Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hali.
Hát az szupi!Örülök nektek Z-seknek.Én benne vagyok akár hétközben,akár hétvégén,majd szabaddá teszem magam.El gurulhatunk v.merre sok kis Z zümmögne egyszerre!
Nem mertem megkockáztatni a 40 fokot bőrruhában...
Nem jöttél a Cora parkolóba, 12ig ott vártunk, csaptunk néhány kört
Nahát! Erre nincs senki?
Hát jah!
A pécsiekkel én sem vagyok megelégedve!
A 6000-es szervízt még ott csináltatom, mert motor vételkor kibuliztam, hogy az 1000-es és a 6000-es szervíz grátisz legyen.

Amúgy nem csak ennyien vagyunk Z-sek a környéken, mert a báttyámnak is az van + még egy srácnak itt Nbajomban (nagy az egy főre jutó Z-k száma itt :D)!

A közös gurulásban én is bent vagyok!
Tudsz valami jó szervízt szólj ám,én is elszeretném majd vinni.
nem húzom lejjebb mint ahova ők rakják magukat,
én valszeg kecskemétre vagy pestre viszem
Jó lehúzod a pécsi szervízt...apropó,Te hova viszed szervízbe?Miri és én is érdeklődöm.
ebayen licitáltam, kb 15 rongy volt
nálunk is meg lehet venni kawa boltokban
38.000 asszem, érdeklődj az álítható z750 túrlexi iránt és valszeg ezt fogják mutatni
(ha pécsett kérdezed a kawánál ott 45 öt mondanak )
miri,

nekem az előző gsx-r 600-on Raptor volt. Sima tri-ovál a legegyszerűbb saválló anyagból (nekem ez tetszett). Igényes munka és szép hang, és az ára is jó volt. Ha nem lenne rendszer az enyémen simán raknék rá Raptort. (A srác azt mondta, hogy a dobnak a belseje akra másolat...)
msn biztos lehetne,de nekem duntsztom sincs hogy működik,nemvagyok számítógép guru...nézz rá az életkoromra... A mocimról is teszek fel képeket,egy fekete,gyári Z750-es,semmi plussz,ennyi.Nincs sportdob,nem is tudok véleményt formálni erről a dologról.
És Te?milyen felszerelésben mocizol?
gabor67 neked van msned? Iwiwen megtaláltalak asszem, majd megjelöllek. Gyűjtöm a cimbiket. Múlt hétvégén lelléről mentem haza kvár fele és több zvel is taliztam. Nagyobb lehet arra a populáció.
Raptor dobokról van vkinek véleménye amit megosztana velem? Gabor neked sportdobod van?
Steve,Te ezt a jóvágású plexit hol csuváztad?Így vetted v.hol lehet ilyet?
Hát aki engedély nélkül rohangál,az nagy bajnok!
Bár olvastam már van engedély,minden megbocsájtva....
Szerintem én vagyok a legidősebb köztetek,de nem baj,ja,meg a legtapasztalatlanabb is.
Bocsi.Tényleg Te meg pécsi vagy.Akkor megdumálhatunk egy időpontot egy közös talcsira.
Én nagy ász? Csak minden pénzem benzinre és a mocira költöttem.
Sajnos mindig lebalekolom magam. A bukogombámmal is megjártam. Legutóbb hagytam magam rábeszélni egy pár új gumira. Két bridgestone. A hátsó még elmegy, de az elsővel nem vagyok kibékülve. Fékezésnél nyikorog, a körförgalmakba meg úgy megyek be mint 1 nyugdíjas a wartburgal. Pécsen a tesconál a barátnőmmel majdnem sikerült elfeküdnöm. Meg 1x elcsúsztam 40el és deknicsere lett a vége. Azóta nem találom magam.

