Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok!

VÉÉÉÉÉÉÉGRE elkészült a motrom! Márcsak a megrendelt dolgok kellenek rá (bukombák, felirat, plexi konzol).
Gyönyörű a lambo narancs! És gyonyorűen szól illetve néz ki a LASER EXTREME kupffom is!
Képeket majd tolok fel, amint lesz fényképezésre alkalmam (kölcsön gép)

CoR
A markolat 3500 HUF, a kipuff ára (biznisz okból nem publikus ) de ebay-en 290 EUR+ szállítási költségtől (18-30 EUR) kezdődően találtok
A kipuff nagyon bevált! Nem dobom le, marad! Biznisz-ből tettem fel, mert tudok szerezni szállítási költség nélkül külföldről...
A hangja nagyon meglepő: mivel vékony, azt gondoltam nem lesz mély öblös alacsony fordulaton, de tévedtem. Talán azért van, mert nem sok tömítőanyag fér a vékony kipuffba. Viszont magas fordulaton nagyon érces hangja van, nem véletlen a gpstyle elnevezés... . Nem kell kivenni a hangtompítót belőle, mert azzal együtt produkálja ezt, megmondom őszintén még nem próbáltam enélkül (pedig azóta mentem már vele majd 1000 km-t), de egyszerűen nem érzek késztetést rá, de nyílván ki fogom majd próbálni városban és pályán. Ha lesz szabad időm felveszem vidire és iderakom a kétkedőknek, csak a szabadidőt mocin töltöm, otthon meg nincs sok időm család mellett. Még az Eringes onboard felvételt sem vágtam meg, csak kiírtam dvd-re. Lippi van sokat rajta és Cápa húz el párszor. Legközelebb saját tempót fogok menni és nem állok be senki mögé, akkor többőtöket tudom megörökíteni.
Jürgen

Nem vált be a gp style kipu hogy már hirdeted is? vagy biznisz?
Csak azért kérdem mert még mindig dobot akarok venni a gépre.....
igen, csak Neked 1000-es Z-d van! az hatalmas kulonbseg, az 1000-es merfoldekkel jobb motor a 750-esnel (nem veletlenul kerul majdnem 1M-val tobbe), arra mind igaz, amit irtal!

mondom ugy, hogy en mas tipus vagyok. meg nem nagyon ultem olyan motoron, amit ne probaltam volna ki hatarig, ugyhogy kb. tudom meddig lehet donteni oket. krosszgumival is dontottem aszfalton, meg speed gumival is terepen a keplet ugyanaz: amikor mar megycsuszik akkor eleg. szerintem leginkabb gumifuggo, leb...ni csontig mindent le lehet (csak a csoppert nem )
Én is úgy vettem meg a Z-t, hogy nem próbáltam ki. (csak tetszett a színe ) Tréfát félretéve, egyáltalán nem bántam meg. A literes sportmotorok közül mindet kipróbáltam, sorosakat is, V-ket is, mindegyikkel az a bajom, hogy nem érzem a motor súlyát, fingom sincs meddig dönthetem, csak arra tudtam hagyatkozni, hogy "biztosan tudja, mert láttam már vele embereket kanyarodni".
A Z-t igazából előre megfontolt haszonszerzés céljából vásároltam, hogy gyorsan tovább is adok rajta. De mikor ráültem megdöbbentett. Pontosan tudom, mit csinál alattam és folyamatosan tolja az infókat a se**embe, hogy még mennyi gázt húzhatok, mert állati stabilak vagyunk még. (ezt eddig egyedül a bmw-knél tapasztaltam) A fékekkel szintén semmi bajom nincs, közútra nekem tökéletesek, pályára nem járok. Összegezve: marad a gép egy jóideig.
en csak azt tudom javasolni, hogy ugy vegyel motort, hogy elotte ki is probalod! eletemben egy motort vettem ugy, hogy nem probaltam ki a tipust. a Z-t..... hiba volt.

az, hogy mi kopik, mindig attol fugg, hogy hogy vezetsz. nalam pl. minden kopik.
esesnel tank, huto, dekli, farokidom, kormany serul - mint minden motoron
bukogomba nem ved meg, amitol az megved azt meg is lehetett volna fogni!
ra merek menni barmire, frocskoli a vizet


a fekek a Z-n kielegitoek, de nem kivaloak (a ZX-en kivaloak!). az eso tema gumifuggo.

koltoi kerdes... a Z 750-t es ZX-9R-t kozott hogy vagy kepes vacilalni, mikor a ket motornak semmi koze nincs egymashoz azon tul, hogy minketto Kawasaki? egyaltalan, hogy lehet egy lapon emlegetni ezeket?
Nehanyan felreertettek a kerdesemet.. A kerdes az lett volna, hogy van-e valaki aki modositott (esszeruen roviditett) attetellel hasznalja a Z-t, mondjuk egy elol 14 fogu lanckerekkel? Es ha van ilyen, akkor mit tapasztalt? Vegulis mindegy, mar megrendeltem a kisebb lanckereket, hadd menjen! Meg sajna nem erkezett meg de ha megjon, akkor majd en felteszem....
köszi Jürgen
5 literes fogyasztás az új Z-nél? Felejtsd el! Nekem mikor nem húzom neki 7.5-t eszik! És rendesen be lett járatva.... Viszont ajánlom, mert szinte mindenre jó motor!

