Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!

Ezt honnan tudod? Csak azért kérdezem, mert nekem az (K&N) van benne és a gyári leírásában az ellenkezője van, annak amit mondtál.
Ha pályázol akkor is több port nyel. A sportlégszűrő kb 100x akkora porszemet enged át, mint egy normál. Nem tudom megéri-e plusz 1-2 lóerőért...
miri, gabor, albi, steve(én)
ez már 4 pécs környéki Z-s
gurulhatunk valamikor...
Miri,Te nagy ász lehetsz akkor.Sokat járok Dombóvár felé,sajna még nem találkoztam a gépeddel,biztos kérdeztem volna.Na de így már ok és jöhet a szabad mocizás.Látod,már 3-an vagyunk.Én itt k.váron nem ismerek több z-st,de már láttam egy feketét az enyémen kívül.
Örülök,hogy a környéken van Z-felhozatal.Bajom felé nem is voltam még,de látom leszek.Eddig vagyunk 3-an,már jó.Látom Te is rutinos vagy,na nem mint én...
Üdv a fórumon.Megadjam az elérhetőségem?
Jöjjön a kép,persze,hogy mindenkit érdekel,naná!
tegnap este elhoztam a gépet, kezdésnek 250 km sikerült , majd tolok fel képeket róla a nap folyamán, persze csak ha érdekel vkit
a 6000es szervíz kb mennyibe fáj
Én benne vagyok egy kis mocizásban bármikor (hétvégén). Egy év allatt 17e-t mentem jogsi nélkül, de másfél hete már legálisan is mehetek. Össze kellene szedni egy kis csapat Z-t a környékről.

No de a szervíznél maradva tudnátok tanácsot adni hova menjek? Nem garis a motor. Csak azt szeretném ha hozzáértő ember nyúlna hozzá és azért ne 20000 ft legyen az órabére.

Sportlégszűrőt z-be érdemes venni? Azt hallottam, h csak akkor vegyek ha pályázni fogok, mert ha nem akkor csak több port nyel a motor.
Hali!

Én Nagybajomi vagyok (Kaposvártól 25 km)!
Engem se hagyjatok ki!
Ez a kaposvár környéki,somogy megyei jó szervíz engem is érdekelne.Szia Miri én kaposvári vagyok.Mikor mocizunk egy jót?
Sziasztok.Kösz a bíztatást és élek is vele,mert elfogok menni az e-ringre és nembaj ha valaki most tanul mocizni,fő,hogy tetszen neki és élvezze.Nekem 39évig nemvolt motorom,most van és nem bánom,ez egy csoda!
És jó hogy van ez a fórum és tuti jó haverok lesztek így is és ha néha találkozunk,úgy is.
Köszi és jó fórumozást továbbra is.
jézusom....pécsit azonnal feltjsd el!
Hello!

Segítséget szeretnék kérni. Lassan 24000 lesz a mocimba és úgy tudom ilyenkor kell nagyszervízre, szelephézagállításra vinni. Tudnátok ajánlani megbízható, korrekt szervízt? Dombóvári vagyok, úgyhogy
itt a környéken szeretnék találni (pécs, kaposvár) amennyiben lehet, vagy veszprém környékén. A másik amit még szeretnék tudni, hogy mekkora ennek az anyagi vonzata és hogy a motort hosszabb időre ott kell hagyni vagy megcsinálják aznap ha bejelentkezem?

Előre is köszi.
Sajnos ez velem is majdnem minden héten megtörténik....
Ráadásul ebben a melegben szerintem mindenki figyelmetlenebb meg türelmetlenebb...
Na ma majdnem elbasztak....
oke ertelek. 5000 es 6500 is ketszer tobb a jellemzoen 2500km-nel, amit ezekkel a gumikkal a 150 lovas betontorpedok mennek. nagyon jo versenygumit vasaroltam 30.000Ft-ert (a par kerult annyiba) es ezzel 5000km-t mentem. szerintem jol jartam. ennek ellenere nem vasaroltam tobbe, mert a teherbiras nem volt eleg. ket szemellyel elegge ette, de a mi leg fontosabb volt az egy szemelyes problema: nekem folduton is mennem kell a motorral es a palyagumi nagyon vekony falu, serulekeny abroncs volt. feltem mindig, hogy a murvan megserul a szerkezet. nem veszem eszre es utana az orszaguton eldurran. ettol tartvan, kicsit jobb anyagi helyzetem vegett inkabb utcai sportgumi part vettem, ami ugy 2-szer annyiba kerult.
Cap,

