Tudna segíteni vki abban, hogy miből is áll az új 750-en a 6.000-es szervíz?A kezelési könyv szerint csak egy mezei átvizsgálás, de felhívtam a Big-Bang-et ott azt mondta a tag,hogy olajcsere is kell. Mikor mondtam,hogy a kézikönyv szerint nem kell, akkor már azt mondta,hogy mindenkinek ajánlják és szokták is kérni. Na most ez a lehúzás vagy tényleg kéne cserélni. Vagy hagyjam a picsába a szervízt?
futóműves témáról annyit hogy ha szar úton mész jobb a sima teló (persze ha nem vagy olyan nehéz hogy összeüljön :)) és kanyarogni illetve pályán meg jó uton job a fordított.
SZVSZ persze
de sokat röhögtem már haverokon TL-el meg tuonoval amikor odaéertünk valami döcis részhez és leesett a fejük a kemény elejétől, nekem meg csak pattogott az elsőkerék ahogy az kell :)
Amúgy érdemes beleoperálni a Z-kbe a Zx6, ill 636 elejét+hátsó rugóstagot (vagy akár aprilia-ét) ha normálisan akartok közlekedni jó úton is :)
én nem utaltam arra hogy nekem új kellett vagy hogy újat vettem volna, ezért nem vágom minek írtad azt hogy nekünk mindegy milyen motor csak új legyen.
én használtat akartam venni de a hitel miatt ugyanannyiba került az új, ennyi
Ühhüm, vágom. Nem a motorozási élményről beszéltem, hanem a Z1k futóművéről. Összehasonlítva azokkal a gépekkel amivel mentem (hasonló árkategóriában), vagy egy Touno-val elhiheted, hogy szarabb futóműve van. Nyilván ebben az árkategóriában egy sportgépnek fényévekkel jobb a futóműve, de az meg kényelmi szempontból nem azonos. Valamit valamiért. Persze ez semmit nem von le az élvezeti értékéből, sőt valószínűleg ki sem motorozom soha, de véleménye azért lehet az embernek . Továbbra is állítom, hogy nagyon jó kis mix azért a pénzért, de vannak dolgok amin nem kellett volna ennyit spórolni (futómű, fék). Ismételten hangsúlyozom: magánvélemény
Hat csak mert a futomu josag tapasztalati targyalasa eseten tulajdonkeppen azt is meg kene adni, hogy milyen suly jellemzi a kedves motorost, amikor a motor futomuvet dicseri/szidja. A futomu mellett szoljon, hogy Te 85kg-al (elhizott japcsi ) nem talalod rossznak, en meg 100kg-al (szumos japcsi )talalom rossznak. Es utas is felul neha...
Van Z750-em, probaltam Z1000-t mas motorokat is. Van crossmotorom, van szocialista hulladekom. Szerintem a Z750 futomuve pocsek (szerintam arcatlanul rossz...).
Zarojel: egy futomu nem akkor rossz, ha puha. es nem attol jo, hogy kemeny...
Pl abból, hogy olyan érvet hoztál fel, hogy simsonról ültél át a 750-re. Mintha nem lenne mindegy, hogy 88, vagy 98 kW. Az 1000-snek is lehet óvatosan adagolni a gázt, nem fog ledobni. És egy új 750-es áráért kapsz egy 2-3 éves 1000-st.
Én közel olyan áron jutottam hozzá az 1000-hez mint egy új 750-hez.
Viszont az ezres futóművétől sem vagyok elragadtatva.... Kétségtelen, hogy a 750 puhább.
1 millával drágább volt...ezt biztosan tudom törleszteni
előtte simsonom volt az is 5 éve, nem akartam instant halált....
nincsenek különleges igényeim futómű szempontból, nekem ez tökéletes arra amire használom
(amúgy nem drága átépíteni z1000 futóműre)
Ennek első sorban anyagi korlátja volt.
A másik -az én esetemben-, hogy egy 33Le-s, 400-as gépről ültem át, és egy kicsit nagy ugrásnak éreztem azt a ~130Le-t...
És mivel amúgy sem tudok motorozni még mindíg, még meg sem közelítettem a kis Z futóművének határait.
Többetektől olvastam, hogy nem valami jó a z750 futóműve. Felmerült bennem a kérdés, hogy akkor miért nem 1000-est vettetek? (ami igencsak ütős ezen a téren.)
Okés, majd hívom. Nekem a hétvége nem túl jó családi elfoglaltságok miatt, de a csütörtök nem beszélve a péntekről jó lehet. Addig is gyúrd a gépet . Én átmegyek ma délután Orosházára és környékre, lesz egy kis dolgom, de annyi időm nem lesz, hogy moccal kerülni tudjak egyet még.
Hallom akkor holnap lefujva :(((
Jürgen! solt felvetettte a csütörtököt, illetve a hétvégét! kérlek egyeztess vele, én alkalmazkodok hozzatok, nekem most nincs dolgom!
köszi