Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Igen z1000-hez kéne
Itt van egy jó kis úti beszámoló:
Transzfogaras
link
Kííváncsi vagyok nagyon, hogy milyen élőben...
Az a transzfogarasi út nem semmi, multkor az ötödik seb. cimű műsorban mentek el oda 3 kemény sportkocsival, keményen tolták
1000-hez kellene igaz? mert nekem csak 750-hez van.
khm, khm...
Igen, rosszul fogalmaztam. Arra gondoltam, hogy megmutatják, hogy hogy is lehet csinálni, de van egy határ amit szerintem 2 nap alatt nem lehet megcsinálni. Nálam volt olyan, hogy mondtam, hogy ezt nem, mert veszélyesnek ítéltem, és igazam is lett,mert aki meg bevállalta, az esett. Törekedni kell, de be kell látni, hogy nagyokat ugrani nem lehet. Nálam az van, hogy "fékezek,mert nem tudom bevenni, kisodródók, aztán mikor bent vagyokanyarba látom, hogy még 30-50-el gyorsabban is mehetne, vagy a döntési szögemet nagyobbnak érzem, mitn amit a kamera mutat.
Ha az ember teljesen tisztában van a határaival, akkor felteszem nem jár tréningre...
Nem kötelező elesni, elég ha az ember tisztában van a határjaival. Szerintem akkor jó az oktató, ha felismeri, hogy mennyit lehet kihozni valakiből és mi a saját (testi, lelki, bizalmi) határa. Ha valaki elesik az az oktató hibája is. IS.
Pályázás is jó, de ott sokan vannak. Vagy aggatok, vagy épp azt figyelem, hogy ne aggassak a gyorsabbaknak. Mindkettő veszélyes. Volt amikor egy versenyző barátom tanított az euroringen. Csak ketten voltunk. 4 kör után teljesen leért a lábtartóm. Csak őt figyeltem, csak vele mentem. Ennyi. Aztán volt, hogy felmentem és voltak még 20-an. Hááát önbizalom el, mindig arra figyeltem, hogy el ne essek.
Bocsi Csutka, nem rádszervezni akartam, csak nem láttam a hozzászólásod... Melóban vagyok és elkezdtem írni a hozzászólást már egy fél órája...
Egy jó kis "csapatépítő" motorozás viszont tényleg jó lenne eccer.
Erdélybe nem szeretne valaki tenni egy karikát? Mi úgy néz ki megyünk páran július végén harmadjára is Torockóra, de most bentebb is merészkedünk, jó lenne eljutni az ezeréves határig, + szemügyre venni a transzfogarasi utat... Bélával is meg lehetne beszélni egy találkozót...
Nah, ha elkészül végre az udvarunk, szervezek egy fórumos kerti partit, aztán mindenki jól megnézheti magának a másikat egy sör vagy egy limonádé mellett, és ha akar, a fejéhez vághat egy muffint...
Helyszín: Bp, 1022
Időpont: 2010 július eleje?
A legtöbb tréningen saját motorral kell menni, aminek az az előnye, hogy amúgy is azon akar az ember megtanulni rendesen motorozni... És igen, a tréningnek az a lényege, hogy az ember feszegeti a saját és motorja határát, így az esetek nagy részében legalább egyszer fel is borul. De ettől nem kell frászt kapni, mert lassú gyakorlatokról van szó, és ettől a motornak nem lesz baja, aki nagyon félti vegyen rá bukógombát.
Nem Én voltam aki először szóvátette ezt neked. És szerintem többen ítélik el ezt a fajta hozzáállást mint amennyien pártolják, a régi fórumtagoknak meg szerintem már legalább a fele elszállingózott. A díszfasz jelzőt pedig nem tudom kinek szántad, hisz Én pl. már rég olvasgattam itt amikor Te lecserélted a Gas-gas-t a Z-re...
Figyelj Csucsu, ha neked ez így jó akkor csináld, a Te dolgod, de legalább azt nézd meg, hogy ki az akinek az észt osztod. Én nem hiszem, hogy egyszer is alpáriba mentem volna át veled szemben.
Na jo kisasszonyok. Valamit tisztázzunk.

