzal járnál a legjobban valószínűleg. Itt max. fotót tud neked csinálni az, akinek kéznél van a gépe , de fejből biztosan senki nem tudja.
Amikor vettem a mocimat kb 1 honapja akkor ezt is felhivtam, de mondta a pali h borult meg küldött rola 3 képet ezt belinkelem ide, de mivel borult igy már nem foglalkoztam vele, mást nem tok rola
kép1
kép2
kép3
MINDENKINEK KÖSZÖNÖM A SEGÍTSÉGET!
Üdv: SIBU
Gyors segítségre lenne szükségem. Fejidom festéshez, holnap keverné a festő a szint. Honnan tudhatom meg a szinkódot?
Moci képe a fényképeim közt...
Szerintem nem fogod megbánni hogy nála csináltatod !
Más: jövő pénteken,megy valaki veszprém környékéről a hringre?!
Nekem is néha előfordúl,de csak nagy fordulaton kuplung nélküli váltásnál!Olyan mintha nem tudná a motor eldönteni,hogy 5.vagy 6.ba kellene menni inkább üresben tiltásig forog
Látom nem laksz messze tőlem,ha ráérsz gyere ki a ringre ma(és ez mindenkire vonatkozik!)18-20 is esti motorozás lessz(10.500-)
Tud erről a masináról esetleg vki valamit? Az egyik cimbimet lehet, hogy érdekelné.
http://www.kepesmotor.hu/kawas...
Nemrég vettem egy Z 750-et (2000km-el, jelenleg 2500km van benne).
Először is űber a gép
Viszont szeretném megkérdezni, hogy azt hogy sikerül elérnem, hogy néha 5. és 6. között találok egy üres fokozatot?
Km-ből adódóan szerintem a kopásokat kizárhatom. Csak félek hogy szegény szétesik, mert amikor felhúzom 6-ba és engedem a kuplungot érzem hogy ajjaj baj van, akkor felhozm megint a váltókart és akkorát csattan a váltó mint állat!
Válaszotokat előre is köszönöm!
Üdv: Ati
itt angliában pl a rendőrök eléggé leszarják a motorosokat , nagyjából bármit megcsinálhatsz, normális kipuff itt is csak műszakira kell
Elhatároztam, hogy veszek egy Kawasaki z750 - et. Arra lennék kíváncsi, hogy a maga 18,5 literes tankjával milyen messzire jut el?
Így szól:
28. §
(2) A hatósági jelzést, illetőleg annak tartószerkezetét ... az oldalkocsi nélküli motorkerékpárra és a pótkocsira hátul, ... a jármű hosszirányú függőleges felezősíkjában, vagy attól balra, ... a motorkerékpáron hátul úgy kell elhelyezni, hogy a hatósági jelzés síkja a jármű hossztengelyére merőleges és megközelítően függőleges helyzetű legyen, a járművön túl ne nyúljon, legalsó pontja az úttest szintjétől legalább 0,30 méter, legfelső pontja az úttest szintjétől legfeljebb - amennyiben a felépítmény szerkezeti kialakítása ezt lehetővé teszi - 1,50 méter magasságban és olyan helyen legyen, ahol könnyen leolvasható.”
Szóval ha gyökér a zsaru, akkor megbüntet, ha a rendszám nem függőleges. De a másik rendőr nem foglalkozott vele, csak annyit mondott, hogy olvasható legyen.