Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Részemről rendben
mivel egy éve a sarokban áll, gondolom nem árt majd egy olajat is cserélni benne, de az legyen a legnagyobb gond. ha úgy gondolod, hogy szeretnéd, küldj egy mailt
volkay_orsi@hotmail.com
bazzz ezt a szöges témát én se tudtam...
Hát én remek jókat száguldoztam a német autópályákon, tök jó érzés volt, hogy itt biztos nem mérnek be. A németek amúgy is mennek mint az állat. És némelyik autópálya tiszta kanyargós, az embernek szinte MotoGP feelingje lesz...
Hát fordított telóval mindenképpen jobb lenne ... de az bontóban is nagyon drága.. mert akkor ezekszerint villahidat is cserélni kell...

jövőhéten elkezdjük szétszedni és akkor derülnek ki a dolgok... hogy mi kell

de egyenlőre azt a gyári villádat lefoglalóznám ... örülök mert eddig egy bontóban sem találtam

és bármennyire is fordítottat akarok ... 80e et előbb összeszedek mint 200e et és nem akarom emiatt kihagyni a teljes szezont ...
Gumiteszt:
Németországban ugyan szabad nagy sebességgel száguldani autópályán, csak éppen nem lehetséges. Olyan sűrű a forgalom, hogy az esetek többségében 100 km/óra körüli tempóval kénytelen vánszorogni a motoros. Nagy ritkán ugyan adódik rá lehetősége, hogy másodpercek alatt felgyorsuljon közel kétszázra, de aztán megint le kell lassítania az elé kivágó autók miatt. Franciaországban 130 km/óra a megengedett sebesség a sztrádákon, összességében mégis sokkal gyorsabban és nyugodtabban lehet haladni rajtuk. Ezt nem csak érzésre mondjuk, hanem az 5. számú tesztmotor – egy álomszép Repsol-Honda – adatrögzítőjében tárolt információk alapján is.
Jenli,
nekem még meg van a gyári villám, azt szívesen eladnám. 80-ért bármikor vihető, én újonnan vettem, de talán 2e km van benne

az én motorom elejébe zx-10 futómű került. viszonylag babra munka, legalábbis a szerelő szerint. villahidakat cserélni kell, a gyújtás másként kerül be, azt hiszem valami mást is babrálni kell a vázon kérdés, hogy mennyi a szerelő munkadíja, de szerintem 200-220 alatt nem úszod meg
nagyon jó, én imádom, DE még mindig nem cseréltettem benne rugót pl. most 90-95 kilós emberhez való rugó van benne, azzal nagyon kemény. a csere viszonylag sokba lenne, ahhoz képest, amennyit megyek. vagyis így marad
gondold meg, és beszélj egy szerelővel, hogy a gyári villa átszelepelése, keményebb rugó/olaj mennyit segítene rajta
Komolyan mondod, hogy 2 szöggel a gumiban felment a ringre? Tegye össze a két kezét, hogy mást nem csapott el.
Ausztriaban tele vannak vele a szalonok.itt a tiéd is olyan max hét papirmunka lett volna.
Igen nem mennek sokan előre. Itt lehet amúgy?
De ez is a balfaszság, hogy nem bírnak előre menni. Szerintem a magyarok jobban tudnak vezetni.
Pesten jobban szerettem autóval közlekedni. Előzékenyebbek voltak mint itt. Az más kérdés, hogy a nagy dugók miatt Pestre se mennék motorral...
...és nem mennek előre a lámpánál, mindenki fel van öltözve rendesen.
Nem csak benzinre jut nekik több, hanem motorra is. Pénteken rendelt egy faszi 1200 GS-t és novemberre igazolták neki vissza
Köszi...
Utána nézzek..
Viszont a közlekedési morál/szokások elég érdekesek itt München környékén. Mindenki be van lassulva, és lehet vezetni is elfelejtenek. Mert városban/faluban sok helyen 30 km/h a limit, pályán meg kinyomják a gépek szemét.
Minden második motoros int csak, így már nem emelem fel a kezem a kormányról, csak a kézfejem a csumáról.
Azt utálom még, hogy amikor csak én jövök az úton, egy bringás átváltja a zöldem pirosra és átmegy előttem. Aztán még pár átszambázik előtted szabálytalanul. A biciklis az Úr!
Meg itt hétvégén is forgalom van, több pénz van benyára...
TK.
Részvét. Mihamarabbi felépülést!
Ja, azt nem mondtátok, hogy volt szög a gumiban...
Azzal biztos, hogy nem mentem volna fel pályára