Az itteni csapat egy részével már régen lángost ettünkl velencén amikor egyik másik díszfasznak fogalma sem volt ennek a topicnak a létezéséről, érdekes módon azok az emberek engem elfogadtak így ahogy vagyok, azt ahogyan írkálok és ahogyan beszélek. Így bazdmeg ha találkozol velem sem ér meglepetés ugyanis amikor nem a kibaszott monitor mögött ülök is ugyanilyen szókimondó külvárosi gyerek vagyok. Ha tetszik ha nem.

Ugyhogy kérlek ne legyél butus, ez nem LFP vagy nem LFP, én így nyilvánítok véleményt. Zavar esetleg tibikém mert akkor szívesen modérálom magam

ne vicceljünk már.

Inkább menjünk motorozni egyet valamikor MINDENKI!
Bármelyik 7köznap délután megfelel nekem, és akkor aki akar verekedhet is velem, bivalyt kivéve bár őt is lecsavarom
hangnem...LFP...milyen szavak ezek?
Csucsu!
Velem is volt már egy-két összeszólalkozásod régebben itt... Egyszer a fényszóró milyensége miatt, egyszer pedig... a fene tudja már.
Akkor is az volt a bajom, hogy ez nem olyan hangnemű fórum -szerintem- mint az "LFP".
Nem értem miért nem lehet ezt megszokni...
Azt inkább nem taglalnám, apróság. Csak a bánat maradt utána. Aki teheti vegyen 1000-es sportmotort. Mindenhol tol mint a barom. Jó fék, jó futómű és lendületes túrázáshoz a legjobb.
Hali!Mi baja lett ami nem javitható?
Én mindenkinek azt mondom, hogy fekvős motoron eloszlik a súly, a kezed, a farod és a lábad között. Múlt héten Kakasdon a Yamahánál voltunk, és bent van a szalonban egy olyan 1000-es K7-es, mint amilyen nekem volt. Nem csak emlékeimben puhább az ülése. A hátsó ráadásul nagyobb, és a formája is jobb. Barátnőm mérges, hogy eladtam.
Ráadásul kisebb a homlokfelület a motoron ülve, és kisebb a légellenállás.
Légellenállás=alaktényező*legnagyobb merőleges keresztmetszet.
Minden kisebb egy fekvős motoron. 1000-es K7-es kevesebbet evet pár decivel, és gyorsabban mentem vele.
Hali!

Én voltam tavaly Safety-Hungary-n, nagyon jó, meg minden, 1x tényleg megéri elmenni, de csodát ne várjon tőle az ember. Szerintem 3x20 perc !SZERINTEM! többet ér a ringen.
Azokkal a tréningekkel meg érdemes vigyázni ahol nem adnak a feneked alá motort, mert már olvastam valahol, hogy vmeik tréningen saját motorral kellett menni és 10ből 7en elestek
Na ebben egyet értek.
A fórumozás sokkal érdekesebb mint a Barátok közt...
Nagyon jók ezek a tréningek, ha rendőrmotoros tartja az is nagyon jó. Van itt az oldalon egy rendőrmotoros srác, a Pohi, úgy tudom, hogy ő egyik kollegája tartja. Én is mihamarabb elmegyek minél több ilyen oktatásra, mert sokat lehet tanulni, jóval többet, mintha itthon köröznék...
Jaja, látom ismered őket. A vinxxgrip-re azt mondta az imp. hogy azt nem ajánlják erre a típusra, de ismerek a problémát, nem csak ezen a típuson van, és hogy már agyalnak a svájciak. Egyre égetőbb pestre mennem, szal mihelyst tudok felteszem. Nekem is az a véleményem, hogy tartson a csaj, meg motorozzon velem, de az én barátnőm most tanulja a motorozást, nagyon szokatlan neki. Sajnos erőből is kevés van neki, és ilyen kapaszkodóval könnyebb neki. Legalábbis hosszú túrák esetén...