Stevasaki felvettelek msnre ha nem gond.
Akkor lóerőhajkurászásra fel!
Akkor már ez is egy ok, hogy nem ezzel adják ki a motorokat. A nagyobb fogyasztás, ami nagyobb károsanyag kibocsájtást is jelent.
De ha csak paraszti ésszel tud valaki gondolkodni Meg ne sértődj ám! Nekem is K&N van a motoromnak, aminek az a lényege, hogy a gyári, papír! légszűrőt helyettesítve több oxigént, és nem pedig port juttat az injektorhoz/karbihoz. 6000 km-enként a filmréteget, ami a port szűri meg, és az oxigént simán átengedi egy 4000 Ft-os spray-vel kell pótolni. ha a port is átengedné, akkor nem hiszem, hogy a dakaron, Forma-1-ben, Nascaron is tesztelnék őket! Ja, és 1millió mérföld garancia van rá, tehát nem szakad és nem kopik, ami azt valószínűsíti, hogy nem valami bóvli anyagokból van összerakva Kínában.
Mindezek ellenére a több levegőhöz arányaiban több benzin is kell, ezért karbis motoron hozzá kell fuvókázni, és állítani a karbikat, az injektoros motor minimálisan utánaállít, de sportkipuffnál már egyes modellek el sem indulnak, pláne légszűrőnél, ott kell a power commander, és módosítani kell jó pár dolgot, fékpadon lehet csak igazán, 500-as fordulatszámonként belőni, hogy eltűnjön a katalizátor, meg az Euro 3 miatti lyuk! úgyhogy nem mhülyeség a sportkipuff mellé K&N-t venni, és belövetni, mert+10-15 pacit ki lehet hozni már a 750-es Kawákból is!
Szerintem a másik ok, hogy miért nem ezzel szerelik a motorokat az ár. Gondoljatok bele kb 5 éve elterjedt néhány autómárkánál, hogy a jobb oldali tükör kisebb mint a bal. Miért? Spórolnak 2 eurót egy autón akkor az a legyártott "néhány" darabnál jelentős megtakarítás. Gondolom én, hogy papír szűrőt gyártani filléres dolog (ráadásul ha utánna szervizelteted a gépet akkor gyári szervizben gyári szűrőt raknak bele, ergó jó nagy kasza van az előállítási ár és az eladási ár között). Ehhez hozzájön, hogy nagy a legyártott darabszám ami csökkenti az előállítási költséget stb. Egy K&N meg nem 5 forintba kerül....
Lehet, hogy hülyeséget beszélek, de én nem tartok attól, hogy a K&N-em miatt kifeküdne a blokk. Ahhoz szerintem túl jó neve van a gyárnak.
Nyilván drágábban kéne adniuk a motorokat a gyártóknak, ha sportlégszűrővel szerelnék őket. De nem hiszem, hogy ez egy közel hárommilliós motornál tétel lenne. Szerintem a tartósság az elsődleges szempont egy szériamotornál. Egy versenymotornál ez teljesen más, mert ott az a lényeg, hogy az adott versenyen a legtöbbet hozzák ki a gépből és tojnak rá, hogy esetleg jobban kopik a motor.
A zxr-emben gyárilag szivacsfilter volt. (nem sportlégszűrő)
Tudtam, hogy ezzel fogsz érvelni. Mármint, hogy nagyobb lyukak vannak a szűrőn. Ettől azért biztosan bonyolultabb a dolog, mert nem ma kezdték ezeket a szűrőket gyártani és nem hiszem, hogy ennyire balfék módon lenne megoldva. Tudom, hogy a gyártó mindig kicsit jobbat ír a termékéről, mint amire valóban képes - bár az új reklámtörvények miatt már ez sem biztos - de a termék leírásánál a gyári szűrőtől jobb levegő-tisztítást garantál. Hogy miért nem ezzel adják ki a motorokat? Szerintem azért, mert ennek van karbantartási igénye (tisztítás, olajozás) a papírszűrőt meg egyszerűen cserélni kell.
Tegyük fel, hogy józan paraszti ésszel gondolkodom:

A sportlégszűrőnek mi a szerepe? Hogy több levegőt engedjen be. Hogyan lehet több levegőt beengedni? Nagyobb keresztmetszeten. A nagyobb keresztmetszetten mi fér még be? Szerinted gyárilag miért nem sportlégszűrővel szerelik a belsőégésű motorkat?
Ezt azért nem hiszem... Persze, ha ki van száradva akkor nem szűr semmit.