vágom én, hogy az 5k km nem rossz egy használt pályagumitól, sőt kifejezetten jó. Csak megjegyeztem, hogy én most olyan 6.5k-nál tartok és nem tartom a gumit annyira kopósnak. Szóval nem beszélünk el egymás mellett
Ne parázz én még a kismotorommal se mertem olyat dönteni ugyanabban a kanyarban mégis élveztem a motorozást! Emberenként változó de kell néhányszáz km a pályán h hasonlóan tudj fordúlni mint a Cap. Viszont el kell kezdeni és nyomni amikor ugyérzed h rá vagy hangolódva!
nemtom, én pályára nem járok a géppel (egyelőre) de conti road attack van hátul és sport attack elöl.
Viszonylag elégedett vagyok vele, de még nincs mihez viszonyítanom.
Köv gumim vagy dunlop vagy metz lesz szerintem (csak azért nem conti hogy teszteljem a többit )
Amúgy én rengeteget gurulok 200 felett, mert haverok leginkább nagy gépekkel jönnek (busa,tuono,tl,factory) tehát nem nagyon kell visszaengednem a gázt, gyakori hogy 220-230 al ékelünk. (ők persze néha többel is )
a hozzaszolasok alapjan kezd kikerekedni a kep:
1. erdemes sportgumit hasznalni
2. ezen belul viszont a Michelin Pilot Sport-tal tobb embernek is meggyult a baja (bar mondom: palyan, szerintem jo, en mar csutkara koptattam vele mindket labtartot es messze van meg a csuszashatar)
3. Metzeler-rel nem lehet baj: nagyon jo marka es nagyon jo profilt gyartanak.

frts: nekem a hasznalt palyagumi birta 5000-ig! ne feledd, hogy ez nagyon jo eredmeny, nem utcai sportgumirol van szo - ezzel azt akarom kihangsulyozni, hogy a Z750 gyenge futomuvet ellensulyozhatja egy igazan jo gumi paros. a drasztikus kopastol meg nem kell annyira tartani, mert a Z senem eros, senem gyors. Marpedig a gumit a sebesseg eszi meg, mert nagy temponal kezd el melegedni es ezzel egyutt gyorsan kopni. Marpedig nagy temporol itt ritkan esik szo, mert azon filozunk, hogy 170-nel mar mindenki le akar szakadni a motorrol. Egy ZX-12 meg ketszer ennyit megy es annak is gumi kereke van!

Az Oxtar csizmaval az a bajom, hogy 2 honap alatt kikopotatta a valtokar lyukasra... Egyebkent szuper viselet....
Hát.... Nekem gyári gumi a dunlop spormax qualifier volt fent, amit iszonyatosan szerettem és amivel igazán bátor voltam. Most michelin pilot sport van ami egyszerűen hányadék mind közúton, mind pedig pályán: egyszerűen nem merek vele belemenni a kanyarba, mert nem egyszer előfordult már, hogy meglepett.... Van benne 600km kb. úgyhogy szerintem az lesz a sorsa, hogy eladom és qualifiert veszek. Akinek kell szóljon...
Amúgy nekem is sidi vertigo csizmám van!
http://www.totalbiker.co.uk/im...
Hello.
A képek nagyon tutik és nagyon komolyak!Sz.tem jólcsinálod.Na el sem merek majd menni,én balfék vagyok ilyen kanyarvételhez.
A ruházatot meg komolyan fogom venni és igyekszem pótolni megfelelően.
Hát én sehol nemvagyok hozzátok képest.
A csizma meg othon birja sokáig a szekrényben. Pont most néztük az Eperét a koptatonál oldalt már kilátszott belőlle a zoknija, mert az használva van. Egy cimbi vett a Plusban egy9esért valami nóném sportcsizmát, tolja benne másfél éve semmi baja de az még nem is ért le soha a kanyarban valszeg eltart még egy ideig.
Hi! Megnézheted az Ering oldalán, képek, motoros, 07 15 euroring kupa cimekre kattintva. oda tették fel. Később küldök még mélben de inkább csak róllam van amit a szlovák csaj csinált. Gumi témában én a D-208at ajánlom, ha valaki nem egy nagy pályamájer sztem mindehova jó de jó tapasztalatom van a metz sportec m1-ről is. Én amugy mindég azt rakok fel amit éppen olcsón találok sporttúra v sportgumik közűl, mert a gumik "tudása" mghaladja az enyémet és nagyon gyorsan elkopik az utcán. Z