Jürgen!
Mennyi volt a kipufogó és a markolat?
A kábelek azért virítanak mert vakuval fényképeztem, hogy látszódjon a karbon hűtőtakaró, természetes fénynél nem gáz, de valóban a kábelek kint vannak oldalt az injektornál . Normális fénynél még nem csináltam képet (ezek is nem tiszta mocinál készültek).
Viktor!
Ezek közül az új Z jó vétel lehet (ha megvan rá a keret ezt válaszd, ha nem kell szélvédelem), a 2005-ös S sok ennyiért de nagyon kényelmes és jó (sztem nem zavaró a 6-7ezer közti rezonancia).
A gsxf sztem sok ennyiért mert már ezer éves technika (igaz ez okból megbízható is) de ennél csak modernebbet érdemes venni, gondoldj arra egyszer le fogod cserélni és akkor mit kapsz érte? A zx bevált technika, de ha kereskedőtől veszel nem újat, akkor számolj min. 100e Ft plusz költségre, ami az ő haszna... de ez sportmoci.
Az 5 literes fogysztás mesebeszéd, de 6 liter körül már reális. Én nem kímélem, de nem gyilkolom (Mátra-Szeged 2 és negyed óra 230 km, településen 70 max, kint 140-180km/h és 6,5 az átlag csomagokkal) Általában 6,0-6,3 között szokott mozogni. Ha utast viszel akkor az s-t válaszd, de újra mondom ha megvan a lé akkor az újat vedd! sztem...
szerinted nem marha ronda ahogy a kábelvégek/csatlakozók virítanak gyönyörű fekete mocidon?
persze ezzel nem téged ocsárollak, hanem a kawa tervezőt
Érdekes módon a 2007-es verzión semmi ilyen nem látszik, a desing szélesíti optikailag a gépet,
állítólag szeptember körül kidobják a Z750- S 2008 verziót is belőle, benfenteseknek nincs róla valami képük? Fejidom nekem kő, csak nem tudom hogy fúrjak faragjak vagy várjak.....
Ejnye Jürgen! Nagyon zsiványos lett a gépeZet!
sziasztok, marketing szövegrészt kihagyva valaki tudna nyilatkozni a z-ről
moci vásárlás előtt álok
zxr900 2002évj 1650eFt, 140Le kereskedő
z750-S 2005 1490eFt 110LE kereskedő
z750 1910eFT 2007 0Km 1910eFt 106Le kereskedő
GSXF70 1000eFT 2003 98Le rokon
között kellene döntenem,

mindegyik kereskedő a saját cuccát nyomja, állítólag űberfasza a z750, akár pályára is mehetek vele, a 5L-es fogyasztást az injektor garantálja, nincs nyomatékgörbe lyuk és semmi sem tud elrozsdásodni, a világítás tökélletes és az új(2007) verzión már nincs rezonálás, és a telók is jók
a 2005-ös z750S-ben ugyan az első teló nem olyan frankó, de olaj öntögetéssel hozzá állítja az elhízott seggemhez (105Kg) ami 1 hónapja még csak 95 volt.

JA és ezek állítólag 100e km-et elfognak menni a kopó alkatrészek cserélésével.

DE MI AZ AMI kopik (gumi, lánc-lánckerék-en kívül)
eséseknél mi sérül és mi kerül rajta sokba? bukógomba megvéd? eső beáztat valamit? valaki rámer vele menni kaviccsal szórt töltésre, vizes úton fröcsköli a vizet?
Minden érdekel, legfőképp a fékek megbízhatósága és a vizes menetbiztosság/bizonytalanság.

