Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Elég hosszú a Z750-en áttétele. Haveromnak Fz6-on elől 1 foggal kevesebb, hátul 3-mal több van (E: 3%+ H:4%) és 1-6 -ig minden fokozatban otthagy, bármilyen fordulaton.
A motor meg így is annyit eszik mint egy 1000-es, én speciel nem akarok rövidebb áttételt.
+ így is megy bele elég km!
hali
elöl 15, hátul 43 és előre 14 nél kisebbet nem kapsz
legalább is én nem találtam, de csináltatni lehet
bár szerintem az bőven elég amit Janika tett fel 14 - 45
ha meg nem inkább cseréld ki a motort
Ok.és mennyi a hátsó?Nem találom a szervizkönyben.
Mennyit csal 100km-en az órád kb?
15 a gyári elől
Motorra hátra az üljön akinek két anyja van , ráadásul pont mögéd? Szédülsz?
Az pont az a 5-7000 fordulat, ahol az a lyuk van.
Tényleg amit mondani akartam nektek ma volt a gép diagnosztikan.
113.8Le,79,8NM 11425fordulaton,és 245,8a vége
Ezt tudtam én is ,hA kisebb jobban gyorsul,ezert kell nekem is 15ös,asszem 17es a gyari.2személyel 120-160között gyenguska..
Jólvanna!
Megoldás: ha elől kisebb a gyárinál, vagy hátul nagyobb= jobbangyorsúl, kisebb végsebesség. Elől nagyobb a gyárinál, illetve kisebb a hátsó fogszám= nem pörög ki az életben , de ha kipörög, akkor végre több, mint a gyári.
...és ezeket kombinálhatod
Szeva Kombánygyílkos!
Mennyi amúgy előre a gyári 17-es?
Ezek a bajorok elfelejtettek focizni . Azért sört még tudnak főzni.
Magyar vagyok nem Labanc............
Nem nálunk ez kimaradt ,tudod mi 125ös aprilliákkal kezdtünk.
Te, labanc! Nem volt versenybiciklid, valami szputnyik, csepel...
Oksa,köszi.ez ha jol tudom kevesebb mint a gyari?magyarul nekem mint amatörnek ettöl jobban huz,gyorsabban gyorsul,csak kevesebb a vége?
DID 520ZVM2 láncot tettem fel, elöl 14 hátul, 45 fogszámmal (JT lánckerekek), ha akarsz módosítani az áttételen ezt ajánlom, ha nem akkor meg tetesd a gyárit
Jani bácsi ,melyik szett lenne ok szerinted?ird már meg légyszi,utananézzek,és rendelek.holnap ugyis megyek haza.
köszi
Keresd kutya.-át itt a fórumon, hegylakó topikba megtalálod, nagyon jó árba vannak szettjei

Aki tegnap lemaradt annak egy kis ízelítő perec jóvoltából
Esti motorozás
Szia.
köszönöm,én is igy gondoltam,h olyan 20körülig ok
-nak kellene lennie.ok,láttam h húzni lehet rajta még olyan 1cm(bár lehet kevés lesz).D.I.D az ok lesz.köszönöm..
Akkor van mikor megérett rá, ez sok mindentől függ...
Most erre azt tudom írni lehet csak óra szerint van benne annyi km... vagy kerekeztek vele előtte, nem volt gondozva...

mikor beszéltünk telón tudod ezt kiveséztük...

enyémbe 38ezer van, most cseréltem a héten rajta láncszettet és első-hátsó fékbetétet és ezek mind még gyáriak voltak benne...
Én DID láncot tettem fel elöl -1, hátul +2 kerékmódosítással, és mit mondjak a tegnapi esti motorozás után azt mondom nagyon megérte nagyon ütés lett igy a gép...
Ma mentem egy karikát a 34 lovas Zémmel, és egész jó... Így hagyom fojtottan...
Legalább az ember gondolkozik, mielőtt előzni kezd.
Elég fura volt másfél év után 100 méternél többet motorozni.
Szerintem előbb nézd meg a fogakat, esetleg húzz a láncon. Szerintem "normális" használat mellett 20-25000 el kell mennie a láncnak.
Amúgy D.I.D., ha egy kicsit vastagabb vagy ENUMA ez a tuti.
Sziasztok. Hazaértem a mai mentetből
Egerszeg - lenti
sikerült eldobnom a motorkámat .
a szalagkorlát alá sorult . első telót cserélni kell

tippek ötletek hogy miet vegyek bele ? gyárit ? vagy valmelyik ninja fordítotteló belemegy még régen mondtátok ... milyent és hol ?
Sziasztok.
Mikor van a lánc,lánckerék csere a motoron?nekem 16.500nél nyulott,csattog......ja és mit ajánlotok ?
szótál vóna kiviszlek
úgy is pestre mentem este..