Tavaly volt innen fórumról vki akinek javítva volt a hátsója és úgy sem jött fel, ezek szerint jogosan!
Jobbulást kívánok én is illes.zoltan-nak. És remélem a motorja is felépül.
úgy ahogy FIGU írta 15, 43
Még nem tom, túlzottan nem foglalkoztam vele... sőt nagyon nem is érdekel annyit tudok hogy óra szerint mentem 68al és a trafi 56ot mért úgyhogy mér felfelé jócskán, de az erő amit kaptam az kárpótol
Van fent egy nagyon jó képgaléria

Sajnos akkor jól láttam mikor a boxban állt, nagyon csúnya
Húúú bakker ez tényleg elég csúnya látvány.Szerintem senki nem szeretné így látni a motorját. Jobbulást mindkettőjüknek.
Sziasztok!
zoltan.illes barátunk köszöni a jókivánságokat!
Sajnos még kórházban van lehet műteni kell a lapockáját azthiszem.
Tegnap elhoztam a ringről a motorját,a bátyának megmutatták a felvételt saja én nem láttam igy csak az ő elmondása alapján írom le mi is történhetett
A 4-es kanyar után beszitált a motor hátúlja kisodródott a bal oldalra és olyan volt mintha behúzta volna az elsőféket és a motor hátúlja felrepült csinált egy szaltót és a farára érkezett,de lehet,hogy a füvön bebicsaklott a kormány és az dobta fel a seggét Lehet defekt okozta a beszitálást,mert mondta Zoli amikor még nem ment a menet,hogy van 2 szög a gumiban
Hozzájárúlt,hogy a képeket feltegyem ide nektek,hát csúnya látvány
Üdv.link Itt találsz telót, de az benne van majdnem 200-ba.Kifli,Féknyereg,tárcsa...Stb
most hogy már cserélni kell a telót inkább fordított telót raknék bele az biztosan stabilabb ...
mint Borsónak van . Az milyen tipusú / évjáratú ninjának a telója ?
Ha valaki tud bontóbol az szóljon !

illetve ha azt a Ninja villát raknék bele ahhoz passzol a gyári féknyereg és felni vagy Ninja kel abból is ?

érdekel gyri z750 villa is akinek van vagy tud valahonnan irja !
üdv srácok !
tegnapi esésem után most mértem fel a károkat ... a helyzet nem kilátástalan de igy is drága lesz . a lényeg hogy nem lett komoly baj !
Az első teló teljesen elcsavarodott, az egyik hűtőkonzol leszakadt , kormány hajlott , felniben elég durva nyolcas de talán ki lehet hengerelni , meg a fejidom tartófülei szakadtak le . a többi me a szokásos dolgok fényezés kell mert minden karcos ....

Zalaegerszeg után lentinél van 2 visszafordító kanyar , ahogy kihúzódtam az ut szélére hogy kintről döntöm rá kanyarra , a külső íven eltaláltam egy kátyút , beszitált , aztán már csúsztunk is ... a motort inkább elengedtem had menjen az útján egyenesen a szalagkorlátnak csúszott én meg utána de szarncsére a szalagkorlát előtt már megálltam .
hát igen magyar utak ... nem versenypálya :S