Köszi, minden érdekel
A gépem gyakorlatilag egy két pici apróság kivételével megkapott minden extrát amit szerettem volna, a képek lent: alsó idom, karbon oldalsó hűtőtakaró, dizájnos alu hűtővédő, Z-s láncvédő, Z-s markolat, leo vince gp style kipuff (nagyon jó a hang hangtompítóval is csak füldugó kell, de azt a gyári dobhoz is használom, szal mind1...), integrált ledes hátsó lámpa, rendszámtartó. (még jön króm kormánysúly és 3 cm-t emelő fém betét amitől jobb lesz a visszajelzése a gépnek)
Mindent az ebayról szereztem be, amin a legjobban röhögtem, az a láncvédő, melyet 2 eur-ért vettem , mert csak 1 licit volt előttem... szóval ajánlom mindenkinek.
Sziók!
Szabiztam, már itthon vagyok (ill. M.o-n is voltam, csak 2x4 nap mátra ill. balcsi) Maradjunk annyiban, hogy a mátrában 2szer csúsztam meg (pedig nem döntöttem lábtartókoptatósat) mindkétszer a kanyar közepén volt homokos kavics... szal, aztán a hírekben is láttam a siroki úti olajkiöntést... elment a kedvem a közúti kanyarélvezetől, marad a ring, közúton pedig lájtos kanyarodás ahogy eddig is. Pedig a mátrában jó lett volna kicsit élvezkedni, de maradt így a gyönyörködés a tájban ami szintén nem utolsó.

Janika drakula a géphez, sok örömet hozzá!
Propuls (és mindenki szervízes témában hozzászóló)! Közben Cegléden megcsináltattam a 6ezres szervízt és nem kellett csalódjak! Megvolt az olajszűrő és olajcsere, kérés nélkül át lett nézve a gép, láncon lett kicsit utánállítva, első telók lepucolva szilikonnal lefújva, lánc lefújva, mint alapszolgáltatás. Nézhettem is volna, de dolgom volt, kaptam csomó hasznos tanácsot, és fel lett szerelve a gépre jópár extra 2 és fél órás meló alatt (amit otthoni szerszámkészlettel nem tudtam megoldani képeket teszek fel rögtön). Mindösszesen az anyag és a 2és fél órás meló kedves precíz szervízessel és sok tanáccsal nem volt 30ezer (29eFt) Ha csak az alapszervíz kellett volna akkor kijött volna a 6ezres szervíz 22eFt-ból!

Szegedet messze elkerülni vásárlás és szervíz szempontból! Kanyargászni pedig azért lehet, csak ismerni kell a jó minőségű újabb utakat a környező területen (Szeged-Mórahalom-Zákányszék-Bordány-Szeged példul, de van még pár ami jó kanyargós és jó
Hali! Én 28-nál cseréltem, mert a láncon lepattant vagy 10 görgő, a Parillától vettem Afam lánckereket és RK láncot 22000 volt kb aztán Erik a Speedlineban 1 ezresért felrakta. Házilag is lehet cserélni,csak akkor van gáz ,ha úgy megvan huzva gyárilag a kislánckerék mint az enyémen ,h csak légkulcsal lazult meg. Szétb*szni meg nem érdemes az anyát,mert benne van a sebességmérő jeladója. A lácot még össze is kell tudni szegecselni vagy kell hozzá egy megfelelő szerszám. DE azért csak bátran!
Ha nem kezelsz valamit normálisan, akkor persze, hogy egy idő után cserélni kell...
Hello cápa.

Nekem elöl JTF 1538.15-ös hátul JTR 1478.43 lánckerék van. Gondolom ez 15 és 43 fogas kereket jelent. Igazából nem számoltam csak mailbe írták mit küldtek. De szerintem ez a gyári áttétel úgyhogy bocs ha feleslegesen írok. Az lehetséges, hogy 18000-nél cserélni kelljen a lácot és lánckereket? Pedig nem hinném, hogy örülten hajtanék. Annyira meg volt nyúlva a lánc már, hogy azt hittem bármelyik pillantban leugrik róla. Meg D.I.D láncot vettem hozzá, asszem majdnem 40 ropi volt összesen.
Szia!

Ez kerlek a torockoi var (Erdely). Be is vettem! : ]

E-Ring-re szivesen mennek, de egyelore rendbe kell szednem a motort (megint). Ez a palyazas nem fekszik ennek a szutyadek Z-nek, elfogy minden. Ebben a percben is varok lanckerekre, lancra, fekbetetekre. Ha ezek meg lesznek, akkor mar nincs akadalya, maximum a hetvegi programom. Terjunk vissza a kerdesre pentek tajan!

Apropo! Kinek hany fogu lanckerek van fenn elol? Es mik a tapasztalatok? Ertelemszeruen csak sima Z (tehat nem S) tulajoktol varok valaszt. (Bar azt nem is tudom, hogy az S valtozat attetele egyezik-e a simaval?!)
Ilyen csak ezüst.
Hi! Te milyen várat próbálkozol bevenni a Z hátán? Nyomunk a hétvégén egy e-ringet? Z
képet tudnál róla feldobni
Z750